Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Olin miehen kanssa katsomassa uutta autoa ja myyjä esitteli repsikan penkkiä "Ja tässä olisi rouvan paikka"

Vierailija
19.10.2019 |

Mistä hän kuvitteli päättelevänsä kumpi meistä sitä autoa ajaa? Emme maininneet asiasta sanallakaan, pyysimme vaan esittelemään tietyn auton.

Kommentit (610)

Vierailija
121/610 |
22.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos on jo koeajolla käyty ja vain mies on esittänyt ajokortin, voi olettaa, että nainen istuu tällöin apukuskin penkillä. Autoahan ei ajeta sukupuolen tuomilla "oikeuksilla" vaan virallinen ajo-oikeus on naistenkin hankittava.

Vierailija
122/610 |
22.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Pyysittekö paikalle toista myyjää? Itse olisin lopettanut kaupanteot siihen paikkaan ja pyytänyt esimiehen paikalle. Jos kaikki vaan nielee tyrmistyksensä, niin tuo sovinismin viljely vaan jatkuu.

Mä olisi esimiehenä ajanut teidät lumihankeen ja sanonut että on muitakin asiakkaita

Ja mä sun esihenkilönä olisin vetöissyt fudut sun persiille ja heittäny jonnen lippalakin perään!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
123/610 |
22.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jos on jo koeajolla käyty ja vain mies on esittänyt ajokortin, voi olettaa, että nainen istuu tällöin apukuskin penkillä. Autoahan ei ajeta sukupuolen tuomilla "oikeuksilla" vaan virallinen ajo-oikeus on naistenkin hankittava.

Joo joo, jos et tiedä niin mä olen joka ikinen kerta vetänyt motarilla koeajon, vaikka mies on esittänyt sulle ajokortin. Se istuu siinä pelkääjän paikalla.

Mun ajokortti on mukana, siellä käsilaukussa huulipunan, puuterin, ripsientaivuttajien, kynsiviilan, hajuveden, terveyssiteiden ja tamponien joukossa. Niin, mitä valitat?? Whats the point man??

Vierailija
124/610 |
22.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Nainen ei aja auto muuta kuin silloin kun mies niin päättää, eli hyvin harvoin.

Joopa joo. Mees nyt jonne 15v. katsomaan, oisko jääkaapissa eeässää ja sen jälkeen mieti elämääs uudelleen. Anna aikuisten keskustella rauhassa.

Vierailija
125/610 |
22.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

No voi voi. Melko kulunut provo. Oikein Porvoon malliin.

Vierailija
126/610 |
22.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

[sarkasmi] Onneksi nyt on jo vuosi 2022, niin kukaan automyyjä ei enää ajattele niin kuin vuosia sitten ap:n kuvaamassa tapauksessa. [/sarkasmi]

Vierailija
127/610 |
22.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä menee niin päin, että mä kyselen myyjältä kaikki tärkeät kysymykset, vaikka mies on se joka ajaa. Mies menee enemmän fiiliksen perusteella ja mä yritän selvittää teknisiä asioita.

Vierailija
128/610 |
22.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minä omistan meidän molemmat autot, annan miehen toki välillä ajaa. 

Vierailija
129/610 |
22.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olipas typerä autokauppias. Rouvan paikka on tietysti kotona hellan ääressä, ja sen jälkeen sängyssä haarat levällään kun mies palaa ajelultaan. 

Pasin vaimo kahdeksassa surmanluodissa. "Naisen osa, päivät piikana ja yöt patjana"

Vierailija
130/610 |
22.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olipas typerä autokauppias. Rouvan paikka on tietysti kotona hellan ääressä, ja sen jälkeen sängyssä haarat levällään kun mies palaa ajelultaan. 

Väärin. Rouva on sillä aikaa jalat levällään kun mies on poissa :D Kuka sitä omaa kaljamahaa nyt panisi, hyi olkoon. 

Vierailija
131/610 |
22.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Minä omistan meidän molemmat autot, annan miehen toki välillä ajaa. 

Heh! Kyllä minä tiedän, että teiltä naisiltakin löytyy joskus huumorintajua mutta älä kuitenkaan viitsi vitsailla jokaisessa keskustelussa.

Vierailija
132/610 |
22.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi kauheeta, ap. Oletko toipunut asiasta? Kävittekö terapiassa?

Mun mies on mun tossun alla ja ajan autoa useammin kuin hän, mutta tuo autokauppiaan kommentti olisi ollut vain hauska ja lämmin.

Ei kaikkea elämässä tule ottaa vakavasti.

Vierailija
133/610 |
22.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Repsikan paikka naiselle...Mitä sitten? Ei kai se ollut ilkeilyksi tarkoitettu? Laivoja kaatuu. Onhan oikeitakin ongelmia olemassa. Jaksamista.

