Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Romahdin sovituskopissa, taas lähdin kaupasta kädet tyhjinä.

Vierailija
16.10.2019 |

170cm/80kg/30v.

En todellakaan näytä näin painavalta. Olen pitkään ollut tosi masentunut, koko elämäni ollut pelkkää taistelua painoa vastaan.

En liho mutta en laihdu, lihoin 17 vuotiana tosi paljon alle vuodessa (eli 80 kiloseksi) siihen sitten paino jämähti tähän päivään asti.

Ongelma alue on takapuoli, jäätävä määrä selluliittia ja kunnon satulat. Mikään ei mahdu päälle.

Olen toden teolla masentunut, ylä ja alakroppa ihan eri paria.

Kommentit (43)

Vierailija
21/43 |
16.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tuo tunne oli niin tuttu. Mikään ei näyttänyt kivalta päälläni. Sitten laihdutin. Olin 168cm ja 78kg. Nyt painan 59-62kg, kun alkaa pysytellä liian kauan tuon skaalan yläpäässä tarkistan taas syömisiäni ettei paino karkaa.

Miten onnistuit? Jos vähänkin karsin ruoka niin nälkä on taattu. Olen 13 vuotta ollut 80kg, vartalo niin tottunut tähän painoon, nykyään entistä vaikeammaksi muuttunut.

Mulla toimi ja toimii edelleen parjattu vhh-ruokavalio. Se on ainoa joka täyttää ja pitää kylläisenä pitkään.

Vierailija
22/43 |
16.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miesten xxl puseroita. Neutraaleja joissa ei ole kauluksia, helmaresoria tms.

Prismat on öisin auki, et ole ainoa joka pillittää siellä, loisteputkien kelmeässä valossa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/43 |
16.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen ap. Tällainen vartalo minulla on, aavistuksen pienempi.

Tuohan on tosi sexy. Jos tuolla vartalolla varustettu nainen olisi mukava ja meillä synkkaisi hyvin, niin kelpaisi erinomaisesti enkä päästäisi irti.

Vierailija
24/43 |
16.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jos mitenkään pystyt, niin ryhdy käyttämään mekkoja. Kaikki vartalotyypit näyttävät niissä tuhat kertaa paremmilta kuin kammottavissa, epämukavissa farkuissa! Miksi turhaan rääkätä itseään? Sinä et ole väärän kokoinen, ne vaatteet ovat. Tsemppiä!

Juu ei tosiaan näytä. Itse olen 161/84 omppu jolla extra kertyy myös käsivarsiin/hartioihin/selkään ja oikeasti näytän niin kummallisen miehekkäältä möykyltä mekoissa että ei voi edes harkita. Se ristiriita naisellisen vaatteen ja oman ulkomuodon välillä on ihan järkyttävä. Samasta syystä en voi edes harkita korkokenkiä, edes siis sellaisia maltillisia vaikka jotenkin just nuo mekot ja sirot kengät miellyttäisi eniten omaa silmää ja olisi niin omannäköisiä vaatteita. Ei vaan tällä kropalla voi edes harkita. Lisäksi löysä mekko tuo vähintään yhden kymmenen kiloa lisää painoa ja piukempi taas näyttää makkarankuorelta.

Vierailija
25/43 |
16.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitenkäs ap sellainen, että rupeaisit itse ompelemaan vaatteesi? Niin mä tein kun teinityttönä olin 180/85 ja kaupoista loppui koot, vaikka koulussa inhosin käsitöitä ja kässännumeroni oli muistaakseni kutonen. Apinanraivolla opettelin leikkaamaan kaavat ja kankaat ja ompelemaan. Kotoa muutettuani sitten jonkun verran laihduin ihan itsestään ja nykyään kaupoissa on laajempi kokovalikoima muutenkin,

Vierailija
26/43 |
16.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ymmärrä, miten hieman ylipainoisen on muka niin vaikea löytää housuja. Olen itse 160 cm ja painan 76 kg, olen siis suhteessa huomattavasti ap:tä isompi. Käytän Hennesin ja Gina Tricot'n housuja, joista minulle menee koko 42. Ei mitään ongelmaa housujen kanssa, kun vain rohkeasti ottaa oikean koon eikä yritä ahtaa itseään "tavoitekokoon".

