Taidetaan lopettaa koko yritys
Oli muutama päivä vapaata ja asiakkaat soittelee koko ajan. Mies niin stressaantunut, että jää varmaan sairaslomalle. Ehkä meidän molempien on parempi kotona työttömänä.
Kommentit (38)
Vierailija kirjoitti:
Onpa kysyntää!
Niin on. Mutta ei löydy alan työntekijää ja tästä ei näin tule mitään.
Mä olen oikeasti huolestunut, kun mies ei jaksa enää. Tehnyt niin vaktavasti töitä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Onpa kysyntää!
Kerro nyt mikä ala ja missä päin sekä minkälaista palkkaa tarjotaan?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Onpa kysyntää!
En mä sitä tänne laita.
Mutta eihän ahneet yrittäjät halua työllistää, ei ainakaan suomalaiselle kelpaavalla palkalla!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Onpa kysyntää!
Oletko yrittänyt rekrytoida filippiineiltä?
Vierailija kirjoitti:
Mutta eihän ahneet yrittäjät halua työllistää, ei ainakaan suomalaiselle kelpaavalla palkalla!
Helpompi varmaan olisikin looettaa. Palveluiden hinta niin halpa ja kun siitä maksaa palkat yms niin ei paljoa jää. Pitää miettiä mitä tehdään.
Vaikea uskoa, että kyseessä ala jolle ei Suomesta löydy kuin kaksi tekijää, jotka vielä keskenään naimisissa. Luultavasti ulkopuolinen työntekijä kykenisi edes vastaamaan puhelimeen ja hoitamaan yksinkertaiset asiat tai kirjaamaan yhteydenotot, että yrittäjäpariskunta saa rauhassa lomailla.
Ottakaa joku oppisopimuskoulutukseen. Silloin tehdään esim Sveitsissä - yritys siis itse kouluttaa itselleen työntekijän.
Mikäs se työntekijän palkka olisi?
Kuinka kauan pulju on ollut pystyssä ja paljon olette nostaneet siitä itsellenne palkkaa?
Yrittäkää mielummin myydä yritys kuin lopettaa se.
Vierailija kirjoitti:
Vaikea uskoa, että kyseessä ala jolle ei Suomesta löydy kuin kaksi tekijää, jotka vielä keskenään naimisissa. Luultavasti ulkopuolinen työntekijä kykenisi edes vastaamaan puhelimeen ja hoitamaan yksinkertaiset asiat tai kirjaamaan yhteydenotot, että yrittäjäpariskunta saa rauhassa lomailla.
Onhan niitä suomessa muutama sata alan työntekijää. Nyt kuitenkin ajat täynnä jouluun asti eikä asiakkaille tammikuun ajat oikein kelpaa.
Olisko tarjolla 0-tuntisopimus alle kympin tuntipalkalla?
Vierailija kirjoitti:
Kuinka kauan pulju on ollut pystyssä ja paljon olette nostaneet siitä itsellenne palkkaa?
Yrittäkää mielummin myydä yritys kuin lopettaa se.
Onhan tämä ollut jo 10v. Täytyy tuota myyntiä miettiä ja sitten alihankintaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Onpa kysyntää!
En mä sitä tänne laita.
Siitä voi jo päätellä että syy on haluttomuus maksaa kelvollista palkkaa.
Vierailija kirjoitti:
Nää on se limainen seksuaaliterapeuttipariskunta, joka antaa palveluita, dominaa ym. omassa kodissaan :-)
Ymmärrän kyllä vaikeutenne saada työtekijöitä, mutta eikö suurimman obgelman aiheuta laki,joka pitää paritusta rikollisena toimintana?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Onhan niitä suomessa muutama sata alan työntekijää. Nyt kuitenkin ajat täynnä jouluun asti eikä asiakkaille tammikuun ajat oikein kelpaa.
Pikkujoulusesonki varmaan aiheuttaa aikamoista ruuhkaa dominabisneksiin.
Vierailija kirjoitti:
Ei se ole ollenkaan uskomatonta. Itse olen sellaisella alalla yrittäjänä, olen ollut jo 10 vuotta, mutta teen työni yksin ja koska en ole ahne, niin huolehdin hyvin jaksamisestani.
Tunnen pari vastaavanlaista yrittäjää, joilla on muutama työntekijä. Töitä olisi vaikka kuinka hirveästi, mutta hyviä työntekijöitä ei yksinkertaisesti löydy. Työntekijöiden pitäisi olla oikeasti ammattinsa osaavia, tekeviä ja motivoituneita, erilaisten asiakkaiden kanssa pärjääviä ja heidän tulisi osata suomen kieli tarpeeksi hyvin.
Juuri nyt toisella firmalla on tosi hyvät työntekijät ja homma luistaa, mutta välillä yrityksessä on helisty, kun vaikka joku on jäänyt mammalomalle ja uutta työntekijää ei löydy mistään. He maksavat hyvää palkkaa ja pitävät tekijöisyään todella hyvän huolen, mutta uusia ei löydy, ei vaikka mitä tekisi, hakisi työkkäristä, laittaisi kaikille kummin kaumoille viestiä asiasta ja kävisi alan kouluissa puhumassa.
Vierailija kirjoitti:
Se kun olisi niin helppoa että tarviis vaan palkan maksaa mutta ei. Työntekijä tulee melko kalliiksi varsinkin pienelle yrittäjälle. Kun helpotettais työntekijän kustannuksia työnantajalle niin varmasti yrittäjät mielellään palkkais.
Onpa kysyntää!