Miksi Tori-myyjät eivät voi toimittaa näitä lahjoitetaan tavaroitaan?
Aina niissä ilmoituksissa lukee, että saa noutaa ilmaiseksi. Miten me joilla ei ole autoa/ajokorttia voidaan noutaa se tavara?Törkeää!
Kommentit (169)
Vierailija kirjoitti:
huonojen provojen huipentuma.
Mitä tarkoitat?
No jos kukaan ei hae ovelta ilmaiseksi, niin kyllä mä sen sitten toimitan... kierrätyskeskukseen tai pelastusarmeijalle.
Vierailija kirjoitti:
Ota taksi ja hae se tavara.
Ei taksissa voi kuljettaa huonekaluja.
Nosta perseesi sohvalta. T. Tori-myyjä
No vuokraa paku ja hae se sohva tai sänky.
Vierailija kirjoitti:
No vuokraa paku ja hae se sohva tai sänky.
Ai niin, sulla ei ollu ajokorttia. Sit joku muuttomies ja auto.
Aloitus on sikäli mielenkiintoinen, että pitää paikkansa, jotta autottomilla on hankalaa hakea mitään suuria ostoksia nettikirppismyynneistä.
Autottomilla on myös tosi hankalaa toimittaa tavaroita kierrätyksiin, eriyisesti vanhaa elektroniikkaa ja suuria tavaraoita.
Myös kaikista hiukankin suurimmista ostoksista joutuu maksamaan kotiinkuljetuksen liikkeestä ja se on vähintään 50 e. Vaihtoehtona on taksikuljetus. Autonomistajat voivat nuokin kuljettaa itse.
Kaikkia ostoksia ei jaksa eikä voi raahata busseissa.
Sitä vaan tarkoittelen, ettei kannattaisi pilkata sitä, jos joku haluaa kotiinkuljetusta tavarasta, tosin aloitus oli kyllä naurettava, mutta siinä oli tuo totuuden siemen.
Vuokraat auton ja palkkaat jonkun ajokrtin omistavan kaverin kuskiksi. Tai mene taksilla. Mikä tässä on niin vaikaa taas?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ota taksi ja hae se tavara.
Ei taksissa voi kuljettaa huonekaluja.
Voi.
Mä kerran tilasin invataksin paikalle kun ikeasta ostamani pöytä ei mennytkään farmarin takaluukusta sisään. Mittojen mukaan olis pitänyt mennä, mutta ei kuitenkaan sopinut.
Vuokrapakujakin on tarjolla.
Jos et itse pääse tavaraa hakemaan, sitten et tarvitse sitä.
Mitäs jos ei ole rahaa vuokrata pakua?
Paljonko ap on valmis maksamaan siitä kuljetuksesta? Kerran tarjosin lahjoittamani tavaran toimitusta. Matkaa olisi tullut yhteensä 40 km ja kyllä siinä olisi tunti kaikkinensa helposti mennyt. Sanoin että se maksaa 20€, mutta ei sitten kelvannutkaan.
No ei kaikilla Tori-lahjoittajillakaan ole autoa kuljettamiseen.
Vierailija kirjoitti:
Mitäs jos ei ole rahaa vuokrata pakua?
No se on sitten huonompi juttu.
Taas ilveillään ja halveksitaan niitä köyhänpuoleisia ihmisiä, joilla ei ole varaa ostaa uusia tavaroita, eikä ole autoa.
Tuskin heillä silloin on varaa vuokrata pakettiautojakaan tai ajella taksilla ympäri kaupunkia.
Monilla ei ole pienintäkään käsitystä, miten vähillä rahoilla jotkut yrittävät tulla toimeen.
0/5