Ensikoiden perjantai
Täällä eletään vielä torstaita mutta te taidatte olla jo kaikki unten mailla joten pistin jo perjantain pinon pystyyn!
Kyllä kesti taas kauan lukea teidän kuulumisia kun tulin kotiin äsken!! Mutta kivaahan se vaan on :) Mairannelle ihan hirmuisesti onnea matkaan! Mahtavaa että oli plussauutinen heti pinon alussa! Mutta hei kerro, miten ihmeessä pystyit keskittymään gradun kirjoittamiseen noissa fiiliksissä?!? Meikäläisellä oli aikoinaan ongelmia ko. asian kanssa ihan ilman moisia mullistuksiakin...
Naksun surulliset tappelu-uutiset saivat mielen matalaksi täälläkin, mutta onneksi nyt oli jo rauha maassa *Naksulandiassa* (repesin..)!
Omista kuulumisista vaan sen verran, että huomenna on papakoe ja mua jännittää ihan kauheasti. En ole ikinä ollut mitenkään toimenpidekammoinen, mutta mulla on tässä maassa ollut melkoisen huonoja kokemuksia lääkäreistä...sattumaahan tuon täytyy olla, kyllä täällä ammattiatitoisia lekureita tietysti on, mutta silti en voi mitään tälle jännitykselle. Koitan vaan ajatella, että hyvä saada " alakertatsekkaus" näiden raskautumistoiveidenkin takia... Pitäkää siis teikäläistä aikaa klo 12 peukut pystyssä etten pinkaise pakoon housut kintuissa...
Ai niin Bianco - vihdoin bongasin jonkun, jolla sama kp! Täälläkin siis 20 menossa :)
Ihanaa perjantaita kaikille, toivotaan että viikonlopusta tulee lämmin ja aurinkoinen! Ja paljon plussia ja muita mukavia uutisia tietysti!
SS
Kommentit (41)
[color=FF7F00]Aurinkoista viikoloppua kaikille! Olitte eilin saaneet taas mahtavan pinon aikaiseksi =)[/color]
[color=800080]Piinailijoille suuuri +++++puhallus täältä suunnalta ainakin oireellisille Sinipilvelle ja Yedolle sekä oireettomille Anskuliinille ja Apilalle. oliko vielä muita piinailijoita?[/color]
[color=483D8B]B_fly pahoitelut/onnitelut tädistä ja onnea uuteen yritykseen![/color]
[color=4A708B]Nallemaija uskoisin itsekin toimivani samalla tavalla kuin sinä tuossa kertomis asiassa. Eli jos jotain häikän tapaista ilmaantuu niin on hyvä että läheiset tietää ja tarvittava tukiverkko olisi kunnossa. Onnea teille kovasti yritykseen! Me olemme pitäneet yrityksen vielä omana tietonamma ja alku taipaleellahan tässä vielä ollaankin.[/color]
[color=009ACD]Titi-uu täällä yksi telkkaria kaipaamaton. Tosi vähän itsekseni katson lähinnä lefoja miehen kanssa ja niihinkin nukahdan yleensä aina. Mies aina toteekin että olen tosi kivaa leffaseuraa kun nukahdan jo alkuteksteissä =)
Sillointällöin yritän sarjoja alkaa seurata mutta yleensä seuraavan jakson jo unohdan katsoa ja sitten se jääkin.......[/color]
[/color=00868B]Mitähän muuta piti vielä kommentoida. Ainakin mooli pidän kovasti peukkuja että ensiviikolla insiin pääset!!
Serenity noi hammastlääkärit on ällöjä paikkoja, ainakin minusta! Toivottavasti saat hienon hymyn ;)
Biacolle hyvä että kisa voi hyvin. Mites se eilen sairastellut koira? Omistaja unohtui mutta toivottavasti myös hyvin.
Miauu *vilkutus*
-hapö- kp39/-?-40-?-[/color]
Aina unohtuu sulke joku noista väri koodeista kun käytää enemmän kuin yhtä kerrallaan =)
Huh huh mitä sekoilua viikkolopulla yritin tarkoitaa loppuviikkoa!!
[color=olive]Olen ollut muutaman päivän poissa netin ääreltä ja olipas paljon luettavaa. Mairanne ONNEA!
Omat fiilikset ovat hiukan ailahdelleet. Olis yksi mielenkiintoinen työpaikka, jota aion hakea. Nykyinen työ kestää syyskuun loppuun. Ja nyt mietin, että pitäisikö pitää muutama kuukausi taukoa vauvailussa. Kamalalta vaan tuntuu tällainen laskelmointi. Ei tätä elämää kuitenkaan voi suunnitella etukäteen, eikä se mene niin kuin haluaa. Luulen että menemme nyt kesän tjot-periaatteella. Rentoutuminen ja asioiden omalla painollaan hoituminen voisi vaikka saada aikaan plussan. Ja toki se plussa on toivottu ja ihana asia vaikka heti. Olipa sekavaa. Toivottavasti ymmärsitte yskän. ;)
Jossain vaiheessa oli Gallupia lapsimäärästä. Mä olen aina haaveillut neljästä lapsesta. Miehelle " riittäisi" kolmekin. Mutta mieli voi tietty muuttua. Adoptiostakin ollaan puhuttu. Jos ei saada omia lapsia, niin sitten sekin mahdollista.
Eilen näin kaverin 3 viikon ikäisen vauvan. IIKS miten sulonen.
Nyt vapaapäivän kunniaksi siivoamaan.
Keiju kp8/35[/color]
Testailin tos eilen illalla ja kyllä nyt voi taas sanoa et vituttaa... siis mä en käsitä!! mä olin ihan sata varma kahesta viivasta ni ei mitään ku yks eikä edes haaleeta toista!! :(( just kun noita oireita sit on alkanu ilmaantuun ja innoissani miehen kans yhteistuumin testaamaan ni olihan se miehelleki tosi pettymys... Anteeksi kun keskityn nyt vaan omiin huoliini mut kun ottaa niin prkleesti päähän... No mut huomenna gynelle ni saa nähä mikä tuomio sieltä tulee. Täähän tässä outoa onki ku ikinä, IKINÄ ei ole ollu menkat myöhäs ja nyt kohta jo viikon! kyllä tää sit voi ottaa mielen päälle...
[color=fuschia]..ja kun vielä miehenkin olet saanut mukaan... mutta josko se nyt auttais kun menet käymään siellä gynellä, se osaa ainakin sanoa että mikä vaivaa! Onhan tuo ihan tosi outoa ettei menkkoja kuulu ja vieläpä kokonainen viikko mennyt... mulla itselläni oli 4 päivää myöhässä viime kierrossa, sekin oli minun mielestä paljon! Kovasti tsemppiä sinne gynelle! Ja tule nyt sitten ihmeessä kertomaan että mikä oli...[/color]
[color=red]Ja siis munhan pitäisi olla jo shoppailemassa ja nauttimassa säästä tuolla Helsingin keskustassa, mutta täällä sitä vaan istutaan! Tuppaa noi kotityöt kasaantumaan aina töissä ollessa ja sitten kun on vapaata niin sitä pyykkää, silittää, imuroi ja siivoaa. Ois toisaalta kyllä kiva jos toi mieskin tekisi oma-aloitteisesti jotain! Aina vaan pitää sille huutaa jos jotain haluaa saada aikaiseksi. HMPH!!! Nyt menen kyllä meikkaamaan ja lähden, iltapäivään![/color]
Tänään tuli nukuttua vähän kauemmin, kun eilen ei enää uni tullut silmään kuuden jälkeen. Aamupalan jälkeen olokin on mitä mainioin. Hassua, miten verensokerit heittelee. Kuuluu kai tähän vaiheeseen, tästä varmaan pahoinvointi alkaa... Tunnistan vaan vähän turhan hyvin sen olon, kun sokerit on alhaalla. Joskus pentuna kun tuli leikittyä syömisen kanssa ts. oltu liian kauan syömättä.
