Olen kateellinen ihmisille jotka ovat käyneet Intiassa.
Kommentit (25)
No ei se nyt niin upea ole. Paljon kurjuutta.
No menepä käymään. Saatat hyvinkin pudota pilvilinnoistasi. Saat mitä todennäköisimmin bonuksena myös kamalan oksennustaudin. Niin ihana on Intia! t. kolme kertaa Intiassa käynyt
Meni yli mun voimien, raskas maa jotenkin. Töllöttäjää ja tollottajaa riitti joka tien pieleen. Miten ne pärjää, kun pipona on jengiä, joka ei tee mitään?
Jos absoluuttinen köyhyys, likaisuus ja paskaisuus, huono naisten asema, lapsiprostituoidut ja eläinrääkkäys kiinnostaa, niin sitten Intia on sulle sopiva maa.
Pari kertaa tuli käytyä, enpä usko että kolmatta tulee.
Minun olisi pitänyt kerran lähteä sinne työmatkalle ja sain työterveydestä jo ison nassakan kaikkia lääkkeitä + rokotukset matkaa varten, mutta onneksi ei tarvinnut lähteä. Enää en menisi sinne edes kirveellä, niin karsea paikka se isolta osin on. Siellä ei ole mitään sellaista, mitä menisin turistinakaan katsomaan, huonot puolet ovat liian huonoja ja maa liian vaarallinen.
Me käytiin 2 vkoa Pohjois-Goassa ja rakastuttiin kyllä täysin 💘 Lähdetään aivan varmasti vielä takaisin .
Vierailija kirjoitti:
Jos absoluuttinen köyhyys, likaisuus ja paskaisuus, huono naisten asema, lapsiprostituoidut ja eläinrääkkäys kiinnostaa, niin sitten Intia on sulle sopiva maa.
Ettet nyt sekoita Pakistaniin?
Miksi? Siellä on kuuma ja haisee.
Minäkin haluaisin sinne seikkailemaan kovasti, mutten uskalla.
Saan oksennustaudin jo ruotsinlaivalla 😞
Kaatopaikka jossa asuu kaksi miljardia ihmistä.
Olihan se tavallaan kiva, mutta se kurjuus, ihmisten vammat jne... miksi tukea sitä maata matkustamallakaan?
Vierailija kirjoitti:
Minun olisi pitänyt kerran lähteä sinne työmatkalle ja sain työterveydestä jo ison nassakan kaikkia lääkkeitä + rokotukset matkaa varten, mutta onneksi ei tarvinnut lähteä. Enää en menisi sinne edes kirveellä, niin karsea paikka se isolta osin on. Siellä ei ole mitään sellaista, mitä menisin turistinakaan katsomaan, huonot puolet ovat liian huonoja ja maa liian vaarallinen.
Tiedät, että on karsea maa, vaikket ole käynyt.
Mieheni kävi pari kertaa työmatkalla eikä halua mennä lomalle. Työmatkalle toki, jos on pakko.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ettet nyt sekoita Pakistaniin?
Mitä?
Mikä näistä puuttuu Intiasta?
Vierailija kirjoitti:
No menepä käymään. Saatat hyvinkin pudota pilvilinnoistasi. Saat mitä todennäköisimmin bonuksena myös kamalan oksennustaudin. Niin ihana on Intia! t. kolme kertaa Intiassa käynyt
Kävit kuitenkin vielä kaksi kertaa ensimmäisen, silmät avaavan kokemuksesi jälkeen.
Oksennustautiko sinut veti takaisin - vai maan kiehtovuus?
Onko kukaan viettänyt aikaa Amman ashramissa?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tiedät, että on karsea maa, vaikket ole käynyt.
Mieheni kävi pari kertaa työmatkalla eikä halua mennä lomalle. Työmatkalle toki, jos on pakko.
Onko viennin puolen miehiä? 😁
Jotain kertoo se että paras ystäväni, intianalainen nainen, ei halua sinne takaisin...
Miten Britit sai sitä pidettyä hallussaan edes sataa vuotta, en ymmärrä?
Jaa