Minusta linkattujen kuvien naiset eivät näytä vartalotyypiltään mitenkään haastavilta pukea vaan tyypillisiltä plusmalleilta. Tiimalasi ja päärynä on helpompi pukea kuin omena myös ylipainoisena. Suurin osa naisista on hieman ylipainoisia nykyään. Et ap varmasti pistä joukossa silmään tai ole sen ällöttävämpi kuin kukaan muukaan.

Vierailija
27/43 |
16.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mist kaupoista saa vaatteita jossa on tarpeeksi mittaa haarassa ja takapuolen kohdilla?

Urheiluvaatteet aivan painajaimaisia, haara on niin lyhyt että persvako paistaa.

Vierailija
28/43 |
16.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mutta farkuissa näytät hyvältä, omppu? Niinpä. Ota osaa.

Vierailija
29/43 |
16.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En ymmärrä, miten hieman ylipainoisen on muka niin vaikea löytää housuja. Olen itse 160 cm ja painan 76 kg, olen siis suhteessa huomattavasti ap:tä isompi. Käytän Hennesin ja Gina Tricot'n housuja, joista minulle menee koko 42. Ei mitään ongelmaa housujen kanssa, kun vain rohkeasti ottaa oikean koon eikä yritä ahtaa itseään "tavoitekokoon".

Minusta linkattujen kuvien naiset eivät näytä vartalotyypiltään mitenkään haastavilta pukea vaan tyypillisiltä plusmalleilta. Tiimalasi ja päärynä on helpompi pukea kuin omena myös ylipainoisena. Suurin osa naisista on hieman ylipainoisia nykyään. Et ap varmasti pistä joukossa silmään tai ole sen ällöttävämpi kuin kukaan muukaan.

Olen sua 10cm pidempi, tottakait olen suhteessa isompi kuin sinä joka suunnasta, olemme varmaan eri mallinkin. Olen ap.

Minulla on reisiin ja lantioon kertynyt oikein

sellaisia rasvakolmioita jotka hyllyvät. Tekevät sen ettei mikään mahdu.

Vierailija
30/43 |
16.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minua inhottaa kun miehet eivät tykkää. Laihempana sain enemmän huomiota, näin sinkkuna on kiva että joku edes vilkaise. Julma isäni sanoi minua hehtariperseksi, minua koulussakin pojat kiusasivat.

Ikuiset traumat jäänyt. Miehet aina virnuilevat takapuolelleni.

Vierailija
31/43 |
16.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä ihmettä haluat meidän muiden sanovan? On ihan ok olla tosi lihava?

Vierailija
32/43 |
16.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Olen sua 10cm pidempi, tottakait olen suhteessa isompi kuin sinä joka suunnasta, olemme varmaan eri mallinkin. Olen ap.

Minulla on reisiin ja lantioon kertynyt oikein

sellaisia rasvakolmioita jotka hyllyvät. Tekevät sen ettei mikään mahdu.

Osallustuin ketjuun siksi, että minulla on sama vartalotyyppi kuin linkkaamasi kuvan naisella. Minulla on myös suhteessa suunnilleen saman verran ylimääräistä. Sinä taas sanoit olevasi kuvan naista hieman pienempi. Kuvan naisella ei ole mitään hyllyviä raskakertymiä, ja hän varmasti löytää vaatteita. Sanoisin, pituudesta riippuen hänen kookseen 44-46. Väitätkö todella, että koko 46 ei mahdu päällesi, vaikka olet omien sanojesi mukaan kuvan naista pienempi?

