Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Olin miehen kanssa katsomassa uutta autoa ja myyjä esitteli repsikan penkkiä "Ja tässä olisi rouvan paikka"

Vierailija
19.10.2019 |

Mistä hän kuvitteli päättelevänsä kumpi meistä sitä autoa ajaa? Emme maininneet asiasta sanallakaan, pyysimme vaan esittelemään tietyn auton.

Kommentit (610)

Vierailija
101/610 |
22.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kun autolla ajamisen oppii, siitä tulee tosi leppoisaa puuhaa. Ei ole verrattavissa imurointiin tai lasten hoitamiseen. Varsinkin yksin ajaessa voi rentoutua ja kuunnella musiikkia. Ja ei, en tarkoita sitä että jäädään tien tukkeeksi.

Miten ihmeessä edes liität imuroinnin tai lastenhoidon autoiluun? 

Koska tässä ketjussa on mainittu mm., että vaimo antaa miehen ajaa, koska itse tekee muita kotitöitä.

Ajaminen on muuten oikein tyypillinen "miesten kotityö" jota tehdessä pitää saada rauhassa keskittyä, eikä voi samalla esim vahtia lapsia. Pikkulapsiperheessä se apukuskin paikka ei ole ainakaan yhtään sen rennompi kuin kuskin, siinä pitää huolehtia että lapset viihtyy matkan ajan että kuski saa keskittyä ajamiseen. Tästä(kin) syystä valitsen mieluusti välillä kuskin paikan.

Vierailija
102/610 |
22.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä annan mielelläni mieheni ajaa. Itse katselen maisemia, saatan nukkua tai jopa siemailla viiniä, selailen nettiä jne.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
103/610 |
22.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tätäkäänhän ei todellisuudessa tapahtunut, ja silti mammat mesoavat vielä kolmen vuoden päästä keksitystä provosta. Olette te yksinkertaista porukkaa.

Vierailija
104/610 |
22.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Eilen lounaalla katselin samalla ikkunasta ihmisten pysäköintejä kadun varteen.

2 miestä pysäköi autonsa oikein nätisti. 6 naista pysäköi omansa, kaikilla naisilla oli enemmän tai vähemmän vaikeuksia 😂

Kyllä se pääsääntöisesti on niin, ettei nainen osaa ajaa niin hyvin kuin mies. Tietysti miehet sitten törttöilevät kännyköidensä ja hurjastelun tms kanssa, mutta se ihan käytännön ajaminen ei naiselta niin vaan onnistu. Pysäköimisineen jne.

Pääsääntöisesti on myös niin että miehet ajaa k*sispäisesti ottamatta muita huomioon, jos tälle yleistämislinjalle lähdetään. Jos auto on pysäköity aivan kiinni viereiseen autoon niin lähes poikkeuksetta se urpo on ollut joku mies, naiset hinkkaa autoaan edestakaisin niin monta kertaa että saa riittävän välin jätettyä.

Tosiasiassa molemmissa sukupuolissa on huonoja kuskeja ja hyviä kuskeja. Suurin osa autoilevista naisista ajaa ihan hyvin, ja suurin osa miehistä osaa ajaa ilman päättömiä ohituksia ja takapuskurissa roikkumista.

Vierailija
105/610 |
22.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Lähdin aikanaan ostamaan autoa ihan itselleni ja omilla rahoillani. Myyjä esitteli autoa miehelleni. Myöhemmin vielä naapurin ukko kehui, että kuinka hyvä mies mulla on ja olenko kiitollinen, kun tämä osti mulle auton. Eikä suostunut uskomaan kuka sen auton oikeasti maksoi.

Miksi mies oli kaupassa?

Kai nyt perheissä kuitenkin isot hankinnat jotenkin edes tehdään yhdessä. Meillä on molemmilla omat työsuhdeautot ja tietenkin oltiin yhdessä valitsemassa molemmat autot. 

Vierailija
106/610 |
22.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tapahtui autokaupassa:

siinä tutkimme mitä auto on syönyt, potkittiin renkaita ja sitä rataa. Tuli siihen sitten pojankloppi myymään. Kyselin mm. auton kulutuksesta, erilaisista hybridilatausmalleista. Ei osannut selittää eroa itselataavan muiden välillä. Minä kyllä tiesin, koska olin lukenut ja selvittänyt ko. asiaa.

No, aikani sitä höpötystä kuunneltuani, sanoin, että tämä 50 tontun auto jää nyt ostamatta, mutta soittele kun tiedät miten hybridit eroaa toisistaan! Ja ojensin käyntikorttini. En jaksanut jesselle selittää, että jos et tiedä myyjänä niin KVG!

N47

Ps. Tätä naisten aliarvioimista autokaupoissa!! Edelleen vuonna 2022.

Vierailija
107/610 |
22.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Pyysittekö paikalle toista myyjää? Itse olisin lopettanut kaupanteot siihen paikkaan ja pyytänyt esimiehen paikalle. Jos kaikki vaan nielee tyrmistyksensä, niin tuo sovinismin viljely vaan jatkuu.

