Miksi Tori-myyjät eivät voi toimittaa näitä lahjoitetaan tavaroitaan?
Aina niissä ilmoituksissa lukee, että saa noutaa ilmaiseksi. Miten me joilla ei ole autoa/ajokorttia voidaan noutaa se tavara?Törkeää!
Kommentit (169)
Maksat sille lahjoittajalle kuljetuksesta niin se tuo sen vaikket persettäs sohvalta nostais.
Vierailija kirjoitti:
Aloitus on sikäli mielenkiintoinen, että pitää paikkansa, jotta autottomilla on hankalaa hakea mitään suuria ostoksia nettikirppismyynneistä.
Autottomilla on myös tosi hankalaa toimittaa tavaroita kierrätyksiin, eriyisesti vanhaa elektroniikkaa ja suuria tavaraoita.Myös kaikista hiukankin suurimmista ostoksista joutuu maksamaan kotiinkuljetuksen liikkeestä ja se on vähintään 50 e. Vaihtoehtona on taksikuljetus. Autonomistajat voivat nuokin kuljettaa itse.
Kaikkia ostoksia ei jaksa eikä voi raahata busseissa.
Sitä vaan tarkoittelen, ettei kannattaisi pilkata sitä, jos joku haluaa kotiinkuljetusta tavarasta, tosin aloitus oli kyllä naurettava, mutta siinä oli tuo totuuden siemen.
Autoton voi huoletta ajaa yhden, kaksikin taksimatkaa kuukaudessa ilman että pääsee vielä lähellekään autonomistamisesta koituvia kuluja. Että plussalle jäät sen kotiinkuljetuksen kanssa.
Tottakai kuljettaminen onnistuu kunhan hinnasta sovitaan.
Vierailija kirjoitti:
Mitäs jos ei ole rahaa vuokrata pakua?
Sitten ei vain hae sitä tavaraa.
Mikä tässä on epäselvää?
Vierailija kirjoitti:
1
Siinä tapauksessa puhutaan kyllä myynnistä ei lahjoittamisesta
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
1
Siinä tapauksessa puhutaan kyllä myynnistä ei lahjoittamisesta
Miten niin? En se tavara mitään maksa, mutta jos käytän autoani ja aikaani tavaran kuskaamiseen, niin se on palvelu mikä maksaa.
Kaikenmaailman ylemmyydentuntoiset v!ttupäät lahjoittavat tavaraa, mutta eivät sitten toimita sitä mulle kotiin.
Luuleeko ne, että minä voin tai ehdin niitä ties mistä noutaa?
Voisihan lahjoittaja maksaa vaikka muuttofirman tuomaan sen sohvan mulle.
Samallahan ne voisi viedä minun entisen risan sohvan pois.
Nyt joudun hylkäämään sen lähimetsään.
Pskiaiset!
Ihanko tosissaan osa kuvittelee, että tavaran lahjoittaja jaksaa tehdä hyväntekeväisyyttä toisen puolesta?
Vierailija kirjoitti:
huonojen provojen huipentuma.
Ei ole. On ihan vaan huono provo.
Sen lisäksi että lahjoittaa tavaran ilmaiseksi, myyjän tulisi myös joko postittaa tuote ilmaiseksi tai kuljettaa se "ostajalle" ilmaiseksi? Joo ei tule tapahtumaan.
Vierailija kirjoitti:
Sen lisäksi että lahjoittaa tavaran ilmaiseksi, myyjän tulisi myös joko postittaa tuote ilmaiseksi tai kuljettaa se "ostajalle" ilmaiseksi? Joo ei tule tapahtumaan.
Mutta ilmeisesti osa on sitä mieltä, että noin pitäisi toimia. Niin uskomattomalta kuin se kuulostaakin.
Ap, mikä tavara ja paljonko olisit ollut valmis maksamaan sen toimittamisesta?
Tämähän on provo, mutta olen itse kyllä törmännyt torissa tuollaisiin ihmisiin.
Itse lyön tavaroita lahjoitetaan kategoriaan jotta pääsisin niistä helpolla eroon.
Silloin ei jaksa alkaa postittelemaan, kuskailemaan tai tuhlaamaan aikaansa muutenkaan tuohon hommaan.
Itse kirjoitan aina ilmoituksiin "ensimmäiselle hakijalle, vain nouto". Silti tulee näitä etkö voisi sittenkin tuoda kun lapsellani aivokasvain ja itse pääsin vasta sairaalasta ja auto syttyi motarilla tuleen ja räjähti ja viimeiset ruokarahatkin paloi-tyylisiä viestejä jatkuvasti.
Vierailija kirjoitti:
Itse lyön tavaroita lahjoitetaan kategoriaan jotta pääsisin niistä helpolla eroon.
Silloin ei jaksa alkaa postittelemaan, kuskailemaan tai tuhlaamaan aikaansa muutenkaan tuohon hommaan.
Itse kirjoitan aina ilmoituksiin "ensimmäiselle hakijalle, vain nouto". Silti tulee näitä etkö voisi sittenkin tuoda kun lapsellani aivokasvain ja itse pääsin vasta sairaalasta ja auto syttyi motarilla tuleen ja räjähti ja viimeiset ruokarahatkin paloi-tyylisiä viestejä jatkuvasti.
Tuollainen annetaan ensimmäiselle hakijalle on kyllä epäreilua meitä autottomia kohtaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tuollainen annetaan ensimmäiselle hakijalle on kyllä epäreilua meitä autottomia kohtaan.
Entä, jos lahjoittajalla ei ole sellaista kuljetuskalustoa, jolla kyseisen tavaran voisi kuljettaa?
Ja toisaalta, jos on mahdollista antaa jollekin joka tulee sen tuvasta hakemaan, niin miksi vaivautua kuskaamaan sitä yhtään mihinkään? Ihminen on laiska eläin.
jätä ap se pirin käyttö pienemmälle niin olisi rahaa huonekaluihin
Pitäisikö tämänkin keskustelun ohessa olla iso vilkkuva punainen teksti "TÄMÄ ON PROVO", että tyhmemmätkin AV-mammat tajuaisivat, eikä tarvisi vastailla parin sivun verran. Pelottaa ajatus, että näin sisälukutaidottomat ihmiset saa edes äänestää. Noh, ei ihme että meillä on vasemmistohallitus.
Voisi samalla siivota kun kerran sohvankin tuo ja vanhan voisi varmaa viedä mennessään.Tämän takia inhoan köyhiä pelkkää marinaa ja vaatimuksia että muiden pitää
Elämä on valintoja.