Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Ottaisitko heteromies sievältä shemalelta suihin?

Vierailija
17.10.2019 |

Kyseessä olisi kuvankaunis, siisti ja pulleaa kullia lukuun ottamatta naisellisen seksikäs ilmestys isoja tissejä myöten. Voisi siis tulkita naiseksi, jolla on se pullea kulli. Olisiko se homoa vai vähän noemista poikkeavaa heteroa?

Kommentit (42)

Vierailija
21/42 |
05.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä ottaisin ja panisin

Vierailija
22/42 |
05.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuumottas liikaa aids

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/42 |
05.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

En tietenkään, miksi homotat? Tekisin samoin kun eräs herra joka alkuvuodesta etsi katulöytöä Saigonissa, genderiviallinen väärinpukeutuja pysäytti herran tarjoten palvelujaan, herra sylkäisi ison mällin tämän kasvolle.

Vierailija
24/42 |
05.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ottaisi.

Vierailija
25/42 |
05.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

En. Turpaan voisin vetää hätätilassa.

Vierailija
26/42 |
08.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ehdottomasti ottaisin jos sen jälkeen saisin tissä suuhuni ja kullia peppuuni!

Vierailija
27/42 |
08.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Haista ny jo!!!

Vierailija
28/42 |
08.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen bi, enkä ottaisi. Shemalet ei vaan nappaa, vaikka pillua tykkäänkin nuolla oikein olan takaa.

Semmoinen parikymppinen sporttinen nuorukainen sen sijaan, otan suihin ja nielen mällit mukisematta!

Vierailija
29/42 |
08.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En tietenkään, miksi homotat? Tekisin samoin kun eräs herra joka alkuvuodesta etsi katulöytöä Saigonissa, genderiviallinen väärinpukeutuja pysäytti herran tarjoten palvelujaan, herra sylkäisi ison mällin tämän kasvolle.

Eikö voi vaan sanoa ei kiitos, jos palvelut ei miellytä? Vai onko jotenkin herkkä ego ja epävarma itsestään kun pitää alkaa aggressiiviseksi? Onhan minuakin yrittäneet myös homot ja pari transua matkoilla klubeilla/baarissa ja sanon vaan että ei kiitos nyt kulli nappaa. Samoin kuin naisille, jotka eivät sytytä.

Kiva vaan kun edes joku lähestyy ja pitää viehättävänä vaikka ikää on kohta 40

Vierailija
30/42 |
08.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

No klubeilla surraavat ja pörräävät bi jurrikat eivät osaa käyttäytyä

Vierailija
31/42 |
08.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Thaimaa on niitä ladyboy ihmisiä täynnä näin olen ymmärtänyt nam v*ttu 

🥰🥰🥰🥰🥰🥰🥰🥰🥰🥰🥰🥰🥰

Vierailija
32/42 |
08.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Helposti.

Vierailija
33/42 |
08.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

En todellakaan ottaisi.

Vierailija
34/42 |
08.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei hetero ime kullia, heteroa haluttaa vain pilllu.
Niin yksinkertaista se on. Sukupuolielin on se oleellinen, ratkaiseva tekijä tässä.

Niin yksinkertaista se on. Sukupuolielin on se oleellinen, ratkaiseva tekijä tässä.

Ei se noinkaan mene. Olen itse homomies ja minua ei naiset kiinnosta, mutta transmies, joka on jättänyt alapäänsä operoimatta, tuntuu erittäin kiihottavalta, näen sen niin, että olen kuitenkin miehen kanssa, vaikka hänellä jalkojen välissä onkin naisen sukupuolielin, siis lähtökohtaisesti tärkeintä minulle on henkilön ulkoinen habitus, näyttääkö hän mieheltä vai naiselta, ei se, mitä hänen housuistaan löytyy.

Jotkut tykkää, toiset ei. Itse tykkään sekä pillusta että kullista, mutta en niin että ne ovat ns. kantajan kanssa sekaisin. Miehekäs mies, jolla on pillu ei kiihota yhtään, eikä myöskään leidarit. 

Vierailija
35/42 |
09.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No klubeilla surraavat ja pörräävät bi jurrikat eivät osaa käyttäytyä

Bitch ei kiinnosta sun käytöstavat. Meen klubille pitämään hauskaa, ja jos joku estynyt tapaus tulee moralisoimaan tai vittuilemaan niin haistatan paskat takaisin. Ja jos yrität jotain huitoa niin hapetan ku oravan. 

Vierailija
36/42 |
10.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyiiiii! Inhottava ajatus. Solmuun voisin vääntää.

Vierailija
37/42 |
10.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mahdoton yhtälö! Sellainen ei ole heteromies. 👻👩🏿

Vierailija
38/42 |
10.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

En todellakaan, mutta voisin nussia kortsun kanssa. 

Edellyttäen, että on oikeasti kaunis, hoikka ja sirorakenteinen. Rintojen ei tarvitse olla välttämättä isot. 

Miesmäiset shemalet eivät saa syttymään yhtään.  

Vierailija
39/42 |
10.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

heteroa on

Vierailija
40/42 |
11.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Eikö voi vaan sanoa ei kiitos, jos palvelut ei miellytä? Vai onko jotenkin herkkä ego ja epävarma itsestään kun pitää alkaa aggressiiviseksi? Onhan minuakin yrittäneet myös homot ja pari transua matkoilla klubeilla/baarissa ja sanon vaan että ei kiitos nyt kulli nappaa. Samoin kuin naisille, jotka eivät sytytä.

Kiva vaan kun edes joku lähestyy ja pitää viehättävänä vaikka ikää on kohta 40

Minusta genderivialliset ovat soidintantereella verrattavissa shakaaleihin/susiin.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi yhdeksän viisi