Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

En ole kuukausiin saanut naimisissa olevaa miestä mielestäni. Mitä tehdä?

Vierailija
17.10.2019 |

?

Kommentit (65)

Vierailija
21/65 |
18.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi voi, tässä 25 vuoden viimeisiä rippeitä eletään ja lapsista vanhimmat jo lentäneet pesästä. Jos tätä yksilöä, joka kohta vapautuu, kuolaat niin kyllä kylmää. Kyseessä diagnosoitu narsisti, joka ulkomuotonsa puolesta yhä saattaakin vedota, mutta sisus ei vastaa ulkomuotoa.

Vasta nyt alkaa hahmottua itsellekin miten sairaassa kuviossa sitä on tullut elettyä.

Onneksi vapaus odottaa, jos vaan hengissä sinne asti säilyn.

Vierailija
22/65 |
18.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täällä mä on vielä..... Laita viestiä

t.ElämäsiRakkaus

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/65 |
18.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse olen myös ollut viime keväästä ihastunut yhteen mieheen. En olisi aiemmin voinut kuvitellakaan, että näin käy mutta näköjään vain kävi. Tyydyn vain ihailemaan kaukaa ja fantasioimaan hänestä omaksi piristyksekseni koska ollaan molemmat varattuja. Hänellä on ihana katse ja hymy!

Vierailija
24/65 |
18.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sama juttu sillä erotuksella, että tämä perheellinen mies on pitkäaikainen kaverini ja tunnemme toisemme hyvin. Ei kai tässä mitään voi. Pari vuotta meni ensin kieltäessä ja sitten ahdistuessa ja syyllistyessä omista tunteista ja yrittäessä työntää niitä taka-alalle. Voin sanoa, että siitä ne vain voimistuvat. Vihdoin alan olla vaiheessa, jossa ymmärrän että näin voi käydä, luonto on tässä suhteessa järkeä voimakkaampi, ja sallin itseni tuntea pettymystä ja surua siitä, etten voi olla hänen kanssaan. Oletan, että tunne polttaa itsensä loppuun ajan saatossa.

Vierailija
25/65 |
18.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä oon hulluna yhteentyökaveriin, joka on homo.. Asia selvisi mulle liian myöhään ja oon ihan hajalla tästä.

Vierailija
26/65 |
19.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olin itse samassa tilanteessa.Ei olis tullu mieleenkään edetä millään tapaa.En harrasta varattuja.Enkä juuri eronneita.Viimeistään se poistuu mielestäsi,kun tapaat miehen,joka on sellanen,jonka kanssa on hyvä olla <3

Vierailija
27/65 |
19.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oletko saanut mielestäsi vapaita miehiä vai onko tillanne se että et ole saanut ollenkaan? Noin niin kuin omasta Mielestäsi?

Vierailija
28/65 |
19.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Pettäjälo*ttojen kokoontumisajot näköjään taas käynnissä.

En mä petä ketään kun en itse parisuhteessa ole. Jos sun mies lähtee mun mukaan, niin se on sun miehen vika. Se ei rakastanut sua tarpeeksi. Mut sinkkuna mä saan panna ketä haluan.

Vierailija
29/65 |
19.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olin itse samassa tilanteessa.Ei olis tullu mieleenkään edetä millään tapaa.En harrasta varattuja.Enkä juuri eronneita.Viimeistään se poistuu mielestäsi,kun tapaat miehen,joka on sellanen,jonka kanssa on hyvä olla <3

Tapasitko itse sitten miehen, jonka kanssa kemiat kohtasi vielä paremmin?

Ap

Vierailija
30/65 |
19.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Oletko saanut mielestäsi vapaita miehiä vai onko tillanne se että et ole saanut ollenkaan? Noin niin kuin omasta Mielestäsi?

Häh? Ei ole miestä minulla. Tuon ihmisen kanssa nyt kohtasi kemiat.

