Elokuva Pretty Woman, mitä mielikuvia herättää?
Kommentit (69)
Ihanaa romanttista höttöä, jaksaa katsella aina uudestaan.
Hotellinjohtaja sen ilonaisen pelastaa.
Vierailija kirjoitti:
Hotellinjohtaja sen ilonaisen pelastaa.
Barney on leffan paras tyyppi
Huorallakin on sydän. Mun yksi parhaista ystävistä päätyi tohon ammattiin. Ensin vuosia Suomessa, nyt Dubaissa. Erittäin ihana muija. Uskokaa tai älkää.
Oma liksa on 2600, mies tienaa yli 7000 mutta tallous on yhteinen eli huoraamassa tässä itsekin olen.
Että muokattiinko sen kroppaa tai oliko jonkun muun kroppa yhdistettynä päähän.
Miten niin mies pelastaa naisen? Jos joku pelastaa tuossa, niin eikös nainen pelasta miehen, kun saa hänet tuntemaan ja näkemään muunkin kuin oman napansa?
Vierailija kirjoitti:
Huorallakin on sydän. Mun yksi parhaista ystävistä päätyi tohon ammattiin. Ensin vuosia Suomessa, nyt Dubaissa. Erittäin ihana muija. Uskokaa tai älkää.
No miksi en uskoisi :)
Nainen tarvitsee miehen ja sen miehen lompakon pelastuakseen... kaikelta. Olisin ennemmin ottanut erilaisen käsikirjoituksen tuohon. Mies häipyy, muija alkaa käyttää huumeita, saa hepatiitin yms. ja sitten joku epämääräinen asiakas ei halua maksaa, joten nainen alkaa riehumaan ja asiakas tappaa naisen. Ja poliisia ei kiinnosta tutkia rikosta, sillä itseaiheutettu kuolemahan se on.
Mutta pidänkin inhorealismista enemmän kuin romanssihöttötarinoista.
Vierailija kirjoitti:
Oma liksa on 2600, mies tienaa yli 7000 mutta tallous on yhteinen eli huoraamassa tässä itsekin olen.
Ihmettelen, mikäli tämä on oikeasti naisen kirjoittama. Niin tosiaan, eihän tässä mainittu kuin toisen sukupuoli, joten...
Vierailija kirjoitti:
Tottakai uskotaan, ei tuossa hommassa muuten pärjäisikään. Todennäköisesti tahkoaa hyvät massit.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ihmettelen, mikäli tämä on oikeasti naisen kirjoittama. Niin tosiaan, eihän tässä mainittu kuin toisen sukupuoli, joten...
Siinäpä sitä onkin ihmettelemistä. Onneksi on pitkä viikonloppu edessä. Jaksuhali. Olen nainen 32 v.
Vierailija kirjoitti:
Nainen tarvitsee miehen ja sen miehen lompakon pelastuakseen... kaikelta. Olisin ennemmin ottanut erilaisen käsikirjoituksen tuohon. Mies häipyy, muija alkaa käyttää huumeita, saa hepatiitin yms. ja sitten joku epämääräinen asiakas ei halua maksaa, joten nainen alkaa riehumaan ja asiakas tappaa naisen. Ja poliisia ei kiinnosta tutkia rikosta, sillä itseaiheutettu kuolemahan se on.
Mutta pidänkin inhorealismista enemmän kuin romanssihöttötarinoista.
Tämä loppu olisi ollut lähempänä alkuperäistä käsikirjoitusta, kuin tämä Disneyn tekele.
Romattista satua, ei tuollasista reaalimaailmassa tapahdu. Ajatelkaas roolit toisin päin: Rattopoika, jonka rikas puuma kohtaa. Joo, ei mahdollista.
Ei ole koskaan tapahtunut tälläistä? Vahvasti epäilen.
En pysty katsomaan, niin kamalaa pskaa.
Disney satu aikuisille, mutta asenteiltaan niin kovin vanhentunut. Ei tuollaista ole tapahtunut ikinä eikä tule tapahtumaankaan.