Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Onko kukaan muu kokenut "virheitä matrixissa"/ glitch in the matrix -tyyppisiä tilanteita?

Vierailija
18.10.2019 |

Eli onko muut kokeneet selittämättömiä tapahtumia, jotka saavat epäilemään, että on olemassa rinnakkaisuniversumeja, enneaavistuksia, aikahyppelyä tms?

Aloitan kertomalla omat kaksi kokemustani.

Kävimme veljeni kanssa vaateostoksilla, kun näimme vaatekauppaan sisään astuessamme vihaisen, vihreään takkiin sonnustautuneen punahiuksisen naisen, joka huusi myyjälle ja vaati hyvitystä jostain ostamastaan tuotteesta. Menimme toiselle puolelle kauppaa ja hetken päästä näimme naisen rynnistävän ulos kaupasta tuohtuneena. Häneltä putosi lattialle nenäliina, kuitti tai vastaava. Naurahtelimme vähän naisen huonolle käytökselle. Valitsimme veljeni kanssa vaatteet, menimme sovituskoppiin ja päädyin ostamaan yhden paidan. Menimme kassalle. Sydän hyppäsi kurkkuun, sillä kassalla oli käynnissä täysin sama tilanne kuin kauppaan tullessamme. Siinä oli tismalleen sama nainen huutamassa tismalleen samat sanat myyjän vastatessa tismalleen samalla tavalla kuin hetkeä aiemmin. Sitten nainen rynnisti ulos tavalla, jonka olimme jo kerran nähneet. Nenäliina/kuitti putosi jälleen naiselta lattialle. Jokainen yksityiskohta oli identtinen. Veljeni ja minä hätkähdimme tilannetta niin paljon, että puhumme siitä vielä vuosien jälkeenkin.

Ollessani noin 14-vuotias, minulla oli muutaman viikon kausi, jolloin näin edeltävänä yönä unen, joka täsmäsi aina lempisarjani seuraavan jakson kanssa. Osasin aina kertoa perheelleni etukäteen jakson tapahtumat ja jopa repliikit, koska olin ne jo nähnyt unessa. Sarja lopetettiin, joten en tiedä, kauanko tätä olisi jatkunut.

Kommentit (1543)

Vierailija
761/1543 |
22.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä minä muistan Ärräpussit ja ärrältä lainattavat videot. 

Vähän outoa, että jotkut myyjät ei muistaisi asiaa.

Mutta vastaava juttu, kun kävin 2000-luvun alussa hakemassa Ärrältä Finnkinon pamfletin, jossa oli tieto tulevista elokuvissa. Kerran etsiskelin sitä pamflettia ja kysyin myyjältä, missä heillä on ne.

Myyjä sanoi hämmentyneenä: "Ei meillä ole mitään sellaista, ei todellakaan". 

En tiedä oliko hän sitten uusi myyjä siellä eikä tiennyt tästä. Vai oliko ne pamfletit vain jostain rinnakkaistodellisuudesta? Tämä jäi mieleen kun hän niin ihmettyneenä sanoi että ei todellakaan ole. 

Vierailija
762/1543 |
22.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tämä tapahtui talvella ennen koronahysteriaa. Matkasin bussilla toiseen kaupunginosaan hakeakseni minulle tulleen kirjatun postilähetyksen. Sain lähetyksen noudettua ja menin bussipysäkille odottamaan bussia, jolla pääsisin takaisin asunnolleni. Pysäkille tuli pian pitkänhuiskea nuorimies, joka ei tervehtinyt minua tai sanonut minulle mitään, meni vain ohi, kuten tuntemattomat tekevät. Nuorimies istahti bussikatoksen penkille näytti selailevan puhelintaan ja keskittyvänsä omiin asioihinsa.

