Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miksi miehet menettävät kiinnostuksensa minuun aina?

Vierailija
17.10.2019 |

Olen eronnut 7 vuoden suhteesta 2018 vuoden alussa. Sen jälkeen olen tapaillut erilaisella menestyksellä miehiä. Yksi lemppasi muutaman kuukauden tapailun jälkeen toisen naisen takia, joka sattui todella paljon. Yhtä heppua tapailin himpun verran alle puoli vuotta, joka pisti sitten poikki. Nyt olen taas toukokuusta asti tapaillut miestä, johon olen korviani myöten rakastunut. Meidän välillä 150 km. Viestit on lennelleet päivittäin. Hellittelynimiä, toisen kehumista, kuulumisten vaihtelua sekä mies soitteli joka ilta kaiken lisäksi.

Nähtiin viimeeksi viime vklp ja sen jälkeen mies on edelleen laittanut oma-aloitteisesti viestejä paitsi nyt tänä aamuna. Tuon tapaamisen jälkeen katosivat sydämet ja hellitelynimet viesteistä eikä ole puheluita kuulunut. Jotenkin intuitio sanoo, että taas kohtaan sen saman asian kuin aina ennenkin. Mies menettää mielenkiintonsa. En roiku, en ahdistele kyselemällä suhteen tilasta.. Olen ehkä liiankin passiivinen viestin laittamisessa ja soittelussa. Mutta tähänkin on syy se, että olen huomannut aktiivisen roolin viestien laittajana ajavan miehen vielä varmemmin pois ja pelkään, että minuun sattuu, jos mies ilmoittaakin, että tämä on nyt tässä. Olen tarkastellut todella paljon omaa käytöstäni ja toimintamallejani suhteen alussa. Ja olen niitä myös muokannut, mutta en jaksa aina syytä etsiä itsestäni. Tuntuu etten kelpaa kenellekään omana itsenäni.

En odota varsinaisesti neuvoja, purin vain mieltäni... :(

Kommentit (99)

Vierailija
41/99 |
17.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Liian tasokkaita miehiä.

Tämäpä se taitaa loppuviimein olla, sen perusteella mitä olen ystävänaisten tinderöintiä seurannut. Vaikka pariutumisesta ja sen vaikeudesta on toisinaan juteltu ja olen yrittänyt vihjata asiasta hienovaraisesti, niin eiköhän taas ole kohta iltamissa joku lipevä virnuilija, mistä mies näkee totuuden heti mutta naiset ei koskaan. Ja kohta itkettää kun mies taas vaan häipyi hetken jälkeen.

Vierailija
42/99 |
17.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuttua mullekin.. sillä seurauksella että vaikka nykyään olen seurustellut jo 1,5 vuotta, " odotan" joka kerta kun miehestä ei muutamaan päivään kuulu että nyt se haluaa lopettaa. Olen luullut näin lukemattomia kertoja ja se on ihan kaameaa. Syvät jäljet jättänyt nuo aiemmat kokemukset... haluaisin todella tästä eroon. Tosi raskasta ns " pelätä pahinta" .

Tsemppiä aloittaja, en usko sussa olevan mitään vikaa. Ennemmin niissä tuuliviiri- miehissä ... ei niistä osa tiedä itsekään mitä haluavat.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/99 |
17.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kenenkään viestiä nyt lainaamatta en koe olevani tylsä. Opiskelen yliopistossa itseäni hyvään ammattiin, aikataulun puitteissa liikuntaa tulee harrastettua 4-5 kertaa viikossa kovalla intensiteetillä, reissailen myös kavereiden kanssa ja vietän heidän kanssaan aikaa, en roiku enkä pommita tekstiviesteillä kuten aloituksesta tuli ilmi. Mies on aloitteellisempi. Enkä aiheuta riitoja tai vedä herneitä nenään tyhmistä ja mitättömistä asioista. Kertaakaan ei olla vielä riidelty. Jos jokin mieltäni painaa, kerron sen rakentavasti, omasta näkökulmastani toista syyttämättä.  Tässä tapauksessa näen kehitysalueenani ehkä tuon aloitteellisuuden lisäämisen?  En tiedä millaisia sirkustemppuja pitää tehdä, että mies pysyy kiinnostuneena. Tai sitten olen törmännyt vääränlaisiin miehiin, ken tietää. 

