Se tunne kun vain muutama tykkää sun kuvasta
Kyl miettii mikä minus on vialla kun ihmiset eivät tykkää kuvasta mitä laitan sosiaaliseen mediaan. Karsea tunne.
Kommentit (87)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Iha kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Älä välitä. Minä olen keski-ikäinen nainen, en tosiaankaan mikään kaunokainen, sairastan fyysisesti ja lääkitys turvottaa kasvoja. Karuinta on se, kun kymmenen vuotta vanhempi kiusaajamies (tietää sairaudesta) kommentoi kuvaa ”miksi otat sen ylhäältäpäin”. Juuri tätä kaipasinkin päivääni. Ihmiset ovat pahoja ja julmia.
Mulla on asperger, en ymmärrä mikä tuossa on julmaa ja pahaa. Voisiko joku selittää, ihan tosissani kysyn. Sehän on vain kysymys miksi kuva on otettu oudosta kulmasta. Miten tämä on loukkaavaa?
Oliko tämä mielestäsi asiallista? Kannattaa kysyä sitä seuraavan kerran kuntoutuksessa. Luultavasti myös diagnoosisi on väärä - olet lähinnä psykopaatti:
Just, no kiitos vaan mutta kiusaaja olet itsekin. Kysyin ihan asiallisen kysymyksen. Sen sijaan että olisit viitsinyt ns vääntää rautalangasta miksi kuvakulmasta kysyminen on ilkeää, sun piti itse olla ilkeä. Toivottavasti on nyt hyvä mieli, mulla ei ole enkä oppinut yhtään mitään. Minä näen yhä vain kysymyksen kuvausteknisestä seikasta, enkä ymmärrä miten se liittyy kirjoittajan sairauteen tai lihavuuteen.
Olen ilmoittanut sinut ylläpitoon kiusaamisesta sekä erityisryhmien pilkkaamisesta.
"Älä välitä. Minä olen keski-ikäinen nainen, en tosiaankaan mikään kaunokainen, sairastan fyysisesti ja lääkitys turvottaa kasvoja. Karuinta on se, kun kymmenen vuotta vanhempi kiusaajamies (tietää sairaudesta) kommentoi kuvaa ”miksi otat sen ylhäältäpäin”. Juuri tätä kaipasinkin päivääni. Ihmiset ovat pahoja ja julmia."
Olen pahoillani puolestasi.
Tuli mieleen, että missä tilanteessa mies tämän sanoi. Jos olit sitä ennen valitellut omaa kuvaasi, niin ehkä hän yritti oikeasti auttaa eli antaa jonkin vinkin. Sellaisia ihmisiä on – tarkoitus hyvä, diplomatiataidot surkeahkot.
Vierailija kirjoitti:
"Älä välitä. Minä olen keski-ikäinen nainen, en tosiaankaan mikään kaunokainen, sairastan fyysisesti ja lääkitys turvottaa kasvoja. Karuinta on se, kun kymmenen vuotta vanhempi kiusaajamies (tietää sairaudesta) kommentoi kuvaa ”miksi otat sen ylhäältäpäin”. Juuri tätä kaipasinkin päivääni. Ihmiset ovat pahoja ja julmia."
Olen pahoillani puolestasi.
Tuli mieleen, että missä tilanteessa mies tämän sanoi. Jos olit sitä ennen valitellut omaa kuvaasi, niin ehkä hän yritti oikeasti auttaa eli antaa jonkin vinkin. Sellaisia ihmisiä on – tarkoitus hyvä, diplomatiataidot surkeahkot.
Joo, hänellä ei ollut. Hänessä ei ole mitään hyvää. Läpeensä paha ihminen.
Mikä pakko niitä kuvia on laittaa nettiin muiden pällisteltäväksi ja arvosteltavaksi. Naurettavaa touhua. Ei tulisi mieleenkään laittaa kuvia itsestäni nettiin ja kaiken kukkuraksi vielä odottaa jotain turhanpäiväisiä pakkotykkäyksiä muilta.
Onneksi en ole missään sellaisessa somesysteemissä mihin pitäisi rumaa lärviään kuvailla. Tiedän ihan etukäteen, että kukaan ei minua seuraisi edes missään instassa esim. niin ei minun kuvani silloin ketään kiinnostaisikaan. Varmaan ihan mukavia juttuja nuo somet sellaisille joilla on laaja tuttavapiiri, niin tietää saavansa tykkäyksiä vaikkapa edes velvollisuudentunnosta, tai jos muuten haluaa elämäänsä jakaa kaikille. Jos taas ei ole juurikaan ystäviä tai tuttavapiiriä niin ihan turhaa sinne instaan on mitään tunkea, sama se on katsella niitä kuvia pienen piirin kesken sieltä koneelta tai laittaa jossain sovelluksessa tai s-postissa kuva kaverille. Someton elämä on lopulta aika rentouttavaa.
Terveisin Naispelko26
Vierailija kirjoitti:
Niin ajatella. Miten ihmiset pärjäsivätkään ennen nettiä ollenkaan, kun kukaan ei voinut lähettää omaa naamaansa sinne eikä siitä voinut tykätä? Tästä siis voinemme tehdä päätelmän, että kaikki ovat olleet rumia ennen nettiä, koska ei ole kehuttu.
Minä olen ottanut sen linjan, etten tykkää kenenkään kuvasta ihan periaatteesta koska osa ihmisistä vaihtaa selfietään koko ajan. Se on ärsyttävä ilmiö. Tottakai siitä joutuvat kärsimään tasapuolisuuden nimissä myös harvemmin kuvaansa vaihtavatkin.
Paloit. Kukaan, ei kukaan ole maininnut lihavuutta tässä ketjussa! Sinä siis tiesit hyvin, että kuvakulmalla yritetään kaventaa! Kiusaajien kiusaaja ja vielä esität Aspergeria ja pilaat heidän maineensa! Häpeä!