Parin minuutin kuluttua pysäkkiä alkoi lähestyä bussi, joka kuitenkin pysähtyi edeltävän risteyksen liikennevaloihin. Nyt nuorimies nousi penkiltä, vilkaisi bussia ja tuli viereeni seisomaan. Yhtäkkiä hän kysyi minulta etunimeäni käyttäen, meneekö kyseinen bussi keskustaan asti, tyyliin: "sanos xxxxx, meneekö tää bussi keskustaan asti, vai jääkö se siihen sairaalalle".

Olin niin yllättynyt, että vastasin vain bussin jäävän sairaalan pysäkille, mihin nuorimies totesi "joo kiitos" ja meni takaisin istumaan penkille. Minä nousin hämmentyneenä pysäkille tulleeseen bussiin ja mietin, kuinka nuorimies oli tiennyt etunimeni. 

Sanottakoon, että olen jokseenkin täydellisen yksityinen henkilö. En omista sometilejä, enkä jaa kuviani tai puhelinnumeroani tuntemattomille. Se, kuinka ko. tuntematon nuorimies oli tiennyt tai arvannut nimeni, minulla ei ole harmainta aavistusta.

Joo. Serkkusi olikin vähän ihmeissään, miksi olit ollut niin poissaolevan oloinen.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
763/1543 |
22.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Täällä vauvapalstalla on ollut muutama keskustelu joita olen lukenut vaikkapa 12.10. Jostain syystä sama keskustelu onkin tavallaan uutena keskusteluna vaikkapa 15.10. Sisältö on täsmälleen sama eikä ketjusta ole poistunut viestejä. Joko  se systeemi joka näitä keskusteluja pyörittää tekee tämän virheen tai kyse on samasta ilmiöstä mistä joku jo täällä kirjoittikin: asioiden tuplaantumisesta.

Joskus nuo keskustelut käydään aivan identtisinä uudelleen. Vanhin löytämäni on vuodelta 2006 ja se käytiin uudelleen viime kesänä. Kuinka on mahdollista että nuo keskustelijat ja heidän ajatuksensa ovat tuplaantuneet 12 vuoden jälkeen?

Täällä on kaikenlaista porukkaa. Joku uusii välillä aloituksia ja kopioi kommentit myös.

Vierailija
764/1543 |
22.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mä en jaksa uskoa Matrix-teoriaan koska en keksi mitään järkevää syytä miksi joku alieni haaskaisi aikaa, vaivaa ja laskentatehoa mun tylsän elämän simuloimiseen. Nytkin syön pitkästyneenä leipää lattialla ja kuuntelen hanhien kaakatusta. Katsooko jossain joku kolmikätinen alien tätä ja vetää tumppuun?

Jatka samaan malliin, kahdessa käsistäni on mullakin leipää ja kaakaota.

Olen minäkin miettinyt että mitä järkeä tämmöisessä mun elämän simuloinnissa olisi, lattialla maaten kuluu aika mullakin, sitä leipää en useinkaan onnistu hankkimaan.

Pitäiskö meidän av-mammojen tehdä joku flash mob, tiettyyn aikaan syötäisiin kaikki lattialla juustoleipää ja kaakaota?

Vierailija
765/1543 |
22.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kun lähden ajamaan kaupungille päin, tie vie tunnelin läpi.

Alkuaikoina, kun olimme vasta muuttaneet tänne, näytti kerran siltä että tunneli lisäsi itse itseään. Siinä on pieni mutka, joka vaikutti kasvavan kuin peligrafiikka.

Vierailija
766/1543 |
22.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joidenkin mukaan kyseessä on hyvin lievä migreenin tapaiseen häiriöön liittyvä asia. Ei huolta. Ota sininen ja mene kotiin.

Vierailija
767/1543 |
22.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Olen varma että sielut jäävät katselemaan maailman menoa, esimerkiksi suihkussa käyntiä seuraa silmä kovana monet haamut.