ap

Vierailija
44/99 |
17.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kenenkään viestiä nyt lainaamatta en koe olevani tylsä. Opiskelen yliopistossa itseäni hyvään ammattiin, aikataulun puitteissa liikuntaa tulee harrastettua 4-5 kertaa viikossa kovalla intensiteetillä, reissailen myös kavereiden kanssa ja vietän heidän kanssaan aikaa, en roiku enkä pommita tekstiviesteillä kuten aloituksesta tuli ilmi. Mies on aloitteellisempi. Enkä aiheuta riitoja tai vedä herneitä nenään tyhmistä ja mitättömistä asioista. Kertaakaan ei olla vielä riidelty. Jos jokin mieltäni painaa, kerron sen rakentavasti, omasta näkökulmastani toista syyttämättä.  Tässä tapauksessa näen kehitysalueenani ehkä tuon aloitteellisuuden lisäämisen?  En tiedä millaisia sirkustemppuja pitää tehdä, että mies pysyy kiinnostuneena. Tai sitten olen törmännyt vääränlaisiin miehiin, ken tietää. 

ap

Miten tuot omaa sukupuoltasi esille?

Sinun kirjoitus voisi siis olla kuin miehen kirjoittama joten olisiko "ongelma" siinä?

Miehet ketä olet tapaillut kokee siis että "olet kuin yksi jätkistä" ja tämän johdosta he ovat menettäneet mielenkiinnon kohtaasi?

Vierailija
45/99 |
17.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Itsellänikin on vähän samanlainen ongelma, aina kun yritän ghostata niin muija ei tajua vihjeitä vaan laittaa edelleen viestiä niinkuin mikään ei olisi muuttunut...

Olisiko sinun aika kehittää jotakin muuta tapaa jättämiselle kun ghostaaminen? Ei ihme, että nainen ei tajua, sillä kukaan ei ole ajatusten lukija. Jos sinun mielessäsi on jokin muuttunut, niin todella sitä ei voi kukaan muu tietää. Tottakai nainen ajattelee, että mikään ei ole muuttunut, jos et kerro mikä on muuttunut. Reilu ihminen kertoo suoraan että kiitos, mutta ei kiitos ja hyvät jatkot. 

On se kumma, kun nykypäivänä joutuu aikuisille ihmisille opettaa käytöstapoja.

Vierailija
46/99 |
17.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Oletko varma, että tuo mies ei ole pelimies, jolla on ollut muitakin kierroksessa ja ettei tuo katoaminen liity sinuun persoonana, löysi vain parempaa seuraa?

Tänä aamuna ei tullut viestiä = katoaminen?

Vierailija
47/99 |
17.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Näitä muutaman kuukauden tapailun aikana naisen dumppaavia miehiä on todella paljon. Ja harvassa on ne, jotka kohteliaasti sanovat suoraan, että parempi olisi olla jatkamatta.

Monet ghostaavat/käyttäytyvät todella ilkeästi ja halveksuen/keksivät tekosyitä/syyllistävät naista jne. kun haluavat siirtyä eteenpäin. Tätä on käynyt minulle lukemattomia kertoja. Tätä on käynyt myös kaikille ystävistäni (kauniita, iloisia, ystävällisiä, fiksuja, hauskoja, uskollisia.. jne ominaisuuksia mitä nyt mies ylipäätään voisi haluta naiselta), jotka ovat sinkkuuntuneet parisuhteista.

Mitä pidempään sinkkuna on, sitä enemmän näitä ikäviä kokemuksia kertyy, sillä ainoa tapa välttää huonoja kokemuksia on hyvä tuuri tai se, ettei itse ihastu kehenkään ja pysyy todella kyynisenä. Mutta ihminen, joka kaipaa ihmissuhteelta jotain pysyvää sekä arvostavaa kohtelua toiselta osapuolelta, ei oikein tähän pysty.