Sininpilvi oli eilen illalla kysellyt allergialääkkeistä. Sain ohjeen lopettaa tuplavahvat imeskely-Kestinet (tavallistakaan ei saa raskauden aikana käyttää). Nenäsumutteita saa käyttää, silmätippoja tarvittaessa, ihottumaan kortisonirasvaa (ei mitään hirmupitkiä aikoja) ja setiritsiiniä sisältäviä allergialääkkeitä saa ottaa tarvittaessa (tarkoittaa siis muistaakseni Zyrteciä ja Xyzalia). Niin, ja astmalääkkeitä saa ottaa (hengenvaarallista voisi ollakin, jos en ottaisi).
Gradun teko tökkii kyllä hiukan... Pitäisi varmaan lähteä kirjastoon tekemään sitä, jotta ajatukset pysyisivät edes vähän koossa. Elokuussa pitäisi työn olla valmis, jotta maisterinpaperit saisin syys- tai lokakuussa.
Joku kyseli eilen, mitä temppuja on tehty tämän kyytiläisen mukaansaamiseksi. Vastaus on tosi tylsä ja kaikkien tuntema: lopetettu stressaaminen. Mä olen oikeen stressaamisen maailmanmestari ja pyrin täydellisyyteen kaikessa, mitä vaan voi suorittaa. Viime vuoden kävin psykologin kanssakin juttelemassa tästä, kun tuli seinä vastaan (= vakava (työ)uupumus). Neljässä vuodessa maisteriksi -ajattelutapa ei ole ihan helppo. Tässä kuussa otin kuitenkin vastaan sijaisuuden päiväkodissa ja tein töitä stressaamatta nauttien kauniista keväästä. Mies oli sairaslomalla huhtikuun lopulta lähtien, paitsi teki tietysti kevätkylvöt, koska maanviljelijä kerran on toiselta ammatiltaan. Asuimme mökillämme melkein koko kuun. Kevätkylvöjen jälkeen lähdettiin laivalle ja... Ihme tapahtui! Ei tyynyjä pepun alla, ovistikkuja, greippimehuja tms. Hassuinta oli, että meidän piti pitää tämän kierron jälkeen taukoa, jotta voisimme pitää häät. Nyt mietitään, olenko raskaana häissä vai pidetäänkö häät ja ristiäiset samalla kertaa.
Jospas taas lopettaisin...
*M*4+1 :)
SillySausage, tsemppiä gynekäyntiin!
Keiju, meillä oli hetki sitten jokseenkin samanlainen tilanne! Päätettiin pitää taukoa yrityksestä, mutta kuinka ollakaan ei maltettukaan. Nyt tjottaillaan ja no tavallaanhan kaksi edellistä kiertoa on ollutkin sitä taukoa, kun mahdollisuutta plussaan ei ole ollut. Ja olikohan tarpeeksi sekavasti selostettu =). Tsemppiä päätöksentekoon! Mitään ei tosiaan voi ennalta tietää, ja kyllä kaikki asiat yleensä parhain päin menevät, vaikka sitä ei heti huomaisikaan.
apila, toivottavasti kohta löytyy toinen viiva tai täti (mieluummin tietenkin se toinen viiva =).
Omia mietteitä; olemme miehen kanssa keskustelleet että elämä on pysähtynyt ihan paikoilleen. Moneen vuoteen ei ole tapahtunut mitään uutta ja jännittävää. Molemmilla on nyt halu tehdä elämään jotain isoa muutosta =). Vauva olisi toivelistalla ykkönen, mutta kun sitä ei niin vaan saakaan jos haluaa. Luultavasti myös häät tai asunnon ostaminen tulee ajankohtaiseksi kohta. Kyllä jo kaipaa elämään jotain muutosta kun ollaan monta vuotta oltu samanlaisessa " elämänvaiheessa" . Ihanaa, kun mieskin miettii tällaisia ja on niihin valmis, kun vielä jokunen vuosi sitten ei ollut (enkä tainnut kyllä olla itsekään).