Sitten kun uusi ihminen tekee syntymää, siellä on vapaa tila sielulle. Syntymään asti kuoresta käydään kovaa tappelua mutta heti kun napanuora on katkaistu, voittajasielu jää uuteen ruumiiseen ja hävinneet jäävät ulvomaan tuskaansa henkimaailmaan.

Muuten hyvä teoria, mutta nykyään on elossa enemmän ihmisiä kuin meitä ennen on elänyt, joten mitään tappelua siitä, kuka pääsisi syntymään uudestaan, ei tarvita.

Tuo ei voi kyllä pitää paikkaansa että elossa on nyt enemmän ihmisiä kuin mitä tätä ennen olisi kuollut 🤣

Ehkäpä sielut eivät ole varsinaisesti ihmisiä, on vaan sieluja. Luonnoneläimethän ovat vähentyneet sitä mukaa, kun ihmiset ovat lisääntyneet.

Näinhän mm.buddhalaiset uskovat, että kehittynyt (ja kenties ihmisien kanssa jo elänyt) eläin voi jälleensyntymän kautta syntyä seuraavassa elämässään ihmiseksi. Ja että päinvastoin : ihminen voi taantua (esim.rikollisen tai epäsiveellisen luonteensa) seurauksena seuraavassa elämässä eläimeksi.

Se mikä tässä mietityttää on se, että pitäisikö esim.eläimiä suojellakaan sukupuutolta, jos se on(jälleensyntymään uskovan) vain tälläistä haitallista sielun kehitystä. Voiko esim.olla tältä kannalta että petoeläimet on taantuneita sellaiseksi murhanhimonsa takia?!

Ihmiset vain pelkää, että tulee suuri katastrofi, jos luonnossa tapahtuu muutoksia, mutta katastrofeja on tullut kuintenkin  aina, ja jos niitä pystyttäisiinkin välttämään, niin onko siitä enemmän lopulta haittaa vaiko hyötyä?!! ...

Riippuu vähän buddhalaisuudesta. Buddhan ajatusten mukaan sielua eikä jälleensyntymistä ole olemassakaan. Maallistuneissa taikauskoisissa muodoissa ollaan eri mieltä.

Vierailija
768/1543 |
22.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lapsena 1960-luvulla istuin penkillä pankissa ja odotin äitiä asioissaan. Silloin miehet jättivät hatun naulakkoon. Seurasin yhtä miestä joka jätti hatun. Melkein heti tuli toinen, eri mies joka otti sen hatun ja pisti päähänsä. Äitini ei uskonut kun kerroin.

Vierailija
769/1543 |
22.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Olin syömässä ja katselin pientä, mustaa ilmassa täysin paikoillaan olevaa pistettä.

"Ihan kuin kärpänen," ajattelin, paitsi että se oli vain täysin paikallaan ilmassa. Semmoinen hedelmäkärpäsen kokoinen.

Syödessäni katselin sitä tovin, kunnes yht´äkkiä "piste" lähti lentoon ja se OLIKIN kärpänen! Minulle tämä todisti, että totisesti elämme Matrixissa! Ihmiset ovat kuvanneet videolle vastaavaa, kuinka lintu tai lentokone jumittaa taivaalla paikoillaan ja yht´äkkiä lähtevät taas liikkeelle!

Jenkeissä tapahtuu jokunen vuosi sitten kummia kun lentokenttää lähestyvä kone katosi kymmeneksi minuutiksi. Ei pelkästään tutkalta, vaan ihan fyysisillä silmillä katsottaessa. Se ilmaantui takaisin katoamispaikkaansa 10 min päästä ja laskeutui normaalisti. Koneessa olijat eivät huomanneet mitään poikkeavaa. Paitsi että heidän kellonsa olivat 10 minuuttia jäljessä.

Tilanteessa oli paljon silminnäkijöitä.

Jos tämä ei kerro että maailma on ihan jotain muuta kuin mitä ajattelemme, niin mikä sitten?

