Piilotatko tatskat huolella Tinder-kuvissa ja livautat totuuden tatska kerrallaan vasta myöhemmin miehelle kun oppinut tuntemaan ensin
Kommentit (13)
Taitavat olla sellaisia mitkä jää pakostakin vaatteiden alle. Eipä ole miestä haitannut! Eikä ole haitannut ne uudetkaan, joita olen suhteen aikana ottanut :) jotkut miehet on katsos normaaleja, voitko kuvitella!
Vierailija kirjoitti:
Taitavat olla sellaisia mitkä jää pakostakin vaatteiden alle. Eipä ole miestä haitannut! Eikä ole haitannut ne uudetkaan, joita olen suhteen aikana ottanut :) jotkut miehet on katsos normaaleja, voitko kuvitella!
Ymmärtääkseni normaali mies ei pidä tatskoista naisella, eli miehesi on epänormaali
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ymmärtääkseni normaali mies ei pidä tatskoista naisella, eli miehesi on epänormaali
Mä olen sit rajatapaus. Isot kuvat on rumia, pienet kuvat ei haittaa. Jotkut on jopa ihan tyylikkäitäkin.
Oikeesti mua ei haittaa tippaakaan naisen tatuoinnit kun kalu seisoo.
Mun ex otti tatuoinnin ilman mun lupaa. Kukaan täysjärkinen ei niitä kuvotuksia ota.
Jos haluan tatuoinneista öyhöttävästä miehestä eroon, valehtelen, että minulla on niitä muutama.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mä olen sit rajatapaus. Isot kuvat on rumia, pienet kuvat ei haittaa. Jotkut on jopa ihan tyylikkäitäkin.
Vähintäänkin alaselässä joku tribaali ja sit edessä lantion kohdalla kans jotain pienempiä panotatskoja. Ehkä jopa lemmenluolan yläpuolella joku sisäänkäyntiin kehoittava kyltti.
Vierailija kirjoitti:
Tää oli typerä kommentti. Kaikki ei tykkää tatuoinneista ja se on ok. Ihan yhtä hyvä turn-off kuin muutkin epämiellyttävät ulkonäölliset seikat.
Mitä?
Voihan ne tattat olla nättejäkin.
Eri asia on jotkut levinneet nistileimat, mut tattathan kertoo vaan kantajansa tyylistä - joko hyvää tai huonoa.
Vierailija kirjoitti:
Mitä?
Voihan ne tattat olla nättejäkin.
Eri asia on jotkut levinneet nistileimat, mut tattathan kertoo vaan kantajansa tyylistä - joko hyvää tai huonoa.
Kertoo että mikä tahansa vankilamies kelpaa
Parempia miehiä saa jos piilottaa