Hyvää viikonlopun alkua enskoille!
Emma kp 13/29-35
Ja taas täällä :)
SillySausage: Täällä myös yksi, jolla kp 20 tänään! Päästään siis toivottavasti jännäilemään samoihin aikoihin :) Toiv. gyne-reissu meni hyvin, ei ole kivoja ne. En oo vielä päättänyt, kumpi on epämielyttävämpi, hammaslääkäri vai gyne :p
Keiju: työlaskelmointi on niiiin tuttua. Itsellä määräaikainen työ ja mahdollisesti/todennäköisesti uuden työn etsiminen edessä syksyllä. Mutta ei tän mahdollisen raskautumisen saa antaa liikaa hallita elämää, eihän? Kun siis vielä yritysvaihe menossa.
EmmaAnna: Hm, kuullaanko kohta hääuutisia ;) Eikös ole toisaalta kiva, että kun asiaa rupeaa oikein ajattelemaan, niin sitä on vielä vaikka mitä kivoja asioita ja mahdollisuuksia elämässä edessä! Ja mikäs sen parempi, kun on se oma kulta mukana niitä asioita kokemassa!
Hups, kello on jo noin, pitää lähteä liikkeelle. Mukavaa viikonlopun alkua, enskattaret!
Ihanaaaaaaaaaaaa kun alkaa viikonloppu, jo sitä on odotettukin. Pääsee taas raksalle hommiin ja saa nukkua aamulla pitkään=)
Mairanne, noin se varmasti menee, että kun unohtaa asian se tapahtuu. Voi kun sitä itsekin ois stressaamatta, en tiedosta että stressaisin, mutta kyllä se tunne varmasti jossain taustalla on mullakin..
Sinipilvi, mukavaa shoppailupäivää!!
Apila, olin varma et plussaat! Toivottavasti gynellä selviää mikä on tai se plussa tulis vähän myöhässä. Tsemppiä bdbdbdb
hapö kyseli meidän hauvasta. kyllä se alkaa jo kunnossa olla, luulen että se on vähän stressaantunut kun ollaan paljon raksalla ja on hoidossa suht usein. Viihtyy molempien vanhempien luona hoidossa " paapottavana" mutta taitaa jo odottaa paluuta normaaliin arkeen. joten tänä viikonloppuna tulee koiruus mukaan raksalle eikä viedä hoitoon:))
Omasta navasta sen verran, että eilen tuli postissa kunnon kasettitestit. Testasin sit heti eilen illalla mammaksilla ja kasettitestillä samaan aikaan ja mammaksiin tosi haalea viiva ja kasetissa tasavahvat, ja tänään aamulla testasin uusiksi kasetilla ja TOSI vahva plussa tuli *hymyilee onnellisena*. Eli mammaksit ei mulla näytä plussaa lainkaan?!
Kysymys, lääkäri käski silloin viime kierrossa testata niin kauan kuin plussaa tulee ja mulla tuli kahtena päivänä peräkkäin. Jos tässä kuussa käy samoin että eilen tuli ja tänään ja huomenna jo nega, niin milloin se ovis oikein on?? Jos kerran 2 päivää tullut plussaa? Auttakeehan!
Tulipa omaa napaa... Nyt taas töiden pariin!
A kp19/30-32
[color=DC143C]Googletin tuosta stressin vaikutuksesta raskautumiseen, aihe on mielestäni kiinnostava.
Löysin mm tietoa tutkimuksesta, jossa todettiin että [b]itse koettu[/b] ahdistuneisuus ja masentuneisuus heikentävät koeputkihedelmöityksen onnistumis- todennäköisyyttä. Tutkimuksen mukaan psykososiaalisen stressin hallinta voisikin parantaa koeputkihedelmöityksen onnistumistodennäköisyyttä. (Pätee siis varmaan luomu-hedelmöittymiseenkin?)
http://www.mtv3.fi/poliklinikka/Naistentaudit.shtml/376239?Lapsettomuus
Sitten vielä stressistä: " Miehellä voi siittiöiden tuotanto heikentyä stressin vaikutuksesta. Pitkittynyt stressi vähentää kivesten hormonituotantoa. Naisella äkillinen ja voimakas stressitilanne voi häiritä ovulaatiota. Pitkittyessään stressi voi vähentää munasarjojen hormonituotantoa."
http://terveysnetti.turkuamk.fi/Tyoikaisten/2006_Lapsettomuus/_stressi…
Omalla kohdallani en usko siihen, että tärppäämättömyys johtuisi omasta stressaamisestani, kun varsinaisesti en asialla ole stressannut (tietysti mietin ja haaveilen, mutta eiköhän kaikki kuumeilevat niin tee?). Yleensäkään en ole mikään stressaaja-tyyppi, eikä kuumeilukaan ole stressiä pahentanut muutamia epätoivon hetkiä lukuun ottamatta. ;)
Mutta, mutta: hieman nyt mietityttää toi miehen osuus: mies on kova stressaamaan ja koko yritysaika on hänellä ollut töiden puolesta tosi stressin täytteistä aikaa. Toivottavasti sillä ei sitten ole ollut vaikutusta. Toisaalta häneltähän näytteet tutkittiin ja ihan hyvää tavaraa oli ja onneksi nyt näyttäisi paineet vähän helpottavan, joten koitan olla ottamatta itselleni turhaa huolta! ;)[/color]
[color=0000EE]Makkara[/color] on varmaan just parhaillaan papa-näytteessä joten *bd* !
[color=0000EE]Keiju[/color]: varmaan voi tehdä ihan hyvääkin mennä tjot:lla hetki. Ja tosiaan, usein asioilla on kyllä tapana järjestyä!
[color=0000EE]Apila[/color]: voi hitto! Pahoittelut negasta! Toivottavasti saat jotain apua gyneltä!
[color=0000EE]Emma[/color]: kerrohan kun saatte hääpäivän päätettyä! :)
[color=0000EE]Aurora[/color]: onnea ovistestiplussasta! ;) Yleensähän noilla käsketään testata vaan ekaan selvään plussaan, koska tosiaan plussa voi tulla parinakin päivänä. Tai toisaalta joskus LH-huippu voi mennä niin nopsaan ohi, ettei sitä saa kiinni kerran päivässä testaamalla. Miksiköhän noi mammaksin testit ei sulla toimineet?!
omanapaista taas; kp30/32, testasin acon 10:llä negan, kuten arvata saattaa. Oireita on vaikka millä mitalla, ja olin melko varma plussasta :( *itkee
Mistä nämä sitten johtuu? Oviksen jälkeen on juilinut ja nippaillut alavatsaa ihan urakalla, jo viikko sitten alkoi jokapäiväiset " menkkajomotukset" , jotka mulla on yleensä vaan just silloin kun vuoto alkaa - ei aiemmin. eilen olin varma että täti tulee, muttei ole näkynyt.
Rinnat jotka ennen on ollu aina vähän kipeet, on nyt SUPER-kipeet. Käveleminen sattuu, hipaisu sattuu, rintsikat sattuu, vatsallaan ei ole voinut kuvitellakaan nukkuvansa moneen yöhön...ennen on joutunut " painamaan" rintaa ennenkuin se on ollut " kipeä" ...en ymmärrä, olen kai joku luonnon oikku joka ei koskaan saa omaa nyyttiä...ja tässä kierrossa löytyi se oviskin ja pupuilutkin osui kohdalleen...eikä siltikään vielä - kai.
