Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miksi miehet menettävät kiinnostuksensa minuun aina?

Vierailija
17.10.2019 |

Olen eronnut 7 vuoden suhteesta 2018 vuoden alussa. Sen jälkeen olen tapaillut erilaisella menestyksellä miehiä. Yksi lemppasi muutaman kuukauden tapailun jälkeen toisen naisen takia, joka sattui todella paljon. Yhtä heppua tapailin himpun verran alle puoli vuotta, joka pisti sitten poikki. Nyt olen taas toukokuusta asti tapaillut miestä, johon olen korviani myöten rakastunut. Meidän välillä 150 km. Viestit on lennelleet päivittäin. Hellittelynimiä, toisen kehumista, kuulumisten vaihtelua sekä mies soitteli joka ilta kaiken lisäksi.

Nähtiin viimeeksi viime vklp ja sen jälkeen mies on edelleen laittanut oma-aloitteisesti viestejä paitsi nyt tänä aamuna. Tuon tapaamisen jälkeen katosivat sydämet ja hellitelynimet viesteistä eikä ole puheluita kuulunut. Jotenkin intuitio sanoo, että taas kohtaan sen saman asian kuin aina ennenkin. Mies menettää mielenkiintonsa. En roiku, en ahdistele kyselemällä suhteen tilasta.. Olen ehkä liiankin passiivinen viestin laittamisessa ja soittelussa. Mutta tähänkin on syy se, että olen huomannut aktiivisen roolin viestien laittajana ajavan miehen vielä varmemmin pois ja pelkään, että minuun sattuu, jos mies ilmoittaakin, että tämä on nyt tässä. Olen tarkastellut todella paljon omaa käytöstäni ja toimintamallejani suhteen alussa. Ja olen niitä myös muokannut, mutta en jaksa aina syytä etsiä itsestäni. Tuntuu etten kelpaa kenellekään omana itsenäni.

En odota varsinaisesti neuvoja, purin vain mieltäni... :(

Kommentit (99)

Vierailija
61/99 |
17.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Itsellänikin on vähän samanlainen ongelma, aina kun yritän ghostata niin muija ei tajua vihjeitä vaan laittaa edelleen viestiä niinkuin mikään ei olisi muuttunut...

Olisiko sinun aika kehittää jotakin muuta tapaa jättämiselle kun ghostaaminen? Ei ihme, että nainen ei tajua, sillä kukaan ei ole ajatusten lukija. Jos sinun mielessäsi on jokin muuttunut, niin todella sitä ei voi kukaan muu tietää. Tottakai nainen ajattelee, että mikään ei ole muuttunut, jos et kerro mikä on muuttunut. Reilu ihminen kertoo suoraan että kiitos, mutta ei kiitos ja hyvät jatkot. 

On se kumma, kun nykypäivänä joutuu aikuisille ihmisille opettaa käytöstapoja.

Veikkaan, että sama mies on hyvin yllättynyt, kun ghostatut ja vaille selitystä jätetyt naiset eivät lämpene, kun hän pöllähtää pitkän ajan päästä takaisin lankojen päähän takaisin kuin mikään ei olisi muuttunut, että moimitäkuuluuhyvääpäivääkirvesvartta... Tuollaista tapahtuu, kun ei näe naisia ihmisinä. Kaikenlaisia häiriintyneitä roikkuu deittipalveluissa vuositolkulla. -eri

Vierailija
62/99 |
17.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sinulla on rima liian alhaalla. Saat parempaa ja miehet tajuavat sen että sinusta on vaikeampi pitää kiinni. On helpompi jättää ennen kuin tulee jätetyksi.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
63/99 |
17.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Lukeeko kukaan oikeasti kirjoituksiani? Minulla on ystäviä ja en roiku miehessä :D Ja minä en todellakaan huoli ketä tahansa, varsinkaan eksäni jälkeen, joka kohteli minua hyvin. Meidän eron syihin en sen enempää takerru enkä availe, koska eivät tähän liity. Enkä ole Tinderissä. Lukekaa edelliset viestini ennen kuin tulette kommentoimaan, kiitos :)

Ja kukaan miehistä ei todellakaan ole koskaan pitänyt minua "yhtä jätkistä". En ole sen tyyppinen. Tyyliltäni hyvin naisellinen. Tosin korkokenkiä en arjessani käytä :) mekkoja ja hameita rakastan. 

ap. 

Vaikutat oikein kivalta ja hyvässä mielessä helpolta ihmiseltä, joten sinua on mukava tapailla hauskanpidon merkeissä, vaikka syvempää kiinnostusta ei olisikaan.

Vierailija
64/99 |
17.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Outoa, että monien naisten kyky lukea toisia ihmisiä on näin alhainen. Omissa tapailukuvioissani minulle ei ole koskaan ollut epäselvää, mitä toinen suhteelta odottaa. Etsitäänkö vakavaa suhdetta vai ei.

Vierailija
65/99 |
17.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap, sinun on kerta kaikkiaan laskettava tasoa, jos haluat kestävän suhteen. Onko se todella niin tärkeää, että mies on yli 185 cm ja silleen niinku sopivasti lihaksikas? Olet jo seurustellut ja paneskellut sellaisten kanssa ihan riittämiin, joten olisiko nyt sitoutujamiehen vuoro?

Vierailija
66/99 |
17.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ap, sinun on kerta kaikkiaan laskettava tasoa, jos haluat kestävän suhteen. Onko se todella niin tärkeää, että mies on yli 185 cm ja silleen niinku sopivasti lihaksikas? Olet jo seurustellut ja paneskellut sellaisten kanssa ihan riittämiin, joten olisiko nyt sitoutujamiehen vuoro?

Riman koen olevan sopivalla kohdalla. Etsin lapsellista miestä, joka pitää itsestään huolta (kuten itsekin). Seuraava alempi aste onkin sitten tupakkaa polttavat ja epäterveellisesti elävät isät, jotka eivät minua kiinnosta tippaakaan, kun en itsekään niin elä. Miehet keitä olen tapaillut ovat olleet 7-15 vuotta vanhempia. En halua enkä etsi lapsetonta miestä. 

ap 

Vierailija
67/99 |
17.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Osoitatko ap kiinnostuksesi miestä kohtaan riittävän selvästi? Tuli vaan mieleen, että jos sulla on menevä elämä, viidesti viikossa liikuntaa, kavereiden kanssa matkailua ym. niin kokeeko se mies olevansa "liian pieni osa" sun elämääsi? Itse en ainakaan haluaisi mitään sali- tai urheiluhirmua, riittää kun jotain liikkumisen tapaista tekee eikä vain sohvalla löhöä. Ja onhan monesti niinkin, että kaksi ihmistä ovat kumpikin ihan mukavia tyyppejä sinänsä, mutta eivät nyt vain sovi yhteen.

Vierailija
68/99 |
17.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mies haluaa lähinnä seksiseuraa, niin yksinkertaista se.

Itse toimin ihan samalla tapaa niin kauan kun ei ole mitään oikeita ihastuksia, tapailen naisia seksin takia ja kun kuuakuden tai parin jälkeen löytyy seksikkäämpi, vaihdan.

Jos naiselle sanoo suoraan että haluaa vain seksiä, ei tietenkään suostu tapailemaan. Siksi pitää edetä kuin "normaalissa suhteessa".

M31

Mitä jos nainen kysyy sinulta sitoutumishalukkuutta, valehteletko silloin?

Vierailija
69/99 |
17.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mies haluaa lähinnä seksiseuraa, niin yksinkertaista se.

Itse toimin ihan samalla tapaa niin kauan kun ei ole mitään oikeita ihastuksia, tapailen naisia seksin takia ja kun kuuakuden tai parin jälkeen löytyy seksikkäämpi, vaihdan.

Jos naiselle sanoo suoraan että haluaa vain seksiä, ei tietenkään suostu tapailemaan. Siksi pitää edetä kuin "normaalissa suhteessa".

M31

Mitä jos nainen kysyy sinulta sitoutumishalukkuutta, valehteletko silloin?

jos ei oo pantu valehtelee, jos on pantu juoksee pakoon. eri

Vierailija
70/99 |
17.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sama aihe, numero 10 689.

Nainen käyttäytyy passiivisesti. Odottaa miehen hoitaen aloitteen tekemisen, osoittavan kiinnostusta ja "vievän" romanttisesti.

Miehiä löytyykin, mutta nämä lemppaavat naisen ja siirtyvät kohti uusia valloituksia.

Eikö se vastaus ole selvä? Väännetään rautalangasta:

A) Tuolla tavalla houkuttelet valloittajamiehiä jotka valloittavat naisia mutta eivät sitoudu. Nämä miehet ovat mielellään aktiivisempi osapuoli, se kun tekee kevytsuhteilun helpoksi.

B) Jos satutkin tapaamaan miehen joka haluaa sitoutua, tämä luultavasti odottaa sinulta aloitteellisuutta, kiinnostuksen osoittamista ja aktiivisuutta. Kun sitä ei tule, mies kyllästyy.

Vierailija
71/99 |
17.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Aloittaja vaikuttaa myös aika helposti ihastuvalta ihmiseltä kun kaikkien miesten kohdalla tuntuu olevan suurta innostusta. Olisiko tässä ehkä vähän kehittymisen paikka eli miettiä että onko kyse aina juuri ihastuksesta vai enemmänkin halusta olla vain jonkun kanssa. Eli onko niin että niiden miesten todellista sopivuutta ei ehkä katso niin tarkasti kun on vain niin suuri halu ihastua ja saada parisuhde?

Tunnistan ainakin omalta kohdaltani tuon (olen siis mies). Minulla oli aikanaan useita lyhyitä seurustelusuhteita joissa aluksi kuvittelin olevani hyvinkin ihastunut mutta jotka kuitenkin kuivuivat aina kasaan aika nopeasti. Vasta kun sitten lopulta tapasin nykyisen vaimoni, tajusin että se mitä noissa suhteissa tunsin oli vain hyvin kalpea varjo siitä mitä tunsin kun tapasin sen minulle oikean ihmisen. Siis se mitä aikaisemmin luulin ihastumiseksi ei sitä oikeastaan varmaan ollut vaan enemmänkin halua seurustella ja halua olla edes jonkun kanssa.

Minulle tuli sama mieleen. En tunnista itseäni ollenkaan apn teksteistä. Haluaisin nähdä ja kuulla millainen suhde on ollut näiden miesten kanssa, koska selvästi ette ole olleet kovinkaan syvällisesti tilanteen tasalla. Vai ovatko miehet puhuneet yhtä ja tehneet toista?

Epäilen että ap on ollut mukana paljon vakavammin mutta hänelle tosiaan on riittänyt että on joku johon tarrautua ja rakastua tulisesti, mies taas on lähinnä tapaillut ajan kuluksi eikä ole kokenut suhteen olevan kovin merkittävä muuta kuin ajankuluna. Eli ei mikään match made in heaven.

Lisäksi ap tuntuu heittäytyvän aika uskaliaasti ”rakkauteen”. Tästä sanoisin että Siperia ja elämä opettaa. Vasta silloin kannattaisi olla sydänjuuriaan myöten rakastunut kun sille on vastakaikua eli suhde riittävän syvä ja mies yhtä tosissaan.

Vierailija
72/99 |
17.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Liian tasokkaita miehiä.

Tämäpä se taitaa loppuviimein olla, sen perusteella mitä olen ystävänaisten tinderöintiä seurannut. Vaikka pariutumisesta ja sen vaikeudesta on toisinaan juteltu ja olen yrittänyt vihjata asiasta hienovaraisesti, niin eiköhän taas ole kohta iltamissa joku lipevä virnuilija, mistä mies näkee totuuden heti mutta naiset ei koskaan. Ja kohta itkettää kun mies taas vaan häipyi hetken jälkeen.

Ap:n tarina on se vanha tuttu.

Takana pitkä parisuhde perusmiehen kanssa. Suhde päättyy.

