Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Theroux ja yliopistojen *PIIP*rikokset

Vierailija
18.10.2019 |

Dokumentti on Areenassa. Mitä ajatuksia se herättää?

Kommentit (31)

Vierailija
21/31 |
18.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suomen yliopistoja ei voi verrata Yhdysvaltojen yliopistoihin, joissa lähes kaikki opiskelijat asuvat tiiviisti yksityisen yliopiston kampuksilla ja joissa rikokset ilmoitetaa yleensä kampuspoliiseille, ei (osa)valtion poliisille. Tämän vuoksi Suomessa ei helposti synny vastaavia raiskauskulttuureja opiskelijapiireihin, eikä yliopistoille synny tilaisuutta ja tarvetta suojella mainettaan samalla tavalla.

UTAn bileissä oli ihan turvallinen olo. Jokaiseen vuosikurssiin tosin mahtuu aina jokunen idiootti, mutta heitä ei tarvinnut sietää.

Vierailija
22/31 |
18.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suomen yliopistoja ei voi verrata Yhdysvaltojen yliopistoihin, joissa lähes kaikki opiskelijat asuvat tiiviisti yksityisen yliopiston kampuksilla ja joissa rikokset ilmoitetaa yleensä kampuspoliiseille, ei (osa)valtion poliisille. Tämän vuoksi Suomessa ei helposti synny vastaavia raiskauskulttuureja opiskelijapiireihin, eikä yliopistoille synny tilaisuutta ja tarvetta suojella mainettaan samalla tavalla.

UTAn bileissä oli ihan turvallinen olo. Jokaiseen vuosikurssiin tosin mahtuu aina jokunen idiootti, mutta heitä ei tarvinnut sietää.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/31 |
18.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mites Suomen yliopistoissa?

En ole koskaan törmännyt mihinkään tutkimukseen. Valmistuin itse 18 vuotta sitten HY:sta ja en koskaan kokenut mitään häirintää, vaikka olin opiskelijakunnan bileissä aika usein täysin päissäni.

Sama kokemus täällä. Lisäksi kaverit oli teekkareita niin pyörin vielä polillakin kaikenmaailman bileet yliopiston kelmujen lisäksi, eikä ikinä mitään.

Oletko kuullut että jollakin olisi ollut häirintää?

En muista yhtään mitään häirintää kuulleeni. Valmistumisen jälkeen töissä sitäkin enemmän.

Vierailija
24/31 |
18.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Millä tavalla niitä ei "tarvitse" sietää?

Vierailija
25/31 |
18.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä kyllä muistan että Suomessa ihan julkisuudessakin puhuttiin jostain ainejärjestön(?) bileistä ja siellä tapahtuneesta. En kuollaksenikaan kyllä muista mitä siellä edes väitettiin tapahtuneen, mutta alkoholi ja seksi siihen jotenkin liittyi. Itse en ole kyllä mitään sellaista kokenut enkä opiskelukavereiltakaan kuullut. T:HY

Vierailija
26/31 |
18.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mä kyllä muistan että Suomessa ihan julkisuudessakin puhuttiin jostain ainejärjestön(?) bileistä ja siellä tapahtuneesta. En kuollaksenikaan kyllä muista mitä siellä edes väitettiin tapahtuneen, mutta alkoholi ja seksi siihen jotenkin liittyi. Itse en ole kyllä mitään sellaista kokenut enkä opiskelukavereiltakaan kuullut. T:HY

Muistaako kukaan?

Vierailija
27/31 |
18.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Muistaako kukaan?

Milloin tämä tapahtui?

Vierailija
28/31 |
18.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Naiset tulevat kusipäisten jännä miesten hyväksi käyttämiksi? Ei mitään uutta. Samalla se tasapainoinen ja rauhallinen mies pänttää yksin kämpässään

Miten nainen voi tutustua ihmiseen, joka pänttää yksin kämpässään eikä lähde ihmisten ilmoille?

Vierailija
30/31 |
18.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Huhhuh miten tämä tyyppi paljastuu. Huikee jakso!

Vierailija
31/31 |
18.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset