Lapsen kaveri närppi syntymäpäivillä herkkutikuista oliivit lautasen reunalle
Tikuissa oli lihapullia, kirsikkatomaattia, juustonpaloja, kurkkua ja oliiveja. Yksi ns. "paremman perheen" lapsi oli närppinyt oliivit lautasen reunalle. Teki mieli huomauttaa epäkohteliaasta käytöksestä, mutta pysyin hiljaa. Onko moinen käytös toisen juhlissa mielestänne ok 7-vuotiaalta?
Kommentit (39)
Et sentään sillitikkuja homejuustolla laittanut? Etanoita?
Pidän itse oliiveista mutta meitä on joka lähtöön. Ehkä lapsella tuli masu täyteen ja ei jaksanut oliiveja syödä.
Voi luoja mikä määrä lässyttäjiä vastaamassa surkeaan provoon. Ansaitsette toisenne. Tampiot.
Olisikohan sen muksun pitänyt tehdä niinkuin minä ollessani 19v. Työpaikalla oli läksiäiset ja lähtiä oli tehnyt salaatin missä oliiveja. Yritin ottaa niin ettei yhtäkään tulisi,,, no, yksi tuli. Nielasin sen kokonaisena,,, että se sattu kurkussa mennesään alas!!!
Mun lapsi olisi närppinyt myös tomaatin pois. Luultavasti ei olisi ottanut koko tikkua.
0/5
Johan siinä varasto elokuvassa vesku loiri syödessä "v ittu, oliivi" ja heitti syrjään
Enpä ole nähnyt oliiveja lasten synttäreiden herkkuitikuissa :)
Ei ihme että jäivät lautasen reunalle.
Meillä lapsi ei olisi ottanut koko tikkua, olisi ohittanut tarjoilun ja kysynyt, saako soittaa äidin hakemaan, kun vatsa on kipeä ja vähän oksettaa.
Siinä olisit sitten loppujuhlan ajan miettinyt, että tarttuiko tauti. Minä ja lapsi menisimme yhdessä jätskille, koska pitäähän juhlia juhlia.
Aika ihme, jos vain yksi jätti syömättä. Vai oliko ainoa vieras?
Meillä oli nakkeja ja juustoa tikuissa, kaikki lapset söi, vaikka puolet vieraista oli vegaaneja. Yksi lapsi sanoi kohteliaasti, että todella hyvää juustoa enkä hennonnut sanoa, että öljyn sijaan se oli tehty maidosta.
Vierailija kirjoitti:
En tunne yhtään lasta joka tykkää oliiveista.
Ne muut piilottivat ne maton alle ja sohvan väliin.
Vierailija kirjoitti:
Oliiveja lastenkutsuilla? Et oo tosissas
Meilläkin on, synttärisankarin toiveesta, mut erillisessä kupissa josta voi ottaa :D
99% lapsista ja hyvin suuri osa aikuisistakaan ei Suomessa oliivia suuhunsa laita. Pöljä avautuminen.
Sinä närpit lapsesi juhlavieraita AV-palstalla
99,9 % lapsista inhoaa oliiveja. Hölmö kun edes laitoit niitä mukaan.
Kai sää alkottomat punkut tarjoilit myös?
Sitten kun mä tarjoan tikunnokassa siansuolta, kieltä, kalansilmiä ja hapankermasilliä, niin suuhun vaan. Yhtään ei nirsoilla.
Olen kohta 35 ja jättäisin myös oliivit lautasen reunalle.