Välillä tuntuu että ihmiset vain sivuuttavat ja jättävät täysin huomiotta asiat, jotka eivät sovi heidän maailmankuvaansa. Ihan kuin niitä asioita ei olisi tapahtunut ollenkaan.

Samoin kun muutama vuosi sitten ympäri maailmaa kuului omituisia "taivaallisia" ääniä, kuin kovaa harpunsoittoa tms. Näitä on myös YouTubssa. Kuulin täällä Jyväskylässä niitä useiden muiden ihmisten kanssa. Jopa uutisissa oli näistä. Sitten kun ne loppuivat niin oltiin taas niin kuin mitään ei olisi tapahtunut ja kukaan ei tarjonnut mitään selitystä asiaan.

Oma teoriani on, että näillä äänillä nostettiin jotenkin maapallon värähtelytaajuutta.

Samoihin aikoihin näin niin ihmeellisiä pilvimuodostelmia, että ihan kuin taivaalle olisi piirretty kuvia. Yhdestä linnasta sain valokuvan, mutta se on jossain vanhassa kännykässä. Ehkä se löytyy vielä joskus.

Lähde?

Lentokoneelle vai äänille?

Lentokoneelle

No kuukeloimalla löytyi vaikka kuinka monta artikkelia ja jopa Wikipedia artikkeli

On aika törkeäks mennyt. Jos jotain väittää lukemansa perusteella niin sitten viimeistään pyydettäessä linkataan se artikkeli tai edes kertoo hakusanat jolla "kuukeloimalla" se löytyy. Ei huvittaisi kovin kauaa kokeilla millä sanoilla löytyy, useampia kokeilin.

Vierailija
770/1543 |
22.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aivot harhauttavat välillä ihmistä. Kerron esimerkin. Olin eräänä perjantaina lukemassa ammattialan lehdestä kiinnostavaa uutista, joka liittyi työhöni. Pohdin siinä miten tuota voisi soveltaa töissä, kun puhelin soi.

Isäni oli kuollut äkilliseen sairaskohtaukseen. Tilanne oli tietysti järkyttävä. Toinen puoli aivoista huusi, että "tiesin tämän etukäteen, aavistin asian ennen kuin puhelin soi". Toinen puoli pysyi tolkuissaan ja sanoi: "höpöhöpö, pohdit kaikessa rauhassa tuota lehtijuttua".

En yhtään ihmettele, jos joku väittää että aavisti jonkun jutun etukäteen. Aivot vaan jotenkin syöttävät väitettä, että olisi ollut tietoa etukäteen, vaikkei sitä ollut.

Vierailija
771/1543 |
22.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko joku selvittänyt ne kohdalla sammuvat katuvalot jo, mikä niiden takana?

Vierailija
772/1543 |
22.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Olimme menossa miehen kanssa nukkumaan ja kissa loikoili sängyssä kanssamme. Keittiöstä, jossa kissan ruokakuppi oli, alkoi kuulua ropinaa ja rouskutusta, niinkuin joku olisi syömässä kissan muroja. Molemmat kuulimme äänen ihan selkeästi. Asumme kerrostalossa, eli kyseessä ei ollut esim rotta.

Muutamia kertoja käynyt myös niin, että joihinkin samoihin random ihmisiin törmää useassa paikassa pienen ajan sisällä ja ihan eri puolilla kaupunkia. Olemme heittäneetkin joskus vitsiä, että taas matrix kierrättää npc:itä (non-playable characters) . Ne randomit varmaan ajattelevat meistä samaa.

Aika moni yllättyisi, jos kuulisi, kuinka paljon rottia elää esimerkiksi Helsingin viemäriverkostossa ja että ne pääsevät asuntoihin WC-pönttöjen kaitta.