Monet kerrat saa kyllä järkyttyä ja pettyä saamastaan kohtelusta tapailusirkuksessa ja nämä kyllä sitten kertyvät itse-epäilykseksi ja hylkäämisen peloksi. Omia käytösmallejaan kannattaa käydä läpi mutta ei jäädä syyttelemään itseään (mikä minussa on vikana, miksi tein niin ja näin - tyyliin).

Hyvä tapa välttää huonoja kokemuksia on unohtaa ne komeat pelimiehet, joilla naiset vaihtuu joka toinen päivä. Mutta eihän naiset sitä tee, koska komea ja assertiivinen mies on kiihottava sekä omasta että kaikkien muiden naisten mielestä. Sitten katkeroidutaan, kun on itse menty toisten pelinappulaksi.

Vierailija
48/99 |
17.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Liian tasokkaita miehiä.

Tämäpä se taitaa loppuviimein olla, sen perusteella mitä olen ystävänaisten tinderöintiä seurannut. Vaikka pariutumisesta ja sen vaikeudesta on toisinaan juteltu ja olen yrittänyt vihjata asiasta hienovaraisesti, niin eiköhän taas ole kohta iltamissa joku lipevä virnuilija, mistä mies näkee totuuden heti mutta naiset ei koskaan. Ja kohta itkettää kun mies taas vaan häipyi hetken jälkeen.

Ap:n tarina on se vanha tuttu.

Takana pitkä parisuhde perusmiehen kanssa. Suhde päättyy.

Alkaa Tinder-kokeilut. Nainen huomaa, että täällähän on mahtavia miehiä (siis paljon parempia kuin se pitkän suhteen mies) vaikka kuinka paljon, ja niitähän tekee mieli deittailla ja paneskella. Onhan nyt tarjolla ihan muuta kuin se tylsä tossukka aiemmin.

Kymmenen kevysuhteen jälkeen alkaisi taas hotsittaa ihan oíkea parisuhde. Ja mikäs siinä, koska minullahan on ollut huippumiehiä paljon jo, joten seuraavasta voisi tulla sitten kunnon suhde.

Mutta kuinka ollakaan, ne huippumiehet ovat ihan niitä samoja huippumiehiä kerrasta toiseen, eli suhde ei ap:n kanssa kiinnosta, vaan deittailu ja paneskelu. Toki osa siirtyy kunnon suhteeseenkin, mutta tasokkaampien naisten kanssa.

Ap: mieti rehellisesti, millainen ja kuinka haluttu se sinun seitsemän vuoden miehesi oli. Sen tasoisia miehiä sinä voit suhteeseen saada. Turhaan katselet Tinderistä niitä huippuja, jos suhteen haluat.

Vierailija
49/99 |
17.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Moni ihminen on täysin elämänpaloton, intohimoton "ihan sama mulle-tyyppi" - tällaista ei kukaan jaksa kauaa katsella.

No mihin asioihin sinä tunnet palavaa intohimoa ja miten se ilmenee parisuhteessasi?

Vierailija
50/99 |
17.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Liian tasokkaita miehiä.

Ap:n tarina on se vanha tuttu.

Takana pitkä parisuhde perusmiehen kanssa. Suhde päättyy.

Alkaa Tinder-kokeilut. Nainen huomaa, että täällähän on mahtavia miehiä (siis paljon parempia kuin se pitkän suhteen mies) vaikka kuinka paljon, ja niitähän tekee mieli deittailla ja paneskella. Onhan nyt tarjolla ihan muuta kuin se tylsä tossukka aiemmin.

Kymmenen kevysuhteen jälkeen alkaisi taas hotsittaa ihan oíkea parisuhde. Ja mikäs siinä, koska minullahan on ollut huippumiehiä paljon jo, joten seuraavasta voisi tulla sitten kunnon suhde.

Mutta kuinka ollakaan, ne huippumiehet ovat ihan niitä samoja huippumiehiä kerrasta toiseen, eli suhde ei ap:n kanssa kiinnosta, vaan deittailu ja paneskelu. Toki osa siirtyy kunnon suhteeseenkin, mutta tasokkaampien naisten kanssa.

Ap: mieti rehellisesti, millainen ja kuinka haluttu se sinun seitsemän vuoden miehesi oli. Sen tasoisia miehiä sinä voit suhteeseen saada. Turhaan katselet Tinderistä niitä huippuja, jos suhteen haluat.