Oikeastaan ihan hyvä että sanoivat noin. Olisi ollut vaara että tietämättä firman asenteesta olisitte ostaneet sieltä auton. 'Ei tuollaisia firmoja kannata alkaa opettamaan itse tai alkaa sinne vielä rahojaan syytämään, menee vaan muualle ja antaa rahan puhua. Nyt vaan jalat alle ja toiseen liikkeeseen autoa ostamaan. 

Vierailija
108/610 |
22.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se miehen rooli on lähtöisin naisten vaatimuksista ja toiveista.

Vierailija
109/610 |
22.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tapahtui autokaupassa:

siinä tutkimme mitä auto on syönyt, potkittiin renkaita ja sitä rataa. Tuli siihen sitten pojankloppi myymään. Kyselin mm. auton kulutuksesta, erilaisista hybridilatausmalleista. Ei osannut selittää eroa itselataavan muiden välillä. Minä kyllä tiesin, koska olin lukenut ja selvittänyt ko. asiaa.

No, aikani sitä höpötystä kuunneltuani, sanoin, että tämä 50 tontun auto jää nyt ostamatta, mutta soittele kun tiedät miten hybridit eroaa toisistaan! Ja ojensin käyntikorttini. En jaksanut jesselle selittää, että jos et tiedä myyjänä niin KVG!

N47

Respect👍

Vierailija
110/610 |
22.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meille kävi autokaupassa: Myyjä esitteli miehelleni moottorin tehoja yms. Kun mieheni sanoi, että tällä autolla tulee ajamaan vaimo niin esittely siirtyi auton turvakaariin. Minun oli ihan pakko sanoa siihen, että vaimo pääsee siis törmäilemään

Vierailija
111/610 |
22.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse olen mies ja meille vaimoni kanssa kävi samalla tavalla.

Vastasin myyjälle vain, että nyt jäi mun mekko kotiin.

Vastaava auto löytyi toisesta liikkeestä.

Vierailija
112/610 |
22.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olin miehen kanssa katsomassa uutta autoa ja myyjä esitteli repsikan penkkiä "Ja tässä olisi rouvan paikka"

Vierailija

klo 11:13 | 19.10.2019

Mistä hän kuvitteli päättelevänsä kumpi meistä sitä autoa ajaa? Emme maininneet asiasta sanallakaan, pyysimme vaan esittelemään tietyn auton.

Voi hyvää päivää taas kun pipparia kiristää kovasti. Kyllä elämä olisi helpompaa kun ei joka asiasta tekisi sukupuolten taistelua. Voisi otta tuolaisen huomautuksen ihan huumorilla.

Vierailija
113/610 |
22.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tapahtui autokaupassa:

N47

Siis tämä! Miten helvetissä voi olla vielä nykyaikana??

Ongelma on varmaan siinä, että nää äijämyyjät ei oo niitä penaalin terävimpiä kyniä ja kun naiset on koulutetumpia, ottavat selvää asioista, lukevat ja seuraavat aikaansa, jää äijät jonnekin menneisyyden aitauksiinsa jumiin. Eivät pysy siis kehityksessä mukana.

Vierailija
114/610 |
22.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mää kirjoitti:

Vierailija

klo 11:13 | 19.10.2019

Voi hyvää päivää taas kun pipparia kiristää kovasti. Kyllä elämä olisi helpompaa kun ei joka asiasta tekisi sukupuolten taistelua. Voisi otta tuolaisen huomautuksen ihan huumorilla.

Viddu siinä mikään piparin kiristys auta!

Surkeaa myyntityötä, tyhmää asiakaspalvelua, kouluttamatonta jesseä kauppa täynnä, ei ymmärretä suomalaisen yhteiskunnan kehitystä ja tasa-arvoa. Ja sitä, että yhä useampi nainen ostaa autonsa itse, omaan käyttöön olkoon miestä tai ei.

N44

Vierailija
115/610 |
22.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Pitäkääs mammat silmät auki liikenteessä ja oikeen ajatuksella laskette vastaan tulevista autoista monessako nainen ajaa ja mies istuu vänkärin paikalla? Fakta vaan on, että pariskunnissa mies ajaa useammin 👍

Meillä ajetaan vuorotellen. Mutta tietysti ajattelet noin silloinkin, kun mies on ratissa kun on miehen vuoro ajaa.

Vierailija
116/610 |
22.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nainen ei aja auto muuta kuin silloin kun mies niin päättää, eli hyvin harvoin.

Vierailija
117/610 |
22.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tietääkö naiset oikeasti, että kanttikivien päälle ei ole tarkoitusajaa? ,,,laskee negoja jo,,,,

Laske sinä negoja kirjoituskyvystäsi ei riitä yksi palsta🤣

Vierailija
118/610 |
22.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

No hei kato automyyjä kyllä tietää, se ajaa autoo jolla on munat.

Vierailija
119/610 |
22.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Eihän sitä autoa läheskään aina ajeta ratin takaa.

'...Vihdoin mies hermostuksissaan tokaisi: Kuka tätä autoa oikein ajaa?

Siinäs kuulit Oskari!, sanoi vaimo. Mies on ratissa, eikä edes tiedä kuka ajaa.

Tää on hyvä😂

Vierailija
120/610 |
22.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Erikoista, ei meille vaan koskaan sanottu noin. Molemmille esitelty autoa ja ehdotettu koeajoa.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi kahdeksan yksi