En ole kuukausiin saanut naimisissa olevaa miestä mielestäni. Mitä tehdä?
Kommentit (65)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ihastua voi,mutta leikitään,että tää varattu eroaisi.Ja olisi sun kanssa.Voisitko luottaa häneen???Monesti ihastunut elää fantasia mailmassa.
Kyllä mä häneen luottaisin. Ei tunnu ihmiseltä joka tekee asioita heppoisin perustein. Mutta tosiaan en usko että avioliittokaan on sellainen asia , vaikka eroja tapahtuu. Sellainen moraali minulla kyllä on, etten voisi aktiivisesti alkaa vetämään miestä mukaani. Nyt olen lähinnä lillunut siinä huomiossa jota pyytämättä olen saanut.
Ap
Ei sun tarvi näitä asioita murehtia, mies ei eroa.
Muutamaa tapaturmaista/aiheutettua poikkeusta lukuunottamatta yhdestäkään pariskunnasta molemmat eivät ole saaneet toistensa kanssa olla elämänsä loppuun asti.
Mistä minä sen tietäisin? Näen vain sen, mitä meidän välillä näen. Nyt kun olen ajatellut kokonaisuutta enemmän myös tämän keskustelun johdosta, en halua hajanaista asetelmaa, jolla elämä tapahtuu, muutenkin joskus jotenkin vajavaiselta tuntuvaan elämääni. Se pitäisi sitten alkajaisiksi kokea miehen kanssa. Jos siis kuvittelisi mitä tapahtuu. Tai voihan se olla että mies järjestänyt jotenkin. Mutta kai siinä hänelläkin olisi ristiriita, mitä vaimoonsa jne. tulisi.
Yleisellä tasolla eikö varautut ihmiset osaa pelätä oman elämänsä takia, kun osoittavat (vaikka aluksi leikilläänkin) huomiota jollekin toiselle? Että mitä jos siitä käynnistyykin jotain. Luulee hallitsevansa tunteensa mutta sitten kun toinen on syttynyt niin vielä suurempi työ ottaa askel taaksepäin.
Ap