Hyvä kirjoitus. Tinder voi tosiaan saada naisille liian suuret luulot parisuhdetasostaan koska miehet suostuvat panemaan mitä tahansa ja naiset painottavat miehessä kipinöitä=komeus, status, ja jännämiesominaisuudet.

Vierailija
51/99 |
17.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Uskon että yksi merkittävimpiä syitä on se ettei sinulla ole kavereita eli toisin sanoen muuta elämää. Se että toinen on koko ajan saatavilla ei ole kiinnostavaa. Ja puhun kokemuksesta - minulla ei ole kavereita eikä oikein mitään menojakaan koskaan, ja miesten kiinnostus lopahtaa minuun hyvin nopeasti. Olen myös huomannut itsessäni, etten pidä kiinnostavana kaverittomia, koko ajan saatavilla olevia miehiä. Ne, jotka sydämeni vievät ovat meneviä, joilla on paljon muitakin ihmiskontakteja kuin minä ja joilla ei ole 24/7 aikaa roikkua hihassani. Ikävä totuus kun miettii meitä yksinäisiä ihmisiä, joilta puuttuu se draivi hakea niitä sosiaalisia kontakteja. Ne olisivat yllättävän tärkeitä sekä oman mielenterveytemme että myös muiden kiinnostuksen pitämiseen yllä meitä kohtaan.

Vierailija
52/99 |
17.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lukeeko kukaan oikeasti kirjoituksiani? Minulla on ystäviä ja en roiku miehessä :D Ja minä en todellakaan huoli ketä tahansa, varsinkaan eksäni jälkeen, joka kohteli minua hyvin. Meidän eron syihin en sen enempää takerru enkä availe, koska eivät tähän liity. Enkä ole Tinderissä. Lukekaa edelliset viestini ennen kuin tulette kommentoimaan, kiitos :)

Ja kukaan miehistä ei todellakaan ole koskaan pitänyt minua "yhtä jätkistä". En ole sen tyyppinen. Tyyliltäni hyvin naisellinen. Tosin korkokenkiä en arjessani käytä :) mekkoja ja hameita rakastan. 

ap. 

Vierailija
53/99 |
17.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Uskon että yksi merkittävimpiä syitä on se ettei sinulla ole kavereita eli toisin sanoen muuta elämää. Se että toinen on koko ajan saatavilla ei ole kiinnostavaa. Ja puhun kokemuksesta - minulla ei ole kavereita eikä oikein mitään menojakaan koskaan, ja miesten kiinnostus lopahtaa minuun hyvin nopeasti. Olen myös huomannut itsessäni, etten pidä kiinnostavana kaverittomia, koko ajan saatavilla olevia miehiä. Ne, jotka sydämeni vievät ovat meneviä, joilla on paljon muitakin ihmiskontakteja kuin minä ja joilla ei ole 24/7 aikaa roikkua hihassani. Ikävä totuus kun miettii meitä yksinäisiä ihmisiä, joilta puuttuu se draivi hakea niitä sosiaalisia kontakteja. Ne olisivat yllättävän tärkeitä sekä oman mielenterveytemme että myös muiden kiinnostuksen pitämiseen yllä meitä kohtaan.

Tämä se pariutumisen haaste naisilla tosiasiassa on. Itselle sopivat (tai "samantasoiset", jos siitä termistä tykkää) eivät kiinnosta, vaan ainoastaan ne kaikken muidenkin mielestä halutuimmat miehet. He taas useimmiten etsivät muunlaisia naisia ("parempitasoisia", jos näin haluaa ilmaista).

Vierailija
54/99 |
17.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Lukeeko kukaan oikeasti kirjoituksiani? Minulla on ystäviä ja en roiku miehessä :D Ja minä en todellakaan huoli ketä tahansa, varsinkaan eksäni jälkeen, joka kohteli minua hyvin. Meidän eron syihin en sen enempää takerru enkä availe, koska eivät tähän liity. Enkä ole Tinderissä. Lukekaa edelliset viestini ennen kuin tulette kommentoimaan, kiitos :)

Ja kukaan miehistä ei todellakaan ole koskaan pitänyt minua "yhtä jätkistä". En ole sen tyyppinen. Tyyliltäni hyvin naisellinen. Tosin korkokenkiä en arjessani käytä :) mekkoja ja hameita rakastan. 

ap. 

