Miksei Suomesta löydy maskuliinisia miehiä?
Kommentit (24)
Itse olen lenkkeilyä harrastava mies ja ihmetyttää kuinka harvoin näkee miehiä kuntopolulla verrattuna naisiin. Olen joskus laskenut ja naisia tulee vastaan ainakin viisi kertaa enemmän mitä miehiä. Etenkin nuoret miehet ovat todellinen harvinaisuus, vanhempia näkee joskus. Kai se miehisyys on sitä että istutaan koneen ääressä ja vedetään kebabbia ja kaljaa ja lähetellään somessa kyrvän kuvia naisille.
Ylipaino ja länsimainen elämäntapa feminisoi miehiä. Rinnat kasvavat ja lanteille muodostuu vararasvaa vähän kuin synnyttämistä varten. Estrogeenia alkaa erittyä enemmän kuin tarpeeksi. Kun ei liiku ja syö päin helvettiä, niin testosteronitasot ja kasvuhormonitasot romahtavat, lihakset surkastuvat ja mies menettää kaiken kiihottavuutensa. Kaiken lisäksi on erilaisia keinotekoisia hormoneja ympäristössä, jotka sotkevat miesten hormonitasapainoa.
Vierailija kirjoitti:
Itse olen lenkkeilyä harrastava mies ja ihmetyttää kuinka harvoin näkee miehiä kuntopolulla verrattuna naisiin. Olen joskus laskenut ja naisia tulee vastaan ainakin viisi kertaa enemmän mitä miehiä. Etenkin nuoret miehet ovat todellinen harvinaisuus, vanhempia näkee joskus. Kai se miehisyys on sitä että istutaan koneen ääressä ja vedetään kebabbia ja kaljaa ja lähetellään somessa kyrvän kuvia naisille.
"olen mies".
huutikset palstamammalle.
Vanhat piiat ja vanhat pojat inisee tässä ketjussa. Pankaa toisianne niin löystyy teilläkin nutturat ja pipot :D