Alkaa Tinder-kokeilut. Nainen huomaa, että täällähän on mahtavia miehiä (siis paljon parempia kuin se pitkän suhteen mies) vaikka kuinka paljon, ja niitähän tekee mieli deittailla ja paneskella. Onhan nyt tarjolla ihan muuta kuin se tylsä tossukka aiemmin.

Kymmenen kevysuhteen jälkeen alkaisi taas hotsittaa ihan oíkea parisuhde. Ja mikäs siinä, koska minullahan on ollut huippumiehiä paljon jo, joten seuraavasta voisi tulla sitten kunnon suhde.

Mutta kuinka ollakaan, ne huippumiehet ovat ihan niitä samoja huippumiehiä kerrasta toiseen, eli suhde ei ap:n kanssa kiinnosta, vaan deittailu ja paneskelu. Toki osa siirtyy kunnon suhteeseenkin, mutta tasokkaampien naisten kanssa.

Ap: mieti rehellisesti, millainen ja kuinka haluttu se sinun seitsemän vuoden miehesi oli. Sen tasoisia miehiä sinä voit suhteeseen saada. Turhaan katselet Tinderistä niitä huippuja, jos suhteen haluat.

"Ap: mieti rehellisesti, millainen ja kuinka haluttu se sinun seitsemän vuoden miehesi oli. Sen tasoisia miehiä sinä voit suhteeseen saada."

Paitsi että ei.

7 vuotta sitten ap oli 7 vuotta nuorempi.

Jokainen tietää että naisten etu miehiin verattuna kapenee ja lopulta katoaa sen myötä paljonko ikää tulee lisää.

Vähän tuossa haiskahtaa että ap katsoo itsensä tasokkaaksi naiseksi (koulutus ja naisellisuus mainittu) ja tapailee pitkiä, komeita, menestyneitä, maskuliinisia miehiä jotka tekevät aloitteet.

Noihin miehiin ei ap:n nykyinen taso kuitenkaan riitä, varsinkin kun ap vaikuttaa olevan melko tylsä tapaus.

Naiset eivät koskaan opi että jos miehiä saa mutta miehet eivät sitoudu, ei syy ole missään horoskoopeissa tai kohtalossa. Se on 99% tapauksista siinä että nainen on riittävän nätti kevytseuraksi, mutta ne miehet tietävät saavansa parempaakin. Naiset eivät suostu uskomaan että rima on liian korkealla.

Vierailija
73/99 |
17.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oletko kaunis ja haluatko munaa päivittäin?

Vierailija
74/99 |
17.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Riman koen olevan sopivalla kohdalla. Etsin lapsellista miestä, joka pitää itsestään huolta (kuten itsekin). Seuraava alempi aste onkin sitten tupakkaa polttavat ja epäterveellisesti elävät isät, jotka eivät minua kiinnosta tippaakaan, kun en itsekään niin elä. Miehet keitä olen tapaillut ovat olleet 7-15 vuotta vanhempia. En halua enkä etsi lapsetonta miestä. 

ap 

Tarkentavia kysymyksiä:

- onko pituusvaatimusta tai toivomusta?

- tuleeko miehen olla ns. raamikas?

- ovatko deittailemasi miehet objektiivisesti ajateltuna komeahkoja (naisen silmissä komeahko on yleensä erittäin komea)?

- tuleeko miehen olla hyvässä ammatissa, menestynyt, varakas tai vaihtoehtoisesti kunnianhimoinen ja määrätietoinen? Onko korkeakoulututkinto välttämättömyys?

- tuleeko miehen olla itsevarma ja vievä osapuoli romanttisissa tilanteissa?

- tuleeko miehen olla sosiaalisesti taitava?

- tuleeko miehen olla paljon matkustellut?

Vierailija
75/99 |
17.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ai niin, viesti 71 oli minun kirjoittamani. Unohdin lisätä nimimerkin. Tämä tiedoksi jos joku tunnistaa asiantuntevasta kirjoitustyylistä.

Vierailija
76/99 |
17.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap, minusta sinun kannattaisi tutustua miehiin kaveripohjalta. Kenen seurassa viihtyy, kenen kanssa on luontevaa tehdä asioita yhdessä. Anna parisuhteen rakentua hitaasti. Jos olet ollut rakastunut peräkkäin kolmeen eri miehiin, niin mihin oikeasti rakastut.

Vierailija
77/99 |
17.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ap, minusta sinun kannattaisi tutustua miehiin kaveripohjalta. Kenen seurassa viihtyy, kenen kanssa on luontevaa tehdä asioita yhdessä. Anna parisuhteen rakentua hitaasti. Jos olet ollut rakastunut peräkkäin kolmeen eri miehiin, niin mihin oikeasti rakastut.

Mutta kun sitten puuttuu se jännäkemia ja kutkutus vatsanpohjasta kun mies on liian turvallinen ja kaverillinen. Pitää olla se paljon reissaava komea liikemies jonka kanssa saa jännätä että koskahan se taas ehtii ottamaan yhteyttä.

Vierailija
78/99 |
17.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miehenä pakko sanoa että minä teen aina "katoamis tempun" jos nainen ei vain ole minun mieleeni.

Helpompaa on vain kadota koska silloin ei tarvi kuunnella naisen itkua ja valitusta, pahimmassa tapauksessa saan haukut vielä päälle.

Yleensä alussa nainen vaikuttaa mukavalle koska silloin se luultavasti yrittää liikaa olla miehelle kiva ja ihana mutta kun pidemmän aikaa tapailee naista niin silloin se todellinen luonne tulee naisella vasta ilmi ja tämän takia moni mies vain "katoaa" kun se nainen ei olekkaan mukava ja ihana.

Näen monilla naisilla ongelmana sen että heillä on kuin pakko etsiä kumppani itselleen, ne siis yrittää aivan liikaa "päästä" parisuhteeseen ja tämän takia miehille tulee aivan väärä mielikuva naisesta.

Vierailija
79/99 |
17.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi tapailet miehiä jotka asuvat jossain jumalan selän takana? Harva mies (tai nainenkaan) jaksaa ylläpitää etäsuhdetta vaikka hetken voivat pitää hauskaa, varsinkin jos sinä olet useammin se joka matkustaa.

Vierailija
80/99 |
17.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miehenä pakko sanoa että minä teen aina "katoamis tempun" jos nainen ei vain ole minun mieleeni.

Helpompaa on vain kadota koska silloin ei tarvi kuunnella naisen itkua ja valitusta, pahimmassa tapauksessa saan haukut vielä päälle.

Yleensä alussa nainen vaikuttaa mukavalle koska silloin se luultavasti yrittää liikaa olla miehelle kiva ja ihana mutta kun pidemmän aikaa tapailee naista niin silloin se todellinen luonne tulee naisella vasta ilmi ja tämän takia moni mies vain "katoaa" kun se nainen ei olekkaan mukava ja ihana.

Näen monilla naisilla ongelmana sen että heillä on kuin pakko etsiä kumppani itselleen, ne siis yrittää aivan liikaa "päästä" parisuhteeseen ja tämän takia miehille tulee aivan väärä mielikuva naisesta.

Minä taas olen huomannut että tuossa on selkeä jako.

Tietyille miehille esitetään mukavaa. Naiset puunaavat ja laittautuvat, ovat mieliksi, katsovat läpi sormien miehen myöhästymisiä ja äksyilyä.

Toisilta miehiltä odotetaan alusta asti kunnollista käytöstä ja tehdään selväksi että miehen tulee hyväksyä ettei nainen ole aina naisellinen eikä tod. ala olemaan miehelle jatkuvasti mieliksi.

Ja ennen kuin naiset hyökkäävät, joo en odottaisikaan tuota ensimmäistä. Totta kai parisuhteen pitää olla vastavuoroinen, eikä kukaan ole 100% ajasta mikään täydellinen jumalatar tai kuningas. Mutta kun tiedän että sama nainen on ollut komeammalle ja jännittävämmälle miehelle tuota ensimmäistä, niin se on turn-off tuolle jälkimmäiselle eli minulle.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän kaksi yksi