Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Ensikoiden perjantai

02.06.2006 |

Täällä eletään vielä torstaita mutta te taidatte olla jo kaikki unten mailla joten pistin jo perjantain pinon pystyyn!

Kyllä kesti taas kauan lukea teidän kuulumisia kun tulin kotiin äsken!! Mutta kivaahan se vaan on :) Mairannelle ihan hirmuisesti onnea matkaan! Mahtavaa että oli plussauutinen heti pinon alussa! Mutta hei kerro, miten ihmeessä pystyit keskittymään gradun kirjoittamiseen noissa fiiliksissä?!? Meikäläisellä oli aikoinaan ongelmia ko. asian kanssa ihan ilman moisia mullistuksiakin...

Naksun surulliset tappelu-uutiset saivat mielen matalaksi täälläkin, mutta onneksi nyt oli jo rauha maassa *Naksulandiassa* (repesin..)!

Omista kuulumisista vaan sen verran, että huomenna on papakoe ja mua jännittää ihan kauheasti. En ole ikinä ollut mitenkään toimenpidekammoinen, mutta mulla on tässä maassa ollut melkoisen huonoja kokemuksia lääkäreistä...sattumaahan tuon täytyy olla, kyllä täällä ammattiatitoisia lekureita tietysti on, mutta silti en voi mitään tälle jännitykselle. Koitan vaan ajatella, että hyvä saada " alakertatsekkaus" näiden raskautumistoiveidenkin takia... Pitäkää siis teikäläistä aikaa klo 12 peukut pystyssä etten pinkaise pakoon housut kintuissa...

Ai niin Bianco - vihdoin bongasin jonkun, jolla sama kp! Täälläkin siis 20 menossa :)

Ihanaa perjantaita kaikille, toivotaan että viikonlopusta tulee lämmin ja aurinkoinen! Ja paljon plussia ja muita mukavia uutisia tietysti!

SS

Kommentit (41)

Vierailija
41/41 |
02.06.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

mä taisin laittaa epäselvästi noista testeistä siis apteekissa on aina välillä aconin kasettitestejä ja sitten kotitesteiltä saa aconin liuskatestejä joista siis puuttuu se muovikotelo eli se kasettitesti on semmonen pitkulainen muovikotelo, jonk sisässä on ilmeisesti se liuska ja kotelossa on semmonen kohta johon pipetoidaan näytetipat, helppokäyttöinen. Niin ja onhan muuten se apteekin oma testi myös kasettitesti, näyte otetaan vaan eri tavalla ja varmaan niitä on muitakin....niin ja niistä lämpötiloista, mä en oo odotellut tai mittaillut lämpötiloja vaan aika heti vaan testaillut

Sadeye bd bd testaukseeen! ja upeeta juhlapäivää myös!!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla