Ensikoiden perjantai
Täällä eletään vielä torstaita mutta te taidatte olla jo kaikki unten mailla joten pistin jo perjantain pinon pystyyn!
Kyllä kesti taas kauan lukea teidän kuulumisia kun tulin kotiin äsken!! Mutta kivaahan se vaan on :) Mairannelle ihan hirmuisesti onnea matkaan! Mahtavaa että oli plussauutinen heti pinon alussa! Mutta hei kerro, miten ihmeessä pystyit keskittymään gradun kirjoittamiseen noissa fiiliksissä?!? Meikäläisellä oli aikoinaan ongelmia ko. asian kanssa ihan ilman moisia mullistuksiakin...
Naksun surulliset tappelu-uutiset saivat mielen matalaksi täälläkin, mutta onneksi nyt oli jo rauha maassa *Naksulandiassa* (repesin..)!
Omista kuulumisista vaan sen verran, että huomenna on papakoe ja mua jännittää ihan kauheasti. En ole ikinä ollut mitenkään toimenpidekammoinen, mutta mulla on tässä maassa ollut melkoisen huonoja kokemuksia lääkäreistä...sattumaahan tuon täytyy olla, kyllä täällä ammattiatitoisia lekureita tietysti on, mutta silti en voi mitään tälle jännitykselle. Koitan vaan ajatella, että hyvä saada " alakertatsekkaus" näiden raskautumistoiveidenkin takia... Pitäkää siis teikäläistä aikaa klo 12 peukut pystyssä etten pinkaise pakoon housut kintuissa...
Ai niin Bianco - vihdoin bongasin jonkun, jolla sama kp! Täälläkin siis 20 menossa :)
Ihanaa perjantaita kaikille, toivotaan että viikonlopusta tulee lämmin ja aurinkoinen! Ja paljon plussia ja muita mukavia uutisia tietysti!
SS
Kommentit (41)
Kylläpäs on ihan hirvee olo, aivan kuin ois kauhea krapula päällä! Näitä yötyön jälkeisien aamujen iloja! :)
Ensiksi Mairannelle ihanat onnittelut!!!! Ja voi, kun osaisikin olla stressaamatta/miettimättä liikaa! Killa oli löytänyt hyvää tietoa aiheesta! Kiitos siitä!
Bianco, Sillysausage, Lisbet ja Aqua: täälä myös yksi kp20läinen! Oiskohan muitakin vielä samoilla päivillä? Mukava piinailla sitten yhdessä! Lisbet: mulla kotitestin Aconit ovat toimineet ihan hyvin. Advancen ovistesteistä ei ole kokemusta.
Keiju: Meillä, kun vauvayritys alkoi niin en voinut ajatellakkaan " muuta tulevaisuutta" . Nyt kun plussaa ei heti tullutkaan, on alkanut kaikenlaiset remppa-asiat ja kesämökin ostot ym. kiinnostamaan. Olen nyt ajatellut, että yritän olla panikoimatta tämän vauvayrityksen takia ja suunnitella myös muita asioita. Vauva, jos tulee niin sitten tärkeysjärjestys taas muuttuu ja eletään sen mukaan. Ehkäpä nämä muut tulevaisuuden suunnitelmat tuo sen plussan nopeammin kuin arvaakaan!;) Ja EmmaAnnna: meillekin sitä jonkinlaista elämänmuutosta kaivattais todella! Alkaa olla liian seesteistä tämä meidän kahden yhdessäelo!
Apilalle lohtuhali ja tsemppiä sinne gynelle! Tuu kertomaan sitten mitä se sanoi. Tappertille myös pahoitteluni, mutta noilla oireilla en vielä heittäs kirvestä kaivoon!
Ja Auroralle ovistestiplussaonnittelut! Itse olen ihan tohkeissaan aina, jos testiin jonkunlaista viivaa tulee!
Ja muille kanssasisarille Vilkutus!
Hoyt kp20/?
Kamalista kevätkiireistä johtuen en ole ehtinyt kuulumisia kirjoittelemaan enkä kovin tarkkaan edes lukemaankaan. Nyt alkaa kuitenkin pahin stressi olla takana päin. Huomenna kajahtaa Suvivirsi ja sen jälkeen lasken oppilaat kesälaitumille ja kirmaan itse kiljuen perään. En olis enää kauaa kestänytkään tätä kiirettä. Ehkäpä nyt sitten kesällä ehdin tännekin useammin.
HIRMUISESTI ONNEA kaikille plussanneille! Teitä onkin iso joukko. On varmasti ihanaa jatkaa tutulla porukalla masun kasvattamista.
Tädin vierailusta kärsineille/kärsiville ja negan testanneille tsemppipotku hellästi persuuksille. Pahalta tuntuu ja koville ottaa, kun toiveet murenevat taas kerran. Onneksi tänne pääsee parkumaan, niin ei tarvitse yksin kyynelehtiä.
ON: Hiljaisuuteeni on ollut myös toinen syy. Olen ollut salaa toiveikas jo viikon verran, koska tädin vierailun piti osua viime viikon loppupuolelle. Ennakoivat kivut ja nipistykset tulivat ajallaan, mutta tädistä ei näkynyt vilaustakaan eikä ole näkynyt vieläkään. En viitsinyt testailla vielä viikonloppuna, koska olimme kylässä ja tämän viikon mies on ollut työmatkalla. Miehen toive nimittäin oli, että hän haluaisi olla kotona testauspäivänä, joko juhlimassa plussaa tai murehtimassa negaa. Mies kotiutui eilen reissusta ja testasin sitten heti tänä aamuna, kp43/28-35. Ja siinä 10 minuutin aikana pilvilinnat taas romahtivat ryminällä alas. Jotenkin kuvittelin kaiken olevan toisin. Rinnat ovat edelleen kipeät ja pahoinvointia on päivittäin. Tänä aamuna ensimmäistä kertaa kyykin pytyn äärellä, kun oksennus tuntui tulevan hetkenä minä hyvänsä. En tiedä, oliko tuo tämän aamuinen pahoinvointi sitten pettymyksen aiheuttamaa vai mitä. Voitte varmasti kuvitella, että veetuttaa ihan hirveästi. Pettymysitkutkin on vielä itkemättä, kun töissä pitää lasten kanssa tsempata. Eipä tullut iloinen kesäloman alku meidänkään perheeseen. Ei kai tässä enää muuta voi toivoa kuin että täti tulis pian tänne ja päästäis mut tästä piinasta. Ja sitten vois yrittää tsempata itsensä yhdeksännelle yrityskierrolle.
Avauduin nyt sitten koko viikon edestä. Kiitos kaikille " keittiöpsykologeille" ja muillekin enskoille olemassa olostanne. On helpottavaa purkaa ajatuksiaan tänne, kun ei niitä viitsi kamalasti muillekaan huudella.
-desejo
...eli selvisin papasta oikein hyvin. Laakari oli tosi mukava (ei ollut minun tyhma omalaakarini onneksi). Sanoi, etta nyt pitais syoda sit foolihappoa kun yrittaa raskautua, ja jatkaa sita sit 3kk plussaamisen jalkeen. Kavin jo apteekissa ja nappasin ekan pillerin :)
Mammaksin testeista oli ollut keskustelua (taas). Itse en ole viela vahaan aikaan ajatellut edes kokeilla noita ovistesteja, mutta tiedan jo varmaksi etta jos se aika tulee, niin Mammaksia en taida ihan ekaksi ostaa :) Taalla ei oo saanut niista kovin mairittelevaa kuvaa!
Tappert kuules, kylla sulla voi se nega viela plussaksi muuttua! Pidan kaikki peukut ja varpaat pystyssa!!
Divinan ajatukset sai mietteliaaksi. On ihan luonnollista etta tuntee kateutta ko. tilanteessa! Vaikka sen tietaa, ettei toisten vauvat ole itselta pois, niin minkas sita tuntemuksilleen voi... Kai se on tarkeinta, etta itse tunnistaa nuo ikavatkin ajatuksensa ja sen, mista ne johtuu.
Ja lopuksi viela koko kp 20 tiimille...mulla onkin itse asiassa jo kp21! Minahan kirjoitin tota taman pinon ekaa tekstia jo eilen illalla, ja SILLOIN oli kp20. Ja meikalaiselle oli nakojaan liian vaikea laskusuoritus laskea 20+1...mutta samoihin aikoihin piinaillaan kumminkin :)
Taisipa tulla taas sekavaa tekstia...kiire on jo terassille...
SS
Pikainen visiitti vaan..
*Rutistus APILA, TAPPERT ja DESEJO
Negat on pyllystä :( Ja varsinkin, kun oireet tuntuvat niin selviltä. Voimia ja jaksuja!
Ajattelin jo, että pilasin kaikkien perjantain, kun on jotenkin kovin hiljaista täällä. Mieleni on jo parempi. Täytyy varmaan lähtee lenkille koiran pentumme kanssa, jotta sen energia kuluisi joskus muuhunkin kuin pahan tekoon :)
kiva että on työviikko takana ja viikonloppu ja mahakivut selätetty vihdoin ja tätikin alkaa siirtyä jo selän taa siis melkein...kp on kai 5 kun niitä tuhrupäiviä ny en laske mukaan eli tyhmä ja tylsä vaihe menossa kierrossa..
Voihan :( Desejo, Apila ja Tappert älkää nyt vielä heittäkö kirvestä kiveen, vaikka tiedän että pessimisti ei pety, mut kuitenkin kun joskus se ei tosiaankaan näy heti testissä! Kuulin just semmosenkin että ovis oli ilmeisesti ollut aika myöhäseen ja meni jopa kaks viikkoo normaalimenkoista että raskautuminen alko näkyyn testissä, kun eihän sitä aina kellonvarmasti tiedä mikä kukin kierto on pituudeltaan ja millon ovis oli... *rutistushalaukset teille* kyllä se yrittely ottaa välillä koville kun sitä toivottua tulosta ei tuu, nyt lähetän teille taikasauvalla superpölyt plussaa jos vaikka sittenkin negat muuttus plussaksi (pipidipopidipum) ja jos ei nyt niin seuraavaa kiertoa odottelemaan!!
Aurora :) kiva että oot saanut toimivat ovistestit
ite oon tosiaan tykästynyt aconeihin sekä apteekin kasetit että aconin kotitestien ammattilaisliuskatestit on hyviä. Vaikka " ihmeteipatuissa" kuorissa niitä sieltä tulee välillä:) mutta todella nopeeta toimintaa niillä on seuraavana päivänä tulee ja kohtuu hintasia myös
Sinipilvi löysikkös jotain kivaa soppailureissulta? mä tykkään kans käydä vaate ja kenkä ostoksilla ja tietty sisustusjuttuja myös se on niin kivaa kun saa jotain kivaa uutta, piristää kummasti mieltä niin ja valitettavasti köyhdyttää myös lompakkoa
Aqua: joo mä inhoon kanssa gynellä käyntejä mut oon käynyt silti säännöllisesti tarkastuksissa, niissäkin on eroja jotkut on niin ammattitaitosia ettei tunnu missään ja kerran oli sit hirvee puoskari ja sattuihanhirveesti eli otteet oli raakalaismaiset, hyi sille en ikinä enää mee.
Nyt sitten varasin ajan ens viikolle gynelle joka on erikoistunut kaikenlaisiin ultrauksiin ja myös lapsettomuushoitoihin vaikka ei ookaan lapsettomuusklinikka, ajankohta on hyvä koska siinä vaiheessa ovis on ovella ja lupasivat että laitteet on joilla voi ultrata munasolun kokoa ja tilannetta..papaa ei varmaan tarvi ottaa kun just kävin helmikuussa sen hoitamassa. jännittää kyllä jos se tekis myös sen aukiolotutkimuksen mistä täälläkin muutamat on kertoneet eli että munatorvet/sarjat on auki? pitäskö mun varuulta ottaa jotakin särkylääkitystä että se voisi sen tehdä? kun en viitsinyt sille reseptionistille alkaa kaikkea kyselemään kun joutu kysyyn gyneltä tuon ultraamisen onnistumisenkin??
Killa, olit löytänyt mielenkiintosta tietoa ressin vaikutuksista, mä oon ihan hirvee ressaaja että mitähän sekin sitte mun kohdalla vaikuttaa hmm ainakin kierrot on menny sekasin tosin ehkä jotain vaikutusta on sillä että pillereitä on tullu syötyä vuosikaudet ennen tätä. Tosin ressaaminenkin on asiakohtasta, tätä yritystä en viel oo ihan hirveesti ressannut paitsi kun oli toi pattitilanne...tätyypä yrittää olla relampi, helpommin sanottu kuin tehty:D
kalluppi: Tvtä tulee kateltua, mutta tällä hetkellä en sarjoja seuraile kun kaikki Frasieritkin on uusintoja, odotan että se Huff sarja jatkuisi siitä tykkäsin! sit oon seuraillut idolsia ja kun edellinen Bigbrotherituli niin siihen jäin koukkuun eli oottelen sitä seuraavaa kierrosta:) ja elokuvat tietysti niitä tulee paljon ostettuakin ja vuokrattua.
Kaikille ihanille vilkutukset!! Oikein rentouttavaa ja mukavaa ja aurinkoista viikonloppua, nautitaan nyt siitä!
Heissan!
Olette te niiiin urheita, kun jaksatte päivittäin kirjoitella. Täällä ollaan NIIN uupunutta ja laiskaa ihmistä. Ihan hirvittää.
ON: Viikko on ollut ihan peestä. Kp:t aloitin alusta siis tiistaina (muistaakseni). Tuolloin alkoi vuoto, mutta lämmöt ei laskenu. No, se vuotokin lakkasi sitten kuin seinään. Ja tänään, illalla, järkyttävät kivut alkoi ja vuoto -uudestaan. Kivaa. Eli aattelin nyt sitten laskea huomisen kp1:ksi ja edellisen kierron pituudeksi siis 36. Hermo menee kyllä huonoon kuntoon näillä kivuilla!
Mutta minä siirryn nyt kesälaitumille, lueskelen varmaan satunnaisesti pinot, mutta kirjoittelemaan en ehkä pääse hetkeen.
Toivotankin siis kaikille _positiivista_ kesää ja aurinkoa!
(((((((Halii))))))))
-A kp1/max36
[color=00868B]Tappert[color=00C5CD]: voi sua! Miksei testi näytä plussaa, vaikka sulla on niin lupaavat oireet?! Älä vielä luovuta, kukas se just plussanneista sai testiin kaksi viivaa vasta kun menkat oli myöhässä?
[color=00868B]Aurora[/color]: vaikea sanoa tosta oviksesta. Kun eikös sanota, että ovistestiin plussan saatuaan ovis tapahtuu 24-48 tunnin kuluessa, mutta koska ja tosiaan jos kahtena päivänä saa plussan... Äh, en mä osannut sua auttaa, valiitan! Mietin kanssa aiemmin että miten noi kiertojen pituudet lasketaan, kun jos katon koko elämäni ajalta, niin kierrot heitelleet ainakin 26-96 välillä... Aiemmin laskin vuoden taaksepäin, mutta nyt olen laskenut terojen jälkeiseltä ajalta eli viime vuoden syyskuusta, kun terot ehkä vähän tasoittivat kiertoja, vaikka edelleen heittelee.
[color=00868B]Jessica[/color]: mitäs Turkuun?
[color=00868B]Sabam[/color]: moikka
[color=00868B]Divina[/color]: tunnistan noi tunteet, varsinkin kun jostain syystä munkin lähipiirini sikiää poikkeuksellisen helposti. Varsinkin aiemmin oli vaikeeta iloita toisten onnesta, vaikka ihan tarkkaan tiesi ettei se ole itseltä pois. Tilanne on ehkä vähän helpottanut ajan kanssa, mutta kyllä välillä ahdistaa ja kovaa!
[color=00868B]Plussaonnea kp kaks' kymppisille![/color] ;) Kohtahan täällä käy kato, kun siirrytte porukalla o-puolelle! :)
[color=00868B]Desejo[/color]: voi kun oli kurjaa luettavaa sun tilanne! Putoa, että sullakin on noin selvät oireet, muttei plussaa kuitenkaan! :(
[color=00868B]Miauuu[/color]: mikä kp sulla on kun meet gynelle? Meinaan sitä aukiolotutkimusta, kun mulle sanottiin, että sitä ei missään tapauksessa tehtäisi kp 9 jälkeen. Toisaalta tietty jos se selvästi näkee että ovis ei vielä ole ollut, niin ehkä se voisi sen tehdäkin. En tiedä mikä on käytäntö asian suhteen... Mutta siis jos on mahis että se tehdään, niin kannattaa ottaa ainakin Burana etukäteen!
Tulikin mieleeni, että mihin
[color=00868B]Aurora[/color] päädyit tuon tutkimusasian suhteen?
[color=00868B]Avecos[/color]: hyvää kesää! Toivotaan, että syksyyn mennessä oletkin jo o-puolella! :)
[color=00868B]Ja plussaonnea tietty kaikille Ensikoille![/color]
Desejo: älä Putoa, vaan Outoa noi sun oireet muttei plussaa!
Kävin lukaisemassa pinon läpi, mutta en jaksa nyt kommentoida mitään enkä olla edes omanapainen. Väsyttää, joten menen nukkumaan. Viime yönä nukuin ruhtinaalliset 5 tuntia (en saanut unta, pyörin vaan sängyssä) ja huomenna on töihin meno ja töiden jälkeen suoraan valmistujaisjuhliin... Siis pakko nukkua jos meinaa huomenna selvitä hengissä. Hyvää yötä enskat!
Titi-uu kp 14/30-31
Ps. oli muutes varmaan ovis tänään oireista päätellen, eli saattapi tulla lyhyempi kierto nyt sitten?
Nyt kerkee jo istahtaa ja lueskelee pinoo,jo on tullu kans pituutta tänäänkin.
Nyt en oikein muista mitä piti kommentoiman,oon koko päivän painanu huomisten juhlieni takia:leiponu ja siivonnu,mutta onneks on ollu mieskin mukana et ei ihan yksin ole tarvinnut tehdä. Ja koirakin on ollu tiiviisti mukana seuras silmä tarkkana että mitä nyt oikein touhutaan. Äsken laitoin kakun jääkaappiin ja huomenna olisi tarkoitus ennen ku porukka tulee niin laittaa kermavaahto ja kinuski päällinen siihen. Nyt vaan vähän jännittää että tuliko liian kostee siitä mut toivon mukaan kaikki saa siitä lautaselle otettuu, ettei tarttis pilleillä imee sitä. =?
Gallupis oli jotain teeveen kattomisesta,itte ei nyt niin kamalasti tule sitä kattottua joitain elokuvii tietty ja silloin tällöin olis tarkotus kattoo jotain uutisii. Ja nyt kun on kesä niin tänään loppu yks lempi ohjelma teeveestä eli Emmpputaale, elikkäs Emmerdale. Mut monesti soi musiikki tv taustal tai si joku ohjelma ettei oo liian hiljasta. Ja sikku toi lupamaksu on niin kallis.
(.)Tänään on kp 31. Ja oon miettiny tota testin tekoo piti jo tänään tehdä,mut aattelin antaa menkoille viä mahdollisuuden tulla. Et jos sen sit aamulla tekis? Mitä mielt te ootte? Ku tää on kumminki eka kierto pillereiden jälkee et jos ei sen takii vaan kuulu,ku normaalisti(pillereiden kanssa) ne olis alkanu jo tiistain tai viim. keskiviikkon. Et kuinka paljon ootte ain odottanu menkkoi? Mut onhan tietty sellanen mahis et olisin raskaan ja huomen kumminki olis jotain samppanjan tapast ni olis hyvä tietää et onko raskaana. Voi et tää on vaikeet. Tai ittehän siitä näin vaikeeta teen. Testi on kyllä valmiina, et tekisin sen aamulla.. IIIK!!!! AUTTAKAA!!!!
Stressaantunut sadeye!! =\
Onkohan täällä enää ketään, kun pääsin vasta nyt lueskelemaan tapahtumia? [color=magenta]Killa[/color] ainakin on äsken ollut: heilutus!
[color=magenta]Desejo[/color]: voimia sinne suruun! Kyselen nyt kuitenkin, että bongasitko ovista eli tiedätkö miten pitkä aika siitä on? Jos vielä sittenkin olisi jotain toivoa?
HEI myös kaikille muille kakskymppiskerholaisille:[color=magenta]hoyt, Sillysausage, Lisbet ja Aqua[/color]! Tosi hauskaa että löytyy monta samoilla päivillä kulkemassa! Mulla edelleen pysyi lämmöt ylhäällä tänä aamuna, joten eiköhän se ovis ollut silloin kp17-18 aikoihin. Eli ensi viikon lopulla sitten tosiaan jännätään! Mä en kyllä ole jostain syystä kovin optimistinen - se viime kierto kai jossa olin tosi toiveikas, tiputti taas maan pinnalle.
Mikä se kasetti, mistä te puhuitte, on? Ilmeisesti siis myös joku väline ovulaation tunnistamiseen? Mulla kun nuo tikut ei oo oikein toimineet, nyt on käytössä mammakseja, ja en saanut tasavahvoja viivoja. Aconeilla olen jossain aikaisemmassa kierrossa saanut. Eli liityn kyllä mammaksin moittijoiden joukkoon! Yritän kyllä tehdä ne ohjeen mukaan, mutta esimerkiksi se ohje, että virtsan pitäisi olla 25-30 asteista, on käytännössä aika mahdoton mittailla.
Oliko ne mammaksit toimineet kunnolla jollain? Oliko se [color=magenta]Killa[/color] joka kommentoi olleensa tyytyväinen?
Oliko joku galluppi telkkariohjelmista, missä olette koukussa? Mulla on tehis, vaikka se on mennytkin huonommaksi alkuvuosiin verrattuna. 24:sta katson, kunhan se taas alkaa. Tykkään monesta muustakin, kuten csi:stä, mutta ne katson jos oon kotona, eli en viitsi nauhoitella.
[color=yellow]Aurinkoa[/color] viikonloppuun kaikille! Pitkästä aikaa viikonloppu, että ei tarvitse tehdä mitään töitä kotona, vaan saa ihan vaan rentoutua. Huomenna voisi mennä katsomaan ylex:n konserttia, ja urheilla aion myös, kun se on jäänyt viime aikoina vähän taka-alalle.
bianco
Huh, just tultiin raksalta ja aivan poikki olen. Suihkun kautta sänkyyn ja laittamaan vielä yhdet siimahännät menemään:)) No, katsotaan jaksetaanko...
Sadeye, testaa nyt ihmeessä jos samppaa aiot maistella! Täällä odotetaan aamulla tuloksia=) bdbbd
Killa, kyselit tosta mun tutkimusjutusta. Mun siis piti mennä siihen aukiolotutk. viime viikolla, mut vatsatauti iski. Oksensin ja mahaan sattui muutenkin, joten ei voinut kuvitellakaan sitä tutkimuksta. Nyt sit se tehdään heti ens kierron alussa jos ei nyt tärppää. Poli menee kesälomalle 22.6 joten toivon että siihen mennessä tätsä löytäis tänne jos on löytääkseen. Muuten menee vasta elokuulle:( No, toivotaan ettei tartte sellaisia miettiä ja testissä ois plussa parin viikon kuluttua. (tosin siihen mahdollisuuteen en usko itse lainkaan)
Mä kans olen miettinyt ja miettinyt tota ovisajankohtaa, mutta tänään ollut maha tosi kipeä, joten jos ovis oireilee, niin nyt se varmasti on ollut. Tosi kovia vihlaisuja tuntunut!
Mä kans liityn tohon ~kp20 kerhoon, täällä kp19. Hitsi, meitä onkin monta piinailijaa kohta:))
Kauniita unia kaikille, nyt lähden suihkuun!
Oon ihan poikki, tekisi mieli tehdä kuten Titi ja painua pehkuihin, mutta jotenkin en vaan osaa. Miestä odottelen kotiin (lähti kaverilla käymään), toisella silmällä katson telkkaria, toisella luen AV:ta... :)
Eli [color=deeppink]Bianco[/color] täällä olaan! ;)
[color=magenta]sadeye[/color]: hankala juttu toi testaaminen. Tavallaan kannattaisi ehkä testata jos mienaat kovasti kuohujuomaa nauttia, mutta toisaalta mitä jos oiskin (vielä) nega? Vetäisikö mielen ihan matalaksi? Itse testasin pari viikkoa sitten ennen juhlia negan, ja täytyy sanoa, että ei kauheesti ollut juhlatunnelmaa... No täytyy tulla aamulla kattomaan mihin päädyit, tuuthan kertomaan?! (Ja *bd*)
[color=deeppink]Aurora[/color]: toivotaan, ettet joudu ssg:hen! :)
Mä taidan painua pehkuihin, kun ei enää osaa kirjoittaakaan! :D
Biancolle, että oon siis ollut tyytyväinen mammaksin testeihin (taidan olla poikkeustapaus). Toisaalta nyt pohdin, että mitä jos ne näyttääkin mulla sit väärin niin päin, että antaa plussan vaikka ovista ei tapahdukaan?! No ei kai se niin voi olla ku kuitenkin lämmötkin nousee joka kierrossa...
Aattelin nyt että testaan aamulla heti herättyäni. Nostan testin lavuaarille ni muistan tehdä. Mut en usko et voisin unohtaa ku jo viime yönä näin testaamisesta unta. Ja pitihän munse jo tänään tehdä mut en tehny,mut aamulla teen sen heti ensimmäisenä. Ja tuun tänne sitten kertomaan mikä oli,mut luulen että se on nega melkein 90%varmuudel. Et oon kyl asennoitunu siihen ja melkein henkisesti latautunu et luulen ainakin et en kauheesti masennu. Siiiiis luulen....eihän sitä si tiiä ennen ku on testin tehny (apteekin oma testi). Mut jos onki plussa niin sit meil on kaks juhlaa mulla ja miehel mut vieraat juhlis sit vaan mun valmistumista et mul vois sit olla IIIso hymy naamal koko päivän.
Kuinka pitkään täytyy sit tätiä oottaa ennenku täytyy lääkäriin ottaa yhteyt, ettei oo menkkoi tullu?
Lueskelin pinon läpi ja kiitän kaikkia kovasti tsemppiviesteistä. Ihmettelen itsekin tilannetta edelleen, eipä se tädin kuvatus ole vieläkään tullut.
Tikuttelin ovista paljon parjatuilla mammaksi:n testeillä ja sain melkein tasavahvat viivat n. kolmisen viikkoa sitten eli pari viikkoa ennen kuin tädin piti tulla. Näiden lähes tasavahvojen viivojen jälkeen testit näyttivät pelkkää negaa. Testailin vielä muutamia päiviä ja kun vahvempia viivoja ei enää tullut, lopetin tikkuun pissimisen tältä kierrolta. Päätin silloin lyödä hanskat tiskiin tämän kuun osalta ja odottaa rauhassa seuravaa. Noin viikko oviksesta alkoivat päivittäiset päänsäryt ja vähitellen alkoi myös omituinen heikotus. Rinnat kipeytyivät kuten aikaisemminkin, mutta aristus ei hävinnytkään tätiviikolla vaan jatkuu edelleen. Näistä syistä annoin toivonkin taas nostaa päätään puskasta. No, ei kai tässä nyt voi enää muuta kun maanitella tätiä kylään. Tuskinpa tämä tästä enää muuksi muuttuu. Taitaa tahdonvoimani tässä asiassa olla niin kova, että saan itselleni kehitettyä jopa fyysisiä oireita. Jos raskaushormoni saa oireet aikaiseksi, niin kaipa sen pitäisi jo testissäkin näkyä. Tuskinpa niin pieni määrä pahoinvointia aiheuttaisi, joka ei näy edes haamuna valoa vasten.
Mukavaa viikonloppua kaikille! Kyllä kai se elämä kuitenkin aina voittaa...
-desejo
Killa, laskeskelin että varattu aika olis kp 12 mutta mulla on ollut ovis yleensä vasta kp 16-21 välillä. Jos tuhrupäivät lasketaan ni ois kp 14 että voi sitte olla ettei onnistukaan? onkohan sit huono aika jos haluu nähdä munasolun kasvutilanteen ja onko muuten elimet ok ultratessa? mitä muuta ne muuten näkee sieltä ultrasta? niin ja progestroni arvojen otto? toivottavasti se gyne ei naura mua pihalle kun yrityskierto on vasta 4.s ja haluun jo tarkempia tutkimuksia...(tuskinpa yksityisellä)
tuppaan olemaan semmonen että kun jokin asia kiinnostaa ja on ajankohtaista niin tekee mieli selvittää, niin selvittelen sitten perinpohjin niinkun nyt tämä yritys, oon sitten lukenu aika määrän opuksia ja nettisaitteja vauvoihin liittyen, tieteelliseen puoleen en oo vielä kovin tarkasti perehtynyt..siis vielä ;)
missäs Juli muuten on? ei oo koko päivänä kuulunut mitään *vilkutus kun näet tän* ekkai vaa oo tullut kipeeks?
sii juu leitör, mies on alkanu jo huomautella että mä roikun aina täällä koneella;) etten vaa ois pahasti addiktoitunut hmph
Vähän apeissa fiiliksissä tänään...
Tietääkö kukaan miltä tuntuu kun kolme kaveria tulee raskaaksi kerta heitosta, kun itse ei näytä onnistuvan millään. Olen tietenkin iloinen heidän puolesta. Kai se on jotain kateutta tai jotain...Ja kaupungillakin nyt pistää raskaana olevat silmään eritavalla. Enhän minä kauaa ole ollut ilman ehkäisyä, joulusta asti. Yhden kaverin kanssa lopetettiin sattumoisin yhtäaikaa ehkäisy niin hän tuli heti ekasta kierrosta raskaaksi.
Vaikka me ollaankin tjot meiningillä ollaan menty, niin olen silti yritellyt laskea milloin ovis (tosin en ole koskaan erottanut mistään oireista ovista).
No, tulipa vuodatettua, pahoittelen.
Hyvää viikonlopun alkua kaikille!