Oliko Samantha Fox 80- luvulla maailman kaunein nainen?
Kommentit (191)
Vierailija kirjoitti:
Traci Lordsille 80-luvulla runkattiin.
Enää ei taida seistäkkään muuta kuin järki.
Ei, vaan hän oli Martina Aitolehti
Vierailija kirjoitti:
Höpsis. Debbie Gibson oli 80-luvun naiskauneuden huipentuma.
Koskaan kuullutkaan. Eikä edes google tehnyt yhtään viisaammaksi. Miten tuollaisen marginaaliartistin on löytänyt 80_luvulla?
Jokaisen iskämahan suuri fantasioinnin kohde. Tais naisillakin pikkarit kostua.
Vierailija kirjoitti:
Touch me hitin aikaan Samantha Fox oli kiistatta kaunein ja seksikkäin tyttö jonka siihen mennessä olin nähnyt. Olin ihan hulluna Samanthaan tuolloin. Tosin samoissa kategorioissa aika lähelle pääsi Dynastia sarjan Sammy Jo eli Heather Locklear. No olinhan tuolloin varhaisteini, ja hyvin innostunut kauniista tytöistä. Mutta onhan näistä jutuista jo aikaa.
Siinä oli kyllä kaksi kuumaa kisulia.
Ei ollut, riipputissit ja lyhyt tumppi
Vierailija kirjoitti:
Tosissasiko kyselet? Lyhyt ja tanakahko, isotissinen ja kaulaton nyherönenä? Juu ei ollut silloin eikä myöhemminkään.
Madonna oli kasarin kaunein. Ja olisi ilman överiksi vedettyä kauneuskirurgiaa vieläkin.
Vai lyhyt? Ihailemasi Madonna on googlen mukaan sentin lyhyempi kuin Samantha. Samantha 155cm ja Madonna 154cm.
Esimerkiksi Morgan Fairchild ja Dallasin Victoria Principal olivat kauniimpia
Tuikitavallinen chav, jolla oli isot bosat.
Jäätävät tissit kyllä kokoon nähden jos 155 pitkä. Taitaa nykyään sekoilujen perusteella vaan viina tai muut aineet viedä.
Kikka oli kasarin kaunein ja teki mahtavia hittejäkin.
Vierailija kirjoitti:
Kikka oli kasarin kaunein ja teki mahtavia hittejäkin.
Lauloi, ei tehnyt. Mutta teki kyllä nuoreen mieheen vaikutuksen, pakko myöntää.
Debbie Harry oli kasarin upein nainen. Monica Bellucci oli kaunis myös. Nuorena tykkäsin Madonnastakin.
Juu ei ollut.
Fox on lyhyt vain 155cm pitkä pygmi. Hyi vttu! Sellainen ei ole ikinä maailmassa seksikäs eikä kaunis!
Vierailija kirjoitti:
Juu ei ollut.
Fox on lyhyt vain 155cm pitkä pygmi. Hyi vttu! Sellainen ei ole ikinä maailmassa seksikäs eikä kaunis!
Läski lyhyt lehmä.
Minä oli meidän kulman kaunein, Cincyn näköinen ja muotoinen, koko ajan piti hätistellä ihmisiä pois kun luulivat minua Cindyksi, olin menossa Sokokselle ostamaan vaatteita tyttäremme ristiäisiin anopin kanssa kun eräs nuorukainen pysäytti minua ja katsoa tojotti kauan. Ja ajatelkaa, olin vasta synnyttänyt.
Aika roteva ja tynnyrimäinen... Juuri sellainen kroppa että pienikin painonnousu näkyy.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Enää ei taida seistäkkään muuta kuin järki.
Traci oli ekoissa filmeissään vasta 15 vuotias. Mulla on ne edelleen tallella. Teinipesää 🤗💋