Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Olen jutellut erään miespuolisen tuttuni kanssa miesongelmistani ja siitä, minkälainen mies minua kiinnostaa. Tämä miestuttuni ei usko miesmakuni olevan tällainen

Vierailija
18.10.2019 |

kuin se on kuin vaan siitä syystä että en kuvittele ansaitsevani parempaa. Hän siis luulee että pidän hieman ongelmaisista, resuisista ja ei-yleisten ulkonäköihanteiden mukaisista miehistä SIKSI että en itse arvosta itseäni. Tämä on jotenkin uskomatonta ja jopa ärsyttävää. Olen huomannut muutenkin esimerkiksi useilla keskustelufoorumeilla miesten uskovan, että kaikki naiset haluaisivat jonkun pitkän, komean ja menestyneen lentäjämiehen, mutta joutuvat vain tyytymään siihen ensimmäiseen lähipubissa kaljoittelevaan Markkuun, jolla on kirveellä veistetyt arpiset kasvot, pituutta 170 cm ja painoa 65 kg. Minulle tuollainen mies kuulostaa paljon mielenkiintoisemmalta ja sexymmältä kuin joku ihmis-ken.

Miksi niin monet miehet uskovat kaikkien naisten haaveilevan sisimmässään menestyneestä komistuksesta? Johtuuko tämä uskomus siitä, että suurin osa miehistä haaveilee missinmitoissa olevasta nukenkasvoisesta tanssijasta ja ne jotka eivät sellaista saa, joutuvat vain tyytymään siihen ensimmäiseen tindermatchiinsa eli Alepan hyllyttäjä-Anuun joka on kaukana missistä?

Kommentit (16)

Vierailija
1/16 |
18.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jotenkin tämä kuulostaa teennäiseltä aloitukselta, mutta hienoa mikäli näin on! Eikä tietenkään kaikki naiset pidä samoista miehistä. Jutun juju on lähinnä siinä, että kun huomataan ettei ole mitään jakoa paalupaikalle, niin aletaan sitten erikoistumaan. Jokin mielen puolustusmekanismi, uskoisin.

Vierailija
2/16 |
18.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

No mulla ei ole minkäänlaista miesmakua. Rakastun yksilöihin, joita ei yhdistä mikään muu kuin älykkyys.

On vähän keinotekoista kehitellä jokin sabluuna, johon yrittää ihmisiä sovitella. Alkeellista, pinnallista ja kovin harhaanjohtavaa. Yleensä tätä tekevät miehet, joten epäilen ap:tä Jonneksi, joka 542. kerran teeskentelee naista.

0/5

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/16 |
18.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eli sinua ärsyttää, kun tällä tuntemallasi miehellä on joku typerä stereotypia naisista, joten viestisi lopussa esität yhtä typerän stereotypian miehistä. Hyvin sä vedät.

Vierailija
4/16 |
18.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Epäilen, että vain tietyntyyppiset miehet, jotka ovat tälläkin palstalla usein äänessä, uskovat näin. Valtaosa miehistä kuitenkin tajuaa, että rakkauteen tarvitaan ihan jotain muuta kuin ulkonäkö ja rahapussi. Oma mieheni on palstastandardien mukaan alta "tasoni", mutta kukaan ei ole koskaan kyseenalaistanut suhteemme motiiveja, henkisiä ominaisuuksiamme tai rakkauttamme.

Kaverisi on ilmeisesti niitä, jotka eivät näe Prisma-testissä tätä isoa joukkoa tavallisia miehiä perheidensä kanssa.

Vierailija
5/16 |
18.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Epäilen, että vain tietyntyyppiset miehet, jotka ovat tälläkin palstalla usein äänessä, uskovat näin. Valtaosa miehistä kuitenkin tajuaa, että rakkauteen tarvitaan ihan jotain muuta kuin ulkonäkö ja rahapussi. Oma mieheni on palstastandardien mukaan alta "tasoni", mutta kukaan ei ole koskaan kyseenalaistanut suhteemme motiiveja, henkisiä ominaisuuksiamme tai rakkauttamme.