Vierailija
33/43 |
16.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oon ap samanpituinen, mutta 30kg sua painavampi ja hitto miten voin silti samaistua! Jo silloin ku paino meni 70 kiloon 13-vuotiaana niin vaatteissa ei enää L-kokokaan aina mahtunut päälle. Se oli aivan kamalaa 13-vuotiaalle. Nykyään ainut vaihtoehto on vaan tilata netistä, ei noissa H&M:issä tai muissakaan siellä paikan päällä mitään isoja kokoja myydä, ne täytyy tilata netistä. Zizzistä en mitään osta, rumia ylihinnoteltuja tätivaatteita, jotka ei imartele kenenkään vartaloa.

N20

Vierailija
34/43 |
16.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse oon kans 170 cm, ja painoin 3 vk sit 80 kg. Nyt oon ollut pätkäpaastolla, ja laskenut kaloreita (1600 päivässä) painoa nyt lähtenyt 4 kg, (nesteitä varmasti) mutta kyllä tuo vaaka lukema motivoi jatkamaan. Latasin yazio sovelluksen, sen olen kokenut auttavan motivoimaan itseäni. Vielä ois tavoite päästä 65 kiloon.

Mutta tuttu tunne tuo epätouvo sovitus kopissa, ymmärrän sua ap!

Vierailija
35/43 |
16.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen ap. Tällainen vartalo minulla on, aavistuksen pienempi.

https://www.google.com/search?q=Joby+Bach+body&safe=active&client=ms-an…

Minulla on niin paljon massaa keski ja alavartalossa mikään ei mahu.

Tuohan on ihana vartalo!! Mulla on kaikki läskit tisseissä ja mahassa ja siihen pitkät hoikat jalat, ei näytä hyvältä.

Vierailija
36/43 |
16.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Itse oon kans 170 cm, ja painoin 3 vk sit 80 kg. Nyt oon ollut pätkäpaastolla, ja laskenut kaloreita (1600 päivässä) painoa nyt lähtenyt 4 kg, (nesteitä varmasti) mutta kyllä tuo vaaka lukema motivoi jatkamaan. Latasin yazio sovelluksen, sen olen kokenut auttavan motivoimaan itseäni. Vielä ois tavoite päästä 65 kiloon.

Mutta tuttu tunne tuo epätouvo sovitus kopissa, ymmärrän sua ap!

Ai paino meni itsestään sinne jonnekin? Joku muu heitti noppaa ja pum? Paino ylhäällä. Tuskin.

Vierailija
37/43 |
16.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mitenkäs ap sellainen, että rupeaisit itse ompelemaan vaatteesi? Niin mä tein kun teinityttönä olin 180/85 ja kaupoista loppui koot, vaikka koulussa inhosin käsitöitä ja kässännumeroni oli muistaakseni kutonen. Apinanraivolla opettelin leikkaamaan kaavat ja kankaat ja ompelemaan. Kotoa muutettuani sitten jonkun verran laihduin ihan itsestään ja nykyään kaupoissa on laajempi kokovalikoima muutenkin,

Jännä, että mieluummin opettelit apinan raivolla tekemään itsellesi vaatteita, vaikka vihasit sitä yli kaiken. Eikö helpommalla olisi päässyt, kun olisi tehnyt hieman muutoksia elintapoihin niin että olisi mahtunut kaupassa myytäviin vaatteisiin?

Vierailija
38/43 |
16.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaupan vaatteet ovat tehtyjä huonolla kaavoituksella, todellakin vaatteessa vika eikä ihmisen kehossa.

Minuakin kiinnostaisi tietää mistä saa kivoja vaatteita hieman ylipainoisille.

Vierailija
39/43 |
16.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Janina F housut Cittareissa on kaavoitettu pitkille ja tukeville. Kannattaa kokeilla.

Vierailija
40/43 |
16.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kaikilla on joskus huono ja ruma fiilis sovituskopissa. Mä vannon, että ne peilit ja valaistus tuo kaiken sellun esiin.

167cm/57kg

Sharpläskienongelmat