Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Olin miehen kanssa katsomassa uutta autoa ja myyjä esitteli repsikan penkkiä "Ja tässä olisi rouvan paikka"

Vierailija
19.10.2019 |

Mistä hän kuvitteli päättelevänsä kumpi meistä sitä autoa ajaa? Emme maininneet asiasta sanallakaan, pyysimme vaan esittelemään tietyn auton.

Kommentit (610)

Vierailija
141/610 |
22.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Päätitkö kuitenkin auton väristä? Siihenhän ne naisen rahkeet riittää. 

Auton värilläkin on muuten aika paljon merkitystä. Tosin aina olen enemmän laittanut painoarvoa merkille ja kulutukselle. Kolme autoa ostanut ihan itse. T: eri.

Kuka viitsii maksaa ekstraa jostain auton väristä? Varsinkin jos on ostamassa käytettyä niin miten sen värin edes voi valita, kai nyt kaikki katsoo ensin ihan muita ominaisuuksia. Itsekään en tykkää harmaista autoista mutta kaksi viimeisintä on ollut harmaita kun ne on muuten ollut sopivia.

Minulla oli viimeksi vuosi sitten autoa vaihtaessani useampi samanikäinen, kilsoiltaan ja varusteluiltaan lähes identtinen vaihdokki tarjolla ja lopulta väri oli juuri se, joka auton valinnan ratkaisi.

Itse ajan työssäni päivittäin omalla autolla mitä tahansa 5-120 kilsan väliltä, saan siis ajaa autolla ihan tarpeeksi muutenkin joten vapaa-ajalla annan ihan mielelläni miehen ajaa, ihan jo siksikin että hän ei saa aikaa kulumaan vieressä istuessa. Itse ajan sujuvasti kaupungissa, matka-ajoa ja vedän myös kärryä tai traileria, ollaan sitten yhdessä liikkeellä missä tahansa niin aina voidaan vaihtaa kujettajaa lennossa tarpeen ja ajohalujen mukaan.

No jos tosiaan olisi useampi ihan samanlainen auto siinä tarjolla niin tottahan sitä sitten ottaisi sen punaisen, mutta harvemmin sitä sattuu vaihtoautoa ostaessa.

Ja joo sama täällä, ajan paljon työn takia niin vapaa-ajalla annan mieluusti miehen ajaa. Mut ei sekään hitsi vie aina halua ajaa, joten vaihdellaan välillä. Riippuu myös minne mennään, yleensä se ajaa joka tuntee reitin paremmin.

Vierailija
142/610 |
22.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Auton värilläkin on muuten aika paljon merkitystä. Tosin aina olen enemmän laittanut painoarvoa merkille ja kulutukselle. Kolme autoa ostanut ihan itse. T: eri.

Kuka viitsii maksaa ekstraa jostain auton väristä? Varsinkin jos on ostamassa käytettyä niin miten sen värin edes voi valita, kai nyt kaikki katsoo ensin ihan muita ominaisuuksia. Itsekään en tykkää harmaista autoista mutta kaksi viimeisintä on ollut harmaita kun ne on muuten ollut sopivia.

Minulla oli viimeksi vuosi sitten autoa vaihtaessani useampi samanikäinen, kilsoiltaan ja varusteluiltaan lähes identtinen vaihdokki tarjolla ja lopulta väri oli juuri se, joka auton valinnan ratkaisi.

Itse ajan työssäni päivittäin omalla autolla mitä tahansa 5-120 kilsan väliltä, saan siis ajaa autolla ihan tarpeeksi muutenkin joten vapaa-ajalla annan ihan mielelläni miehen ajaa, ihan jo siksikin että hän ei saa aikaa kulumaan vieressä istuessa. Itse ajan sujuvasti kaupungissa, matka-ajoa ja vedän myös kärryä tai traileria, ollaan sitten yhdessä liikkeellä missä tahansa niin aina voidaan vaihtaa kujettajaa lennossa tarpeen ja ajohalujen mukaan.

No niin. Eiköhän satujen aika ole tältä erää ohi.

Miksi oletat että joku viitsisi satuilla näin arkipäiväisestä asiasta kuin autolla ajamisesta?

Koska te naiset olette vähän "hitaita".

Olen pahoillani että sinun kohdallesi on osunut ilmeisesti vain pelkkiä sellaisia. Kaikki meistä eivät kuitenkaan sellaisia ole, kannattaa siis jatkaa etsimistä.

Niin no, kyllähän niitä älykkäitä naisia löytyisi vaikka Ruotsista mutta ei kiinnosta sinne asti lähteä. Toistaiseksi tyydyn Suomen junttinaisiin.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
143/610 |
22.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on oma auto, miehellä oma. Työpaikat eri paikkakunnilla eikä julkista liikennettä. Jos liikutaan yhdessä autolla niin se ajaa kenen auto. Minun autoa ei sitten mies aja. Tykkään itse ajamisesta ja minun auto nyt on uudempi ja ns. premium-auto. Ajakoon omallaan. Eikä sitä autot edes kiinnosta, toisin kuin minua.

Vierailija
144/610 |
22.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No jos tosiaan olisi useampi ihan samanlainen auto siinä tarjolla niin tottahan sitä sitten ottaisi sen punaisen, mutta harvemmin sitä sattuu vaihtoautoa ostaessa.

Ja joo sama täällä, ajan paljon työn takia niin vapaa-ajalla annan mieluusti miehen ajaa. Mut ei sekään hitsi vie aina halua ajaa, joten vaihdellaan välillä. Riippuu myös minne mennään, yleensä se ajaa joka tuntee reitin paremmin.