Näin olen kuullut, mutta aika itsetuhoinen jyrsijä olisi kyseessä, kun tulisi vapaaehtoisesti kissatalouteen seikkailemaan. Käsittääkseni kissojen haju jo karkottaa jyrsijöitä, jos jyrsijällä ei sitten ole toxoplasma gondii- tartunta.

Ehkei nyt sitten aleta vääntämään villiä teoriaa toksoplasmoottisesta rotasta, joka kenenkään havaitsematta ryömi pöntöstä, suuntasi siitä kissan muroja natustamaan ja sen jälkeen suoraan samaa kautta ulos asunnosta molskaustakaan päästämättä.

Meillä kaksi kissaa ja silti joka syksy ilmaantuu myös hiiriä sisälle.

Jos teidän kissoilla on jokin diili niiden hiirten kanssa kuten Karvisella.

Vierailija
773/1543 |
22.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Olin syömässä ja katselin pientä, mustaa ilmassa täysin paikoillaan olevaa pistettä.

"Ihan kuin kärpänen," ajattelin, paitsi että se oli vain täysin paikallaan ilmassa. Semmoinen hedelmäkärpäsen kokoinen.

Syödessäni katselin sitä tovin, kunnes yht´äkkiä "piste" lähti lentoon ja se OLIKIN kärpänen! Minulle tämä todisti, että totisesti elämme Matrixissa! Ihmiset ovat kuvanneet videolle vastaavaa, kuinka lintu tai lentokone jumittaa taivaalla paikoillaan ja yht´äkkiä lähtevät taas liikkeelle!

Jenkeissä tapahtuu jokunen vuosi sitten kummia kun lentokenttää lähestyvä kone katosi kymmeneksi minuutiksi. Ei pelkästään tutkalta, vaan ihan fyysisillä silmillä katsottaessa. Se ilmaantui takaisin katoamispaikkaansa 10 min päästä ja laskeutui normaalisti. Koneessa olijat eivät huomanneet mitään poikkeavaa. Paitsi että heidän kellonsa olivat 10 minuuttia jäljessä.

Tilanteessa oli paljon silminnäkijöitä.

Jos tämä ei kerro että maailma on ihan jotain muuta kuin mitä ajattelemme, niin mikä sitten?

Välillä tuntuu että ihmiset vain sivuuttavat ja jättävät täysin huomiotta asiat, jotka eivät sovi heidän maailmankuvaansa. Ihan kuin niitä asioita ei olisi tapahtunut ollenkaan.

Samoin kun muutama vuosi sitten ympäri maailmaa kuului omituisia "taivaallisia" ääniä, kuin kovaa harpunsoittoa tms. Näitä on myös YouTubssa. Kuulin täällä Jyväskylässä niitä useiden muiden ihmisten kanssa. Jopa uutisissa oli näistä. Sitten kun ne loppuivat niin oltiin taas niin kuin mitään ei olisi tapahtunut ja kukaan ei tarjonnut mitään selitystä asiaan.

Oma teoriani on, että näillä äänillä nostettiin jotenkin maapallon värähtelytaajuutta.

Samoihin aikoihin näin niin ihmeellisiä pilvimuodostelmia, että ihan kuin taivaalle olisi piirretty kuvia. Yhdestä linnasta sain valokuvan, mutta se on jossain vanhassa kännykässä. Ehkä se löytyy vielä joskus.

Lähde?

Lentokoneelle vai äänille?

Lentokoneelle

No kuukeloimalla löytyi vaikka kuinka monta artikkelia ja jopa Wikipedia artikkeli

On aika törkeäks mennyt. Jos jotain väittää lukemansa perusteella niin sitten viimeistään pyydettäessä linkataan se artikkeli tai edes kertoo hakusanat jolla "kuukeloimalla" se löytyy. Ei huvittaisi kovin kauaa kokeilla millä sanoilla löytyy, useampia kokeilin.

