Romahdin sovituskopissa, taas lähdin kaupasta kädet tyhjinä.
170cm/80kg/30v.
En todellakaan näytä näin painavalta. Olen pitkään ollut tosi masentunut, koko elämäni ollut pelkkää taistelua painoa vastaan.
En liho mutta en laihdu, lihoin 17 vuotiana tosi paljon alle vuodessa (eli 80 kiloseksi) siihen sitten paino jämähti tähän päivään asti.
Ongelma alue on takapuoli, jäätävä määrä selluliittia ja kunnon satulat. Mikään ei mahdu päälle.
Olen toden teolla masentunut, ylä ja alakroppa ihan eri paria.
Kommentit (43)
Vierailija kirjoitti:
Janina F housut Cittareissa on kaavoitettu pitkille ja tukeville. Kannattaa kokeilla.
Jostain syystä nuo kaikki "tukevammille tytöille" kaavoitetut vaatteet on vaan just sellaisia että taatusti näyttää tuhdimmalta kuin onkaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tuo tunne oli niin tuttu. Mikään ei näyttänyt kivalta päälläni. Sitten laihdutin. Olin 168cm ja 78kg. Nyt painan 59-62kg, kun alkaa pysytellä liian kauan tuon skaalan yläpäässä tarkistan taas syömisiäni ettei paino karkaa.
Miten onnistuit? Jos vähänkin karsin ruoka niin nälkä on taattu. Olen 13 vuotta ollut 80kg, vartalo niin tottunut tähän painoon, nykyään entistä vaikeammaksi muuttunut.
Jos on nälkä, niin on nälkä. Ei siihen pieneen näläntunteeseen kuole. Syöt PIENIÄ annoksia muutaman tunnin välein, siis todellakin pieniä.
Anteeks nyt etukäteen, mut ei sun puolestas kukaan muu pysty laihtumaan. Ihan itetsä se lähtee, eikä se näläntunne tosiaan ole vaarallista, se kuuluu asiaan ja siihen myös tottuu. Been there done that.
Ainakaan tämä omppu (joka jo siis kirjoitti mekkojen mahdottomuudesta) ei tosiaan näytä farkuissa(kaan) hyvältä. Mitkään farkut ei istu päälle nätisti eikä varsinkaan tunnu päällä mukavalta vaan tämä kroppa tuntuu olevan ihan mahdoton puettava. Aiemmin ihmettelin trikoot-tunika-combon suosiota, mutta nyt ymmärrän ettei muita vaihtoehtoja vaan oikein ole vaikka tämä kostyymi on aivan kamala :(