Minulla ei ikinä ole ollut eikä tule olemaan punaista autoa. Vaihtoehdot autolle silloin olivat musta, sininen, valkoinen ja hiekanvärinen, valitsin hiekanvärisen. Kaikki samanvuotisia ja kisat välillä 80000-110000, hinnat olivat kolmen tonnin sisällä toisiinsa nähden.

Vierailija
145/610 |
22.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Minulla ei ikinä ole ollut eikä tule olemaan punaista autoa. Vaihtoehdot autolle silloin olivat musta, sininen, valkoinen ja hiekanvärinen, valitsin hiekanvärisen. Kaikki samanvuotisia ja kisat välillä 80000-110000, hinnat olivat kolmen tonnin sisällä toisiinsa nähden.

Kirotusvihreä mokoma, siis kilsat.

Vierailija
146/610 |
22.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olet katkera.

Vierailija
147/610 |
22.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mua järkytti jo se että mies otti sinut mukaan autokauppaan. Mikäs se sellanen mies on, eikö osaa itse päättää autoaan?

Vierailija
148/610 |
22.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse en muista milloin olisin istunut muualla, kuin ratin takana. Tykkään ajaa enkä halua istua muiden kyydissä. 

Vierailija
149/610 |
22.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Uskomatonta että joku on tämänkin hauskan letkautuksen poistattanut! Soisin kyllä mammoille hiukan huumorintajua.

Vierailija kirjoitti:

Olipas typerä autokauppias. Rouvan paikka on tietysti kotona hellan ääressä, ja sen jälkeen sängyssä haarat levällään kun mies palaa ajelultaan. 

Vierailija
150/610 |
22.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ai että mä kaipaan sitä aikaa, kun vielä sai tuntea itsensä ladyksi. Nykyään sitä pahoitetaan mieli ihan kaikesta mikä liittyy sukupuoleen.

Vierailija
151/610 |
22.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla jäi aikanaan ostamatta turvakaukalo paikallisesta liikkeestä (tilasin netistä), kun ärsytti myyjän asenne. "Ai teillä on kaksi autoa?Tämä sitten sopii sekä tuohon teidän ykkösautoon että vaimonkin huonompaan autoon, kun ei tartte isofixiä välttämättä". Hieno asenne, kaiken lisäksi se liikkeen pihassa ollut "ykkösauto" oli mun.

Vierailija
152/610 |
22.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Poliisi pysäytti heteropariskunnan auton.

Poliisi: huomasin että toinen etuvalonne on pimeänä.

Mies (kuljettaja): ai, se on varmaan palanut ihan äskettäin. 

Nainen (matkustaja): etkö muista, että sanoin sinulle siitä jo viime viikolla?

Poliisi: Lisäksi ajokorttinne on vanhentunut.

Mies: Mitä! En ole huomannutkaan!

Nainen: Minähän sanoin sinulle siitä kirjeestä jo toissa viikolla.

Mies: Etkö sinä voi v**tu pitää turpaasi kiinni!!!

Poliisi naiselle: Puhuuko miehenne aina teille tuolla tavalla? 

Nainen: ainoastaan kun hän on humalassa. 

Vierailija
153/610 |
22.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Nainen ei aja auto muuta kuin silloin kun mies niin päättää, eli hyvin harvoin.

Minä omistan meidän molemmat autot, annan miehen toki välillä ajaa. 

Heh! Kyllä minä tiedän, että teiltä naisiltakin löytyy joskus huumorintajua mutta älä kuitenkaan viitsi vitsailla jokaisessa keskustelussa.

Tui tui, ostan sinulle jäätelön jos olet reipas poika! 

Vierailija
154/610 |
22.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No kaikille aika selkee kuka siinä kuskin paikalla on 😂

Ja kuka sen auton ja autonkäytön maksaa.

Vierailija
155/610 |
22.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Säälittävää, että tämän ketjun perusteella auto on joillekin miehille se ainoa paikka missä saavat olla "ratissa".

Ja sillä sitten kehutaan loputtomiin.

Vierailija
156/610 |
22.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Taitaa joillakin "miehillä" ottaa koville kun naiset määräävät nykyään kaikesta. 

Vierailija
157/610 |
24.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jos on jo koeajolla käyty ja vain mies on esittänyt ajokortin, voi olettaa, että nainen istuu tällöin apukuskin penkillä. Autoahan ei ajeta sukupuolen tuomilla "oikeuksilla" vaan virallinen ajo-oikeus on naistenkin hankittava.

Joo joo, jos et tiedä niin mä olen joka ikinen kerta vetänyt motarilla koeajon, vaikka mies on esittänyt sulle ajokortin. Se istuu siinä pelkääjän paikalla.

Mun ajokortti on mukana, siellä käsilaukussa huulipunan, puuterin, ripsientaivuttajien, kynsiviilan, hajuveden, terveyssiteiden ja tamponien joukossa. Niin, mitä valitat?? Whats the point man??

Jos auto on luovutettu miehellesi koeajoa varten ja sinä mälläät sen motarilla, niin voi olla, ettei tule kauheasti päänsilitystä.

Vierailija
158/610 |
24.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Olipas typerä autokauppias. Rouvan paikka on tietysti kotona hellan ääressä, ja sen jälkeen sängyssä haarat levällään kun mies palaa ajelultaan. 

Väärin. Rouva on sillä aikaa jalat levällään kun mies on poissa :D Kuka sitä omaa kaljamahaa nyt panisi, hyi olkoon. 

Niin, pitäähän se auto jollain maksaakin.

Vierailija
159/610 |
24.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Imurikauppias meille: haluaako emäntäkin kokeilla?

Minä: HAISTA #@&%

Vierailija
160/610 |
24.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Hiekanvärinen? Hiekotushiekan? Sitten vastapuoli ihmettelee talvella, kun aurausvalli alkoi liikkua ja ajoi kylkeen.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän yksi seitsemän