No kokeilin plane disappears for ten minutes, niin löytyi ainakin tämä. Kaikki ei osaa liittää linkkejä puhelimella.

https://www.theepochtimes.com/plane-said-to-vanish-reappear-10-minutes-…

En tiedä osaanko minäkään mutta kokeillaan.

Vierailija
774/1543 |
22.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Onko joku selvittänyt ne kohdalla sammuvat katuvalot jo, mikä niiden takana?

Tää voi olla aika jänskää kun oikein pimeällä on yksin liikkeellä eikä näy ketään muita.

Vierailija
775/1543 |
22.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Enemmän niitä hämmentäneitä Deja vu-tapauksia lapsuudesta, mutta eiköhän mene tämmöisen kategoriaan. 

Noin 6-vuotiaana näin unen jossa isäni kanssa kierrettiin pitkin Suomea ja esim eri nähtävyyksiä käytiin katsomassa. Uni päättyi niin, että isä ajoi ruokakaupan pihalle ja totesi, että nyt on meidän reissut tehty. 

Vähän tuon jälkeen niin oltiin sukuloimassa Kalajoella ja oltiin kylillä kävelemässä tätini ja äitini kanssa. Käveltiin juuri samannäköisen kaupan ohi kun siinä unessa. Hämmennyin heti ja totesin, että tuon kaupan näin unessa vähän aikaa sitten. Äiti ja täti olivat ihan hämillään heti, että mitäs tämä nyt tarkoittaa. Ehkä sitten ennen tuota unta olin nähnyt tuon kaupan aiemmilla sukulaisreissuilla ja se siksi tuli uneenkin, mutta kuten sanottua tuo hämmensi vahvasti itse kutakin tuossa iässä. 

Vierailija
776/1543 |
22.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kukaan ei tunnu tietävän tai muistavan että

r -kioskilta sai joskus about 15 vuotta sitten ja aiemminkin vuokrattua leffoja ja myytävinä oli ihanat r-pussit, kerran kysyin r kioskin myyjältä joka oli 50-60 vuotias kun rupateltiin että muistatko kun teiltä pystyi vuokraamaan vuorokausi hinnalla leffoja,katsoi mua kuin tyhmää;D kukaan ei muista tai sanovat että eihän oo myyty ikinä,ei vaikka olisivat mua 3 kertaa vanhempia! Kyllä sitten ajattelin että olenko nähnyt unta sitten? Teininä 2006-2009 muistan että vuokrasin leffoja ärrältä:0

Mitä? Mä vuokrasin opiskeluaikoinani ysärillä ärrältä jatkuvasti leffoja (vhs). Ja usein otin minäkin kylkeen ärräpussin.

Meidän ärrältä sai vuokrata jopa koko vhs nauhurin videoiden ohella. Tämä oli 80-90 lukujen taitteessa. Siihen aikaan ei ollut vielä Ärräpussia tosin olemassa, vaan oli kahdenmarkanpussi ja vitosenpussi, eli valmiiksi täytetyt irttaripussit.

Vierailija
777/1543 |
23.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kukaan ei tunnu tietävän tai muistavan että

r -kioskilta sai joskus about 15 vuotta sitten ja aiemminkin vuokrattua leffoja ja myytävinä oli ihanat r-pussit, kerran kysyin r kioskin myyjältä joka oli 50-60 vuotias kun rupateltiin että muistatko kun teiltä pystyi vuokraamaan vuorokausi hinnalla leffoja,katsoi mua kuin tyhmää;D kukaan ei muista tai sanovat että eihän oo myyty ikinä,ei vaikka olisivat mua 3 kertaa vanhempia! Kyllä sitten ajattelin että olenko nähnyt unta sitten? Teininä 2006-2009 muistan että vuokrasin leffoja ärrältä:0

Tunnetko liian nuoria ihmisiä? Ihan perusjuttu oli vuokrata ärrältä leffoja. Olin teini 1990-luvulla.