Ap

Vierailija
31/65 |
19.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Häh? Ei ole miestä minulla. Tuon ihmisen kanssa nyt kohtasi kemiat.

Ap

Ja kerran yritin olla suhteessa miehen kanssa joka oli vapaa, mutta ei ollut mitään kipinää eikä sitä koskaan syntynytkään. En ajattele että minua erityisesti kiinnostaisi varatut. Vaan sellaiset joiden kanssa on jokin kipinä.

Ap

Vierailija
32/65 |
19.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

😶

Vierailija
33/65 |
19.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Keksi itsellesi jokin harrastus tai muu intohimo, mutta jätä varattu mies rauhaan!

Vierailija
34/65 |
19.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sä olet sinkku, kokeile kepillä jäätä. Jos se liitto on hyvä ja rakastava niin siihen ei kukaan pääse väliin. Jos ei ole, niin sitten sitä ei ollut tarkoitettu kestämään.

Väliin pääsee aina kun tunkee. Itse asiassa kaikenlainen viestittely ja muu lyö kiilaa vaimon väliin ja miehen syyllisyys ja kiinnijäämisen pelko syntyy.

Voi väittää itselleen että heikkoa tekoa kun ei kestänyt. Mikä luottamus kestää epäluottamuksen?

Kivun kantaa petetty, ei hätää, itsellä ei ole mitään menetettävää. Siis jos pystyy ajattelemaan että omaa itsekunnioitusta ei lähtiessäkään ole ollut niin paljon, että pysyisi erossa varattujen liiton sotkemisesta.

Vierailija
35/65 |
19.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Paitsi nyt kun muistan oikein, ovat lapset sen ikäisiä että ovat jo omillaan tai lähes, jos sillä on merkitystä.

Ap

Ja höpö höpö

Tää on jonkun piloille passatun +-40v märkäpäiväuni. Tulisi nuori nainen ja veisi mukanaan, aaaah!

Vierailija
36/65 |
19.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Niin minäkin.... Miten ihmeessä en pääse ihmisestä yli.

Hyvin pääsee yli jos se ihminen on makuuasennossa.

Vierailija
37/65 |
19.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Paitsi nyt kun muistan oikein, ovat lapset sen ikäisiä että ovat jo omillaan tai lähes, jos sillä on merkitystä.

Ap

Miksi ihmeessä mies sinuun vaihtaisi?

Vierailija
38/65 |
19.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Sä olet sinkku, kokeile kepillä jäätä. Jos se liitto on hyvä ja rakastava niin siihen ei kukaan pääse väliin. Jos ei ole, niin sitten sitä ei ollut tarkoitettu kestämään.

Väliin pääsee aina kun tunkee. Itse asiassa kaikenlainen viestittely ja muu lyö kiilaa vaimon väliin ja miehen syyllisyys ja kiinnijäämisen pelko syntyy.

Voi väittää itselleen että heikkoa tekoa kun ei kestänyt. Mikä luottamus kestää epäluottamuksen?

Kivun kantaa petetty, ei hätää, itsellä ei ole mitään menetettävää. Siis jos pystyy ajattelemaan että omaa itsekunnioitusta ei lähtiessäkään ole ollut niin paljon, että pysyisi erossa varattujen liiton sotkemisesta.

Miten itsekunnioitus liittyy tähän? Oma lapsuuteni olisi voinut olla emotionaalisesti parempi eli voihan se olla mahdollista että itsekunnioitukseni on jotenkin keskimääräistä heikompi.

Ap

Vierailija
39/65 |
19.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ap

Miksi ihmeessä mies sinuun vaihtaisi?

Kerro miksi? En ymmärrä.

Vierailija
40/65 |
19.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tapasitko itse sitten miehen, jonka kanssa kemiat kohtasi vielä paremmin?

Ap

Kyllä <3.Kemiat,elämäntavat,kiinnostuksen  kohteet ja mies on ollu myös pidempään yksin.Läheisyys ja suutelu on tän miehen kanssa taivaallista :).

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän yksi viisi