Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mun mies on alkoholisti :(

Vierailija
02.06.2006 |

Kaikki vapaapäivän illat ja yöt menee juopotteluun, vapaapäiviä on miehellä viikossa 3-4. Työpäivinäkin ja päivystysaikoina ottaa salaa pieniä kulauksia kossua tai likööriä tai mitä nyt sattuu löytymään. Nyt on ollut lomalla muutaman päivän, ja joka iltana on pitänyt juoda jotain. Eilen meni aluksi suklaalikööriä jonkun verran, siihen päälle hulahti viinipullo, sen jälkeen kossupullon jämät ja driplesec pullosta puolet. Ryyppää yleensä aina kotona ja yksikseen. Humalassa muuttuu ihan kummalliseksi, kuin toiseksi ihmiseksi. On niin itseään täynnä ja muut ovat huonompia. Yritän vältellä silloin hänen seuraansa, mutta yleensä pakottaudun olemaan siinä kaverina, ettei tule riitaa. Nyt makaa sängyssään. Ei ikinä nouse mua auttamaan aamuisin lasten kanssa. Eilen sanoin hänelle, että hän on alkoholisti, niin hän vain nauroi.

Lapset eivät onneksi ole nähneet isäänsä kännissä. Ovat vielä niin pieniä, että menevät aikasin nukkumaankin. Mä en enää jaksa.....

Kommentit (24)

Vierailija
21/24 |
02.06.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

terveisin alkoholistin tytär

Vierailija
22/24 |
02.06.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lapset maksavat kalleimman hinnan jos jäät.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/24 |
02.06.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaikkei meidän isä väkivaltainen ollut niin silti lapselle pelottava ja humalassa vastenmielinen ja etenkin sitten meidän ollessa jo vähän isompia harjoitti julmaa henkistä väkivaltaa. Ei meillä paljon normaaleja päiviä ollut ja näin jälkeenpäin ajatellen tunnen suorastaan vihaa häntä kohtaan, koska pilasi meidän lapsuutemme. Olen jo yli 30-v., mutta silti en ole vielä sinut asian kanssa. Nyt kun itsellä on lapsia ja muutenkin poden jonkinlaista ikäkriisiä, huomaan näiden asioiden tulevan ajatuksiin ja jopa uniinkin. Olen vihainen ja katkera, myös äidilleni, joka oli kyllä hyvä äiti, mutta jolla ei ollut voimaa ja rohkeutta lähteä pois.

Nykyisin isä on ollut raittiina jo muutaman vuoden, mutta silti en edelleenkään tunne mitään lämpimiä tunteita häntä kohtaan.

Ajattele sinä ennen kaikkea lapsiasi ja anna heille mahdollisuus turvalliseen ja huolettomaan lapsuuteen.

Vierailija
24/24 |
02.06.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

vielä lähde, vaan ensin vaadi käyttämään antabusta tms.