HEINÄseipäät viikonloppuun:)
Kommentit (24)
että tuleeko kolmas heiniksistä jo masun tälle puolle :D Tulehan tosiaan sitten Sitruska kertoilemaan!
Jenni ja jytky 35+6
Onpas hiljaista ollut täällä...kaikki ovat varmaan jossain juhlissa olleet. Mekin kotiuduimme illalla ristiäisistä. kohta on sellaiset juhlat taas täälläkin:-) Itsekullakin...
Jokohan Sitruska on näytillä käynyt? Jännää,kun toiset alkavat supistelemaan jo;-) Täällä ei paljon ole supistellut...odotan tätä neljättäkin syntyväksi väh.viikon yli lasketun ajan....
mutta, huomiseen ja öitä vaan kaikille,jotka ovat menossa jo nukkumaan...minä saan aina lisää energiaa jostain,kun lapset nukahtavat;-)
Wau! Sitruskalle paljon tsemppiä tulevaan koitokseen,tulehan kertoilemaan kun ehdit!
Missä Suviande? Synnyttämässäkö jo? Kun ei ole kans käynyt hetkeen...vai olenko lukenut huonosti?
meillä raksataan vinttiin kämppiä ja en oo ittekään ehtiny paljon pinoutumaan,toisaalta haluisin jo vauva syntyvän mutta toisaalta ois hyvä että se lähes neljä viikkoa viihtyis vielä tuolla yksiössään niin saatais toi vintti projekti paljon paremmalle mallille.
Onneksi kaikki lasten kerhot ja harrastukset on nyt kesätauolla...en millään jaksais niitä kuskata enää mihinkään. Ittelläni on huomenna hammaslääkäri,torstaina on nla,perjantaina pitää tytön kans kirurgi käynnille ja sitte kaverin tyttö tulee meille ke-su:hin yökylään.
Niin jos vielä pitäis noita harrastuksiin raahata kaiken muun lisäksi olisin ihan naatti. Viime yönäkin kun miehen kanssa tehtiin vinttiä puol kahteen yöllä,olin ihan poikki,tuntui et lonkat ei yksin kertaisesti enää kestä. Mutta mikäs sen parempaa aikaa on tehdä kun lapset nukkuu. Mutta tänään sitten isännälle sanoinki et hommat loppuu tänään viim.klo 18 ja sen jälkeen ei vinttiin enää mennä. Ja kyllä täälä alhaalla onkin sitten saanut tehdä sen jälkeen kaikenlaista....kämppä ihan räjähdys pisteessä...huomisen taidan pyhittää siivoukselle. Olkkarin ikkuna verhot pitäis laittaa paikoilleen,ikkunat oon kyllä pessy mutta ne on ollu ilman verhoja kun ostin unikko kangasta ja vein äitille tehtäväksi...itse en yksinkertaisesti ehdi. Mutta oli pakko jotain kesäistä ilmettä saada tänne kaaoksen keskelle.
Taitaa alkaa sinkkuelämää uusinnat joten taidan painella niiden pariin.
Olikos täälä teissä uusissa ketään seinäjoelle synnyttämään menevää? laskettu aika milloin? mulla 2.7.
pipsaliinu 36 tasan JEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEE
Onpa jännät paikat.
Muistelin tuossa, että meillä oli about vkon ero LA:n kanssa - ja sinäkin olet Naikkarille menossa? Toivottavasti on vielä väärä hälytys, mutta jos ei, niin kerrohan sitten kokemuksiasi sieltä:)
Mukavaa maanantaita toivotellen,
Heinähaave 34+1