Tappert omanapaisena, itkuisena ja vielä ihan pikkuisen toiveikkaana.
On tätä auringonpaistetta kaipailtukin!! :) Paljon energisempi olo on nyt, kun aikoihin.. :)
Joku kyseli, missä mennään hääsuunnittelun kanssa? Joo, elikä kaikki on ns. " reilassa" :) Ensi viikolla on vielä ruiskurusketus ja rakennekynsien laitto, sekä kampaajalla hiuksien leikkaus, värjäys ja raidat. Perjantai-iltana menemme sitten koristelemaan paikkaa, jonne menemme sitten juhlimaan hääjuhlaa. Tulen teille kertomaan sitten sunnuntaina tai maanantaina, miten häät menivät! :)
Ovulaatiotesteistä sen verran, että on menossa kp 20, ja nyt tuli taas haaleempi viiva kun eilen.. Mitä tää oikeen tarkoittaa?? Monella on vissiin sama " ongelma" ?? Käytän siis KOTITESTEJEN testejä.. Voisiko niissä olla vika??
Tänään aamulla huomasin vähän semmoista kuvottavaa oloa ja sitten olen pannut merkille nuo pienen pienet nippailut tuolla alavatsassa. Mitä sitten lienevätkään?? Väsynyt olen ollut, voin nukkua 12-14 tunnin yöunet ja vieläkin väsyttää..Tissit eivät vielä ole kipeytyneet lainkaan, vaikka minä niitä välillä koittelen, että onkohan menkat kohta alkamassa. Yleensä tisut on 1-2 viikkoo ennen menkkoja TOSI kipeet.. En tiedä, taitaa nuppini taas tehdä mulle kepposia. =)
TULIPAS OMA NAPAISUUTTA, PAHOITTELEN!!
Huomenna vielä töihin ja sitten alkaa K E S Ä L O M A !!!!!!!!! =) 3 viikkoa löhöilyä ja rentoutumista!! :)
:) Lisbet.
Muakin ihmetyttää toi toimimattomuus noiden mammaksien kanssa?! Miten mä nyt laskisin ton oviksen, jos eilen oli just tasavahvat (eli plussa kai sekin) ja tänään selkeääkin selkeämpi plussa? Onko ovis tänään vai huomenna? Eli mitenköhän dpo:t lasketaan nyt sitten..... Hankalaa on:(
Onneksi kierrot tuntuu tasoittuneen kun viime kierrossa tuli kp20 plussa ja nyt kp18-19 ja kolme edellistä kiertoa on ollut 30-32 päivää. Miten muuten laskette noi kiertojen pituudet, katsotteko vuoden, puoli vuotta, kolme kk vai kuinka paljon taaksepäin. Kun ajattelin et mun 3kk kierrot ollut 30-32pvää, niin siinä suunnilleen jatkettaisiinkin...
eli19/30-32
Sori omanapaisuus..
Missäs kaikki luuraa taas?? Entäs Jessica, Tappert, mooli(et kai jo mennyt lopullisesti?) ???
Tappert, just sua kaipailin mut kirjoitettiinkin samaan aikaan. Pahoittelut negasta, mutta nythän vasta kp30/32, älä vielä luovu toivosta. Ja noi oireet, eihän tollaisia voi muuten tulla=) bdbdbdbdbdb Täällä on siis peukut ja varpaat pystyssä sun puolesta!
Lisbet, onko sulla mammakseja vai mitä? Mulla ne ei toimi mut nyt onneksi ihka ihana kasettitesti antoi plussan, vaikka mammaksi samasta pissipurkista testattuna negan:)) *hehkuttaa vieläkin*
Palaillaan taas!