Vierailija
134/610 |
22.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

No meillä rouva on ajanut enemmän ja mällännht vähemmän! Mutta ei tuollainen toteamus varmaan kauppoja estäisi. Nykyinen auto ostettu ihan tosi jobbarilta. Auto tarkistettiin ja oli hyvö ja on pelannit jonpari vuotta ilmannullätyksiä, mutta ikinä en enää asioisi, sellainen vilunkimesta

Vierailija
135/610 |
22.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tästä niin mieleni pahoitin ; D

Itse kyllä mieluummin istuisin siinä repsikan paikalla, mutta usein miten emäntä patistaa ratin taakse. Ajaa kyllä itse autoa lähes päivittäin työ- ym matkoja. Saattaa tietysti johtua siitäkin, että haluaa istua mieluummin sillä repsikan paikalla.

Vierailija
136/610 |
22.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Päätitkö kuitenkin auton väristä? Siihenhän ne naisen rahkeet riittää. 

Auton värilläkin on muuten aika paljon merkitystä. Tosin aina olen enemmän laittanut painoarvoa merkille ja kulutukselle. Kolme autoa ostanut ihan itse. T: eri.

Kuka viitsii maksaa ekstraa jostain auton väristä? Varsinkin jos on ostamassa käytettyä niin miten sen värin edes voi valita, kai nyt kaikki katsoo ensin ihan muita ominaisuuksia. Itsekään en tykkää harmaista autoista mutta kaksi viimeisintä on ollut harmaita kun ne on muuten ollut sopivia.

Minulla oli viimeksi vuosi sitten autoa vaihtaessani useampi samanikäinen, kilsoiltaan ja varusteluiltaan lähes identtinen vaihdokki tarjolla ja lopulta väri oli juuri se, joka auton valinnan ratkaisi.

Itse ajan työssäni päivittäin omalla autolla mitä tahansa 5-120 kilsan väliltä, saan siis ajaa autolla ihan tarpeeksi muutenkin joten vapaa-ajalla annan ihan mielelläni miehen ajaa, ihan jo siksikin että hän ei saa aikaa kulumaan vieressä istuessa. Itse ajan sujuvasti kaupungissa, matka-ajoa ja vedän myös kärryä tai traileria, ollaan sitten yhdessä liikkeellä missä tahansa niin aina voidaan vaihtaa kujettajaa lennossa tarpeen ja ajohalujen mukaan.

Vierailija
137/610 |
22.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Auton värilläkin on muuten aika paljon merkitystä. Tosin aina olen enemmän laittanut painoarvoa merkille ja kulutukselle. Kolme autoa ostanut ihan itse. T: eri.

Kuka viitsii maksaa ekstraa jostain auton väristä? Varsinkin jos on ostamassa käytettyä niin miten sen värin edes voi valita, kai nyt kaikki katsoo ensin ihan muita ominaisuuksia. Itsekään en tykkää harmaista autoista mutta kaksi viimeisintä on ollut harmaita kun ne on muuten ollut sopivia.

Minulla oli viimeksi vuosi sitten autoa vaihtaessani useampi samanikäinen, kilsoiltaan ja varusteluiltaan lähes identtinen vaihdokki tarjolla ja lopulta väri oli juuri se, joka auton valinnan ratkaisi.

Itse ajan työssäni päivittäin omalla autolla mitä tahansa 5-120 kilsan väliltä, saan siis ajaa autolla ihan tarpeeksi muutenkin joten vapaa-ajalla annan ihan mielelläni miehen ajaa, ihan jo siksikin että hän ei saa aikaa kulumaan vieressä istuessa. Itse ajan sujuvasti kaupungissa, matka-ajoa ja vedän myös kärryä tai traileria, ollaan sitten yhdessä liikkeellä missä tahansa niin aina voidaan vaihtaa kujettajaa lennossa tarpeen ja ajohalujen mukaan.

No niin. Eiköhän satujen aika ole tältä erää ohi.

Vierailija
138/610 |
22.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miksi oletat että joku viitsisi satuilla näin arkipäiväisestä asiasta kuin autolla ajamisesta?

Vierailija
139/610 |
22.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miksi oletat että joku viitsisi satuilla näin arkipäiväisestä asiasta kuin autolla ajamisesta?

Koska te naiset olette vähän "hitaita".

Vierailija
140/610 |
22.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Koska te naiset olette vähän "hitaita".

Olen pahoillani että sinun kohdallesi on osunut ilmeisesti vain pelkkiä sellaisia. Kaikki meistä eivät kuitenkaan sellaisia ole, kannattaa siis jatkaa etsimistä.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän kahdeksan viisi