Kaverisi on ilmeisesti niitä, jotka eivät näe Prisma-testissä tätä isoa joukkoa tavallisia miehiä perheidensä kanssa.

Tuota nyt ei usko kuollut kamelikaan ilman kuvatodisteita. Naisten mielestä kaikki kanssasiskot ovat niin upeita ja miehet aivan törkyisiä, mutta jos avaa silmänsä kadulla niin katu on eri mieltä.

Vierailija
6/16 |
18.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jotenkin tämä kuulostaa teennäiseltä aloitukselta, mutta hienoa mikäli näin on! Eikä tietenkään kaikki naiset pidä samoista miehistä. Jutun juju on lähinnä siinä, että kun huomataan ettei ole mitään jakoa paalupaikalle, niin aletaan sitten erikoistumaan. Jokin mielen puolustusmekanismi, uskoisin.

Miksi tämä kuulostaa teennäiseltä? En itsekään tavoittele menestystä enkä ole kiinnostunut mistään "glamour"elämästä. Ei ole ollenkaan mun juttu. On paljon hienompaa kun ihminen näyttää myös heikkoutensa eikä pyri koko ajan nostamaan statustaan ja "markkina-arvoaan". Se kertoo mielestäni siitä että tällainen ihminen on pohjmmiltaan epävarma, jos koko ajan on pakko päästä "ylemmäs". Inhoan miehissä kaikenlaista teennäisyyttä ja "laittautumista" ja peilistä itsensä ihailua ja yleensäkin oman itsensä alleviivaamista.

Ap

Vierailija
7/16 |
18.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se tavallinen Alepan Hyllyttäjä-Anuhan kelpaa oikeassa elämässä vaikka kuinka monelle miehelle parisuhteeseen. Ei varmaan kaikille, mutta eipä sellaista ihmistä varmaan olekaan, joka kaikkia kiinnostaisi.

Kokemukseni mukaan naisilla on paljon kovemmat kriteerit miehille kuin toisin päin.

Vierailija
8/16 |
18.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei mies ole mikään koira joka valitaan rodullisten ominaisuuksien perusteella.

Vierailija
9/16 |
18.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Eli sinua ärsyttää, kun tällä tuntemallasi miehellä on joku typerä stereotypia naisista, joten viestisi lopussa esität yhtä typerän stereotypian miehistä. Hyvin sä vedät.

Täh? En minä kuvittele kenenkään sanovan ihanteekseen sellaista mistä ei aidosti tykkäisi. Olen lukuisat kerrat lukenut miesten kirjoittavan keskustelufoorumeilla että he pitävät lihavista naisista. En ole koskaan ajatellut että he pitäisivät lihavista naisista siksi etteivät he usko saavansa "parempaa" vaan uskon heidän aidosti pitävän juuri sellaisia viehättävinä. Ehkäpä uskon heihin siksi, että itsellänikin on yleisten ihanteiden vastainen miesmaku. Ei sillä ole mitään tekemistä sen kanssa mitä uskon saavani, sillä harvoin minusta edes kiinnostuvat ne miehet joista itse kiinnostun. Valitettavasti.

Ap

Vierailija
10/16 |
18.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Se tavallinen Alepan Hyllyttäjä-Anuhan kelpaa oikeassa elämässä vaikka kuinka monelle miehelle parisuhteeseen. Ei varmaan kaikille, mutta eipä sellaista ihmistä varmaan olekaan, joka kaikkia kiinnostaisi.

Kokemukseni mukaan naisilla on paljon kovemmat kriteerit miehille kuin toisin päin.

Eihän tässä ollutkaan kyse KELPAAMISESTA vaan siitä mikä on kenenkin todellinen mies- tai naismaku.