Niitä leffoja ei ollut läheskään joka R-kioskissa, ainoastaan siellä missä varsinaiset videofirmat eivät olleet kilpailemassa. Muutenkin R-kioskien valikoimat ja palvelut sopeutettiin ja varmaan vieläkin sopeutetaan isosti paikalliseen kysyntään.

Vierailija
778/1543 |
23.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olin 90- luvulla harjoittelussa suursuon sairaalassa jossa hoidettiin pitkäaikaispotilaite, vanhuksia. Sinä päivänä menin talon päiväsairaalaan tutustumaan. Siellä pitkällä käytävällä ison ikkunan edessä seisoi mustiin , puvuntakki ja housut, pukeutunut vanha hoikka ja pitkä mies. Muistan kun hän jutteli jonkun toisen vanhuksen kanssa ja nauroi niin, että isot kellertävär hampaat näkyi. En voinut olla katsomatta häntä ja minua karmi, päässäni hakkasi ajatus” hän on kuolema”. Kotiin päästyäni sain tiedon, että äitini 40- v oli kuollut, äkillisesti ja odottamatta. Koskaan sen jälkeen en nähnyt tuota miestä.

779/1543 |
23.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Täysi hiljaisuus kaduilla ja polulla kun kävelin ei ihmisen ihmistä missään,ei autoja tai mitään ja asun kaupungissa missä on koko ajan liikennettä, ei kuulunut autojen ääniäkään,ei mitään,pitkään tätä jatkui ja oli kuitenkin päiväsaika. Meni jo pelottavaksi kun tunti kului eikä polunvarrellakaan tullut ketään vastaan,sitten päätin oikaista polkua oikealle ja tulin tielle missä pitäisi kulkea autoja,no vähän matkaan kävelin ja vastaan tuli pyöräilijöitä,koiran ulkoiluttajia ja lopulta kuului autojen ääniä,tosi kriipiä ja mulle ei satu oikeastaan koskaan mitään karmivaa.

Löydät samanlaisen tarinan kun luet Dolores Cannonin kirjan The Custodians, sivu 31 Janetin tarina. Kirjaa ei ole suomennettu. Yhteneväisyyttä että Janet tunsi alueen, ei silti nähnyt tähtiä taivaalla, ei kuullut heinäsirkkojen siritystä, ei mitään ääniä, eikä taloissa ollut valoja vaikka normaalisti aina jokin valo paloi jo etäältä katsoenkin. Ketään ei näkynyt, ei liikennettä. Sitten hän oli nähnyt jotain erikoista joka alkoi palautua mieleen vasta jälkeenpäin.

Jos olet rohkea (se ei kyllä tosiasiassa ole lainkaan pelottavaa vaan rentouttavaa), käyt itse katselemassa tilanteen regressiomatkalla eli varaat kolmen tunnin kvanttihypnoosi session, silloin alitajunta alkaa hitaasti avata mitä todellisuudessa tapahtui.... jos olet siihen tietoon valmis. Ei sitä läväytetä väkisin silmille, eikä se avaudu ellet itse tahdo.

Et ole pisara meressä; olet kokonainen meri pisarassa. -Rumi

Vierailija
780/1543 |
23.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mies haki minut töistä ja ajoimme tuttua reittiä kotiin, olimme tunnelissa ja kysyin mieheltä" Miten tää tunneli  on näin pitkä?" Mies vastasi vitsaillen "On varmaan kasvanut itsekseen  pituutta viime yönä!" mutta vaikka mies hymyili näin, että ihmetteli samaa. Normaalisti läpi ajaa parissa minuutissa! Edessämme tai takanamme ei myöskään tullut muita  autoja.  Olin tosi helpottunut kun päästiin ulos! Luulin jo että on käynyt niinkuin Beetlejuicessa, että ollaan jouduttu kolariin ja kuoltu tajuamatta sitä itse mutta kotiin pääsemisen asemasta joutuisimmekin katselemaan samaa tunnelia ikuisuuden.