Lue keskustelun säännöt.
Alue: Aihe vapaa
Olen kateellinen ihmisille jotka ovat käyneet Intiassa.
18.10.2019 |
Niin upealta maalta vaikuttaa!
Kommentit (25)
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Jos ei ole varaa matkustaa Intiaan voi Intian simuloida muuttamalla lähimmälle kaatopaikalle.
Vierailija kirjoitti:
Ei Intiassa ole muuta hyvää kuin mausteet.
Jotka nekin on alunperin muualta kotoisin.
Alue: Aihe vapaa
Ei, vaan muut velvoitteet.