Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Pidän miehestäni enemmän kun hän on poissa

Vierailija
18.10.2019 |

Aina kun mieheni on työmatkalla, kaipaan häntä ja mietin mitä kaikkea kivaa voisimme yhdessä tehdä. Kun hän palaa, ärsyynnyn heti, emmekä todellakaan tee mitään kivaa. On puhuttu, että miehen olisi mahdollista olla 3 vk ulkomailla, 1 vko Suomessa. Tuo kuulostaa ihan hyvältä.

Todellisuus ja unelmat eivät ihan mätsää. Onko joku muu ollut samanlaisessa tilanteessa (esim. kaukosuhde tai työmatkat). Miten suhde on edennyt?

Kommentit (3)

Vierailija
1/3 |
18.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eikö tuo kerro jo kaiken tarpeellisen. Pidät enemmän, jos poissa.

Vierailija
2/3 |
18.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä myös. Asutaan saman katon alla, onneksi voi lähteä mökille yksin tai lasten kanssa. Meillä on ongelmia ja niitä selvitellään tekstiviestein. Helpompi näin. Naamatusten vältellään toisiamme ja puhuminen vain ärsyttää. Poissaollessa tulee ennemmin halu järjestää elämä hyvin ja kaipuu entiseen hyvään elämään.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/3 |
18.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minä myös. Asutaan saman katon alla, onneksi voi lähteä mökille yksin tai lasten kanssa. Meillä on ongelmia ja niitä selvitellään tekstiviestein. Helpompi näin. Naamatusten vältellään toisiamme ja puhuminen vain ärsyttää. Poissaollessa tulee ennemmin halu järjestää elämä hyvin ja kaipuu entiseen hyvään elämään.

Me ei varsinaisesti edes vältellä toisiamme. Ei vaan ole mitään yhteistä tekemistä. Minä olen aamurytmissä lasten kanssa. Kuskaan, teen ruokaa jne. Mies omassa iltarytmissään ei osallistu juuri mihinkään, kun ei osaa tai vaatii hirveästi neuvoja. Tuo sitten alkaa mina ärsyttämään.

Ap

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme kahdeksan kolme