Ovatko nämä tapailumiehet olleet samantasoisia kuin eksäsi?

Vierailija
55/99 |
17.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

ap

Ei tietenkään mitään sirkustemppuja koska pitkässä suhteessa voit aina olla lopulta vain oma itsesi. Ja ehkä tuo "tylsä" on vähän kova sana tässä ja parempi olisi ehkä sellainen "ihan kiva". Olet siis näille miehille joku jossa ei sinällään ole mitään vikaa ja joka voi kiinnostaakin jonkin aikaa mutta jossa ei lopulta vain ole "sitä jotain". Eikä tämä tarkoita että sinussa olisi mitään vikaa, et vain ollut se juuri oikea näille miehille.

Olet ehkä ihminen johon on helppo ihastua koska olet joustava ja mukava. Silloin sinuun ihastuu aika moni mies mutta se ei tarkoita että olisit sen useammalle miehelle "se oikea" kuin sellainen nainen johon ei ihastu niin moni.

Vierailija
56/99 |
17.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

ap

Kuvauksestasi päätellen olet piinallisen tylsä ihminen. Minä kyllästyin sinuun jo tuota lukiessa. Onko sinulla persoonaa lainkaan?

Vierailija
57/99 |
17.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miksi et pidä kiinnostavana miehiä, jotka elävät samantyylistä elämää kuin sinä? Etkö pidä itsestäsi tai omasta elämäntavastasi? Vai kiinnostaako sinua miehessä eniten se, että muutkin ovat kiinnostuneita hänestä?

Vierailija
58/99 |
17.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mies haluaa lähinnä seksiseuraa, niin yksinkertaista se.

Itse toimin ihan samalla tapaa niin kauan kun ei ole mitään oikeita ihastuksia, tapailen naisia seksin takia ja kun kuuakuden tai parin jälkeen löytyy seksikkäämpi, vaihdan.

Jos naiselle sanoo suoraan että haluaa vain seksiä, ei tietenkään suostu tapailemaan. Siksi pitää edetä kuin "normaalissa suhteessa".

M31

Vierailija
59/99 |
17.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

ap

Kuvauksestasi päätellen olet piinallisen tylsä ihminen. Minä kyllästyin sinuun jo tuota lukiessa. Onko sinulla persoonaa lainkaan?

Kieltämättä ap:sta välittyy mielikuva äärimmäisestä tavallisuudesta. Jokaisen kaupunkilaissinkkunaisen lista on tuo sama matkusteluineen ja urasuunnitelmineen.

Toisaalta en oikein usko, että parisuhteet kestävät tai ovat kestämättä sen takia, kuinka jännittäviä ja yllättäviä asioita kumppani elämässään tekee. Eiköhän tässä ole vaan valittu epäsopivia kumppaneita, joita vakiintuminen ei juuri nyt kiinnosta tai ainakaan se ei kiinnosta ap:n kanssa. Pienellä ihmistuntemuksen skarppaamisella ja realiteettien hyväksymisellä ongelma yleensä korjaantuu.

Vierailija
60/99 |
17.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mies haluaa lähinnä seksiseuraa, niin yksinkertaista se.

Itse toimin ihan samalla tapaa niin kauan kun ei ole mitään oikeita ihastuksia, tapailen naisia seksin takia ja kun kuuakuden tai parin jälkeen löytyy seksikkäämpi, vaihdan.

Jos naiselle sanoo suoraan että haluaa vain seksiä, ei tietenkään suostu tapailemaan. Siksi pitää edetä kuin "normaalissa suhteessa".

M31

Juuri näin. Kuten sanoin, pientä ihmistuntemusta ja kumppanin aiempien tekemisten realistista hahmottamista, niin tällaiset kaverit on helppo välttää. Jos miehellä on ollut 50 Tinder-naista parin vuoden aikana, niin millä todennäköisyydellä JUURI SINÄ olet se, jonka kohdalla tämä ruletti pysähtyy...

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi seitsemän kolme