Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Olin miehen kanssa katsomassa uutta autoa ja myyjä esitteli repsikan penkkiä "Ja tässä olisi rouvan paikka"

Vierailija
19.10.2019 |

Mistä hän kuvitteli päättelevänsä kumpi meistä sitä autoa ajaa? Emme maininneet asiasta sanallakaan, pyysimme vaan esittelemään tietyn auton.

Kommentit (610)

Vierailija
381/610 |
13.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No kaikille aika selkee kuka siinä kuskin paikalla on 😂

Ihanko tosissasi tommosta väität! Millä vuosituhannella sinä ja kaltaisesi oikein elätte.

Minun edesmennyt mieheni ei edes omistanut ajokorttia saatikka autoa. Minä sensijaan hoidin kaikki autoiluun liittyvät asiat ja hoidan edelleen. Oma äitini - 20-luvulla syntynyt kuin myös ikätoverinsa, kaikki ovat olleet autoilevia itsenäisiä naisia. Niin ovat myös tyttäreni.

Vierailija
382/610 |
13.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oliko tojotakauppias, ne on tottunut papparaisiin

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
383/610 |
13.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oikea rouvan paikka olis takapenkillä😘

mies54v

Vierailija
384/610 |
13.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Oikea rouvan paikka olis takapenkillä😘

mies54v

Ei naista saa päästää samaan kyytiin häiritsemään. Hän voi tulla isänsä kyydillä.

Vierailija
385/610 |
13.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täällä päin maailmaa se on ihan "normaalia." Alkukesästä kävimme ostamassa auton. Kaupat tehtiin, jonka jälkeen autoa mentiin vielä tutkailemaan. Tyylikäs automyyjä avasi minulle auton oven; katsoi, että penkki on oikealla korkeudella jne. Mieheni hän oli jo aikaisemmin "ohjannut" kuljettajan paikalle. Siinä istuessani sain vielä syliini jättikokoisen shampanjapullon sekä pienen rasiallisen suklaakonvehteja. Toinen automyyjä toi nämä lahjat.

Vierailija
386/610 |
13.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Täällä päin maailmaa se on ihan "normaalia." Alkukesästä kävimme ostamassa auton. Kaupat tehtiin, jonka jälkeen autoa mentiin vielä tutkailemaan. Tyylikäs automyyjä avasi minulle auton oven; katsoi, että penkki on oikealla korkeudella jne. Mieheni hän oli jo aikaisemmin "ohjannut" kuljettajan paikalle. Siinä istuessani sain vielä syliini jättikokoisen shampanjapullon sekä pienen rasiallisen suklaakonvehteja. Toinen automyyjä toi nämä lahjat.

Suomen tulli -tv-ohjelmassa oli kerran kohtaus, jossa Virosta tuotiin pakettiautollinen alkoholia. Auto punnittiin ja todettiin liian painavaksi, joten tullimies sanoi: "jos rouva nousee autosta, niin painoraja ei ylity".

Vierailija
387/610 |
13.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kärpix kirjoitti:

Mies tekee kuitenkin ostopäätöksen autosta, kun auton huollot, katsastukset, verot, vakuutukset ja muut menot maksetaan kuitenkin miehen rahoista. Nainen saa päättää auton värin.  

Turhaan yleistät. Itse kukin maksaa oman autonsa kulut. En tarvitse miestä niiden maksuun, saati huoltoon vientiin tai katsastuksessa käyntiin.

Vierailija
388/610 |
13.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kärpix kirjoitti:

Mies tekee kuitenkin ostopäätöksen autosta, kun auton huollot, katsastukset, verot, vakuutukset ja muut menot maksetaan kuitenkin miehen rahoista. Nainen saa päättää auton värin.  

Turhaan yleistät. Itse kukin maksaa oman autonsa kulut. En tarvitse miestä niiden maksuun, saati huoltoon vientiin tai katsastuksessa käyntiin.[/quote

]

Toivottavasti tarvitset edes johonkin, muuten miesparka saattaa tuntea itsensä tarpeettomaksi:)

Vierailija
389/610 |
13.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos mies on ollut se joka puhuu?

Jos mennään miehelle ostamaan autoa yhdessä niin miehelle puhutaan. En mä siitä vedä hernettä nenään. Myyjä varmaan päättelee sen kumpi ajaa siitä kumpi on enemmän äänessä.

Hassua olisi jos mies puhuisi ja kyselisi ja myyjä selittäisi vain minulle.

Kun ostetaan autoa minulle niin minä olen se joka puhun ja minulle myyjäkin puhuu.

Ei sitä joka asiasta tarvitse mieltään pahoittaa. Mun naiseus ei koe kolausta vaikka joku automyyjä sanoisikin että tuossa on rouvan paikka. Jos ei ole niin korjaan että tämän rouvan paikka on kuskin puolella ja mies voi tulla repsikaksi. Tämänkin totean pilke silmäkulmassa. Kaikki säilyttävät kasvonsa ja tilanne jatkuisi normaalina eikä kiusallisena sen takia että rouvalla paloi pinna ja rouva alkoi vaatia esimiestä, poliisia ja palokuntaa paikalle!

Vierailija
390/610 |
13.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kärpix kirjoitti:

Turhaan yleistät. Itse kukin maksaa oman autonsa kulut. En tarvitse miestä niiden maksuun, saati huoltoon vientiin tai katsastuksessa käyntiin.[/quote

]

Toivottavasti tarvitset edes johonkin, muuten miesparka saattaa tuntea itsensä tarpeettomaksi:)

Riittääkö se, että rakastan miestäni??