Ap

Vierailija
11/16 |
18.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse olisin saanut miestenkin mielestä varsin hyvätasoisia miehiä pariutumisiässä, mutta olen aina ollut mukavuudenhaluinen, joten hain vähän vähemmän ilmiselvästi naisia vetävää yksilöä. Tunnustin tämän jo silloin. En halunnut jatkuvasti huolehtia omasta viehättävyydestäni, joten olin onneni kukkuloilla kun löysin nöyrällä ja työteliäällä luonteella varustetun lievästi kolhitun miehen, joka piti minua hiukan itseään parempana. Little did he know, että minun laskelmissa tilanne oli hänen edukseen. Ja oikein arvioin!

Vierailija
12/16 |
18.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

There's no accounting for personal taste.

Vierailija
13/16 |
18.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Valtavirran maku alkaa määrittää muidenkin makua. Eivätkä kaikki miehet unelmoi parikymppisestä instapissiksestä. Aika iso osa suosii oman alakulttuurinsa mukaista naisihannetta, esim. uskikset omaansa, hipit ja ekoilijat eivät halua mitään silikonipumpattua pintaliitäjää, hipsterit arvostavat luovia aloja enemmän kuin vaikka sliipattuja lakimiehiä jne. Kukin vetää kotiin päin ja korostaa oman mies- tai naismakunsa olevan muita parempi, aidompi, rehellisempi jne. Omia arvoja edustava ehdokas nähdään muita parempana.

Vierailija
14/16 |
18.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Täh? En minä kuvittele kenenkään sanovan ihanteekseen sellaista mistä ei aidosti tykkäisi. Olen lukuisat kerrat lukenut miesten kirjoittavan keskustelufoorumeilla että he pitävät lihavista naisista. En ole koskaan ajatellut että he pitäisivät lihavista naisista siksi etteivät he usko saavansa "parempaa" vaan uskon heidän aidosti pitävän juuri sellaisia viehättävinä. Ehkäpä uskon heihin siksi, että itsellänikin on yleisten ihanteiden vastainen miesmaku. Ei sillä ole mitään tekemistä sen kanssa mitä uskon saavani, sillä harvoin minusta edes kiinnostuvat ne miehet joista itse kiinnostun. Valitettavasti.

Ap

Täh itsellesi. Aloitusviestissä kirjoitat: 

"suurin osa miehistä haaveilee missinmitoissa olevasta nukenkasvoisesta tanssijasta ja ne jotka eivät sellaista saa, joutuvat vain tyytymään siihen ensimmäiseen tindermatchiinsa eli Alepan hyllyttäjä-Anuun joka on kaukana missistä"

Tuo nyt vaan ei ollenkaan pidä paikkaansa.

Vierailija
15/16 |
18.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No mulla ei ole minkäänlaista miesmakua. Rakastun yksilöihin, joita ei yhdistä mikään muu kuin älykkyys.

On vähän keinotekoista kehitellä jokin sabluuna, johon yrittää ihmisiä sovitella. Alkeellista, pinnallista ja kovin harhaanjohtavaa. Yleensä tätä tekevät miehet, joten epäilen ap:tä Jonneksi, joka 542. kerran teeskentelee naista.

0/5

Ei nyt oikein tuo trollailusi onnistunut.

Vierailija
16/16 |
18.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ap

Täh itsellesi. Aloitusviestissä kirjoitat: 

"suurin osa miehistä haaveilee missinmitoissa olevasta nukenkasvoisesta tanssijasta ja ne jotka eivät sellaista saa, joutuvat vain tyytymään siihen ensimmäiseen tindermatchiinsa eli Alepan hyllyttäjä-Anuun joka on kaukana missistä"

Tuo nyt vaan ei ollenkaan pidä paikkaansa.

En väittänyt niin, vaan pohdin onko se niin että suurin osa miehistä tykkää tietynlaisista naisista, JOS kerran eivät usko naisten miesmaun voivan olla jotain muuta kuin miesversio jostain tanssijakaunottaresta. Tämä oli se pointti.

Ap

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi seitsemän kolme