Tosin ois vielä mukavampaa, jos nuo helkkarin menkat tajuais lopulta alkaa. Ankeeta ootella niitä, mutta kun olis niin jo hinku nuihin luomukiertoihin. Ihan vaan pitäs tajuta nauttia siitä kun kerrankin saapi olla niitä ilman, mutta tahtoo tuo kuumeilu viedä voiton.
Apila ja Tappert: Negatestit on syvältä! Uutta testiä peliin jos täti ymmärtää oman parhaansa ja pysyy loitolla.
Mairannelle sylintäydeltä onnea:) Stressaamisen lopettaminen kuulostaa hyvälle neuvolle, mutta toteutus on välillä vaikeeta. Hienoa että sinä onnistuit siinä, koska stressitön äippä on varmasti paras mahollinen koti masuasukille.
Taijan itekkin suunnata ulkoilmaan tonkimaan pihaa ja ihmettelemään tulppaaneja niin josko se mieli hieman lepäis.
-Paju kp 34/?
mut ei paljoa. Mietityttää kyl tuo nega. Onko muilla tullut nuista kotitesteistä negoja mut sitten tk:n testissä oottekin olleet raskaana? En vaan jaksa uskoo ettenkö olis plussana... Ostin kyl kauppareissulla kaks uutta testiä..no jospa se gyne osais sanoa jotain. Typeränä taas hassuja kysymyksiä teille viisaammille: voiko se gyne todella nähdä ihan silmämääräisesti onko raskaana?? tietty varmaan pistää veri- ja pissakokeisiin mut ajattelimpa tommostakin... Taas niin omanapaista että *huoh*...lähempäs itkeskelemään taas tuonne sohvan nurkkaan
:*(
Oon pysytelly taka-alalla, mut oon kyllä teän kuulumiset lueskellu melkeen päivittäin. Meillä jää tässä kierrossa tärppipäivät käyttämättä, kun olen kolmen päivän reissulla silloin, joten suuntaan katseet seuraavaan kiertoon.
Onnea Mairanne ja muut lähiaikoina plussanneet!!
[color=blue]Tappert:[/color] kuule, mulla oli ihan samoja oireita (ja on vieläkin) ja itsekin testasin ensin negan. En voinut uskoa sitä todeksi, kun oma kroppa käyttäytyi ihan eri tavalla ja intuitiokin sanoi, että raskaana olen. Tein uuden testin kp28/25-29 ja silloin tuli plussa. Että ei se ole mikään legenda, että nega voi muuttua plussaksi samassa kierrossa :) Sitä paitsi, tuo raskaushormonin määrä vaihtelee niin paljon eri naisilla, että voi olla, että toinen saa plussan testiin jo muutamia päiviä ennen kuin menkat ovat myöhässä ja toiset saavat plussan vasta kun menkat ovat kolme viikkoa myöhässä. Tsemppiä! Toivottavasti tuntemuksesi osuvat oikeaan ja saadaan taas iloisia plussauutisia! Jos näet vilauksenkaan tädistä, juokse karkuun!
Vapaapäivä ja heräsin alakerran ukon remontointiin, ARGH!!! Se on nyt taukoamatta (ma-su) kolme viikkoa tehnyt remppaa ja mulla alkaa palaa hihat! Okei, niillä on kaksi pientä lasta ja kiire muuttaa tonne ja se tekee sitä remppaa yksin jne.... Mutta hitto kun ei saa olla mitään hetkeä päivästä rauhassa! Toivon että se nyt loppuu pian.
Mutta ihanaa että täällä on kaikki hyvin...
Eilen oli tosi pitkät pätkät pinoa, onneksi ehdin lukemaan sitä aina silloin tällöin niin ei ehtinyt syntyä mitään paniikkia! Mulla on töissäkin mahdollisuus lukea ja painua omaan maailmaan hetkeksi, tekee ihan hyvää välillä!
Oikein hyvää ja kaunista päivää kaikille ja kirjoitusintoa myös!
*brutus tuhisee ja aivastaa sylissä että Moi*