Vierailija
391/610 |
13.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Pyysittekö paikalle toista myyjää? Itse olisin lopettanut kaupanteot siihen paikkaan ja pyytänyt esimiehen paikalle. Jos kaikki vaan nielee tyrmistyksensä, niin tuo sovinismin viljely vaan jatkuu.

Sinulla tuskin varaa koskaan ostaa autoa. Olet tyypilinen  vihreä feministi .pyörällä ajat ja palelet. 

Vierailija
392/610 |
08.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ai kauheeta taas. Ostettiin auto ja saatiin kaupan päälle kottikärryt. Myyjä toi ne ja sanoi, että tässä on sitten rouvan paikka ja kärräsi mut ulos autoliikkeestä. Siellä ne ukot nauro sisällä hajareisin niin että pulget oikein korostu :(

Vierailija
393/610 |
08.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ai kauheeta taas. Ostettiin auto ja saatiin kaupan päälle kottikärryt. Myyjä toi ne ja sanoi, että tässä on sitten rouvan paikka ja kärräsi mut ulos autoliikkeestä. Siellä ne ukot nauro sisällä hajareisin niin että pulget oikein korostu :(

Osaan kuvitella, miten naurat kirjoituksellesi itseksesi niin, että auto hytkyy.

Vierailija
394/610 |
08.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun jo edesmennyt juoppo setäni katsoi karsaasti naisautoilijoita, mutta käryttyään ratista (70-luvulla) käski vaimonsa heti autokouluun. Kortin saatuaan vaimo joutui tietenkin ajeluttamaan setääni pitkin kyliä viinan ostossa ja muiden juoppojen luona.

Tänäkin päivänä on vielä ilmoilla sitä olettamaa, että jos nainen ajaa ja mies istuu vieressä, mies on maistissa ja/tai polttanut korttinsa.

Vierailija
395/610 |
08.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

No mitä ap teki? Loppuiko autokaupat siihen vai hymyilitkö kauniisti automyyjälle?

Vierailija
396/610 |
08.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Naiset ovat niin huumorintajuttomia, kun vitsaillaan heidän kustannuksellaan.

Vierailija
397/610 |
08.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kärpix kirjoitti:

Ei se ihan noin  mene  nykyään 

Minua myyjä katsoi eka kerran silmiin, kun tuli puhe auton väristä - minä sen auton maksoin, joskus  80 luvulla 

Oli ensimmäinen ja viimeinen kerta kun niin kävi , pidin itse siitä huolen. Pistin myyjän koville  seuraavalla kerralla

Olen itse autoni ostanut yksin viimeiset   20 v

Viimeksi kun menin  ( premium ) autokauppaan, vanhemmat myyjät piiloituivat koppeihinsa  läppärille. Jonkun ajan kuluttua  odoteltuani tuli  nuori myyjäharjoittelija ja aloimme       keskustella     minkälaisen  auton haluan. Hän näytti auton joka  oli tarpeisiini sopiva. Ostin auton  häneltä. Taisi  vanhojen  myyjäukkeleiden naama venähtää, kun selvisi että    harjoittelija  myi kalliin auton tälle" mummelille"  

Vierailija
398/610 |
08.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sex-shopissa katteltiin dildoja vaimon kanssa, siihen tuli myyjä selostamaan että tällä takuuvarmat orkut rouvalle. Mää sanoin että Turpa kiinni juippi se tulee mulle. 

Vierailija
399/610 |
08.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jos mies on ollut se joka puhuu?

Jos mennään miehelle ostamaan autoa yhdessä niin miehelle puhutaan. En mä siitä vedä hernettä nenään. Myyjä varmaan päättelee sen kumpi ajaa siitä kumpi on enemmän äänessä.

Hassua olisi jos mies puhuisi ja kyselisi ja myyjä selittäisi vain minulle.

Kun ostetaan autoa minulle niin minä olen se joka puhun ja minulle myyjäkin puhuu.

Ei sitä joka asiasta tarvitse mieltään pahoittaa. Mun naiseus ei koe kolausta vaikka joku automyyjä sanoisikin että tuossa on rouvan paikka. Jos ei ole niin korjaan että tämän rouvan paikka on kuskin puolella ja mies voi tulla repsikaksi. Tämänkin totean pilke silmäkulmassa. Kaikki säilyttävät kasvonsa ja tilanne jatkuisi normaalina eikä kiusallisena sen takia että rouvalla paloi pinna ja rouva alkoi vaatia esimiestä, poliisia ja palokuntaa paikalle!

Just näin. Ottaa sen oman roolinsa haltuun, on äänessä, kyselee itse, vaatii vastauksia kysymyksiinsä eikä jää odottamaan, että huomioidaan. Jos jää sivuun statistiksi niin sellaisena myös kohdellaan ja puhe ohjautuu sille aktiivisemmalle henkilölle.

Vierailija
400/610 |
08.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Suomen tulli -tv-ohjelmassa oli kerran kohtaus, jossa Virosta tuotiin pakettiautollinen alkoholia. Auto punnittiin ja todettiin liian painavaksi, joten tullimies sanoi: "jos rouva nousee autosta, niin painoraja ei ylity".

Ah, muistan tämän! Ai kauheeta 😀.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän seitsemän kaksi