Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kun Elisa viihteeltä soitetaan, niin valehdelkaa ettei ole telkkaria

Vierailija
16.10.2019 |

On taikasana, jolla saa puhelinmyyjän vaikenemaan.

Ei ole kuin viikkko siitä että ameriikasta asti kävi mies selittämässä ettei netissä tarvitse puhua totta. Ei tarvitse eikä saa puhua, ettei anna etulyöntiasemaa koijareille. Tarkoittaa myös puhelinmyyjiä.

Kommentit (29)

Vierailija
21/29 |
16.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

7-kymppinen isäni oli jutellut puoli tuntia Elisa Viihdettä kaupitelleen puhelinmyyjän kanssa. "Joutessani rupattelin, kun ei ollut mitään tärkeämpää tekemistä."

22/29 |
16.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minkä takia on niin vaikeaa ottaa käyttöön se markkinointikielto??? Sanot puhelimeen "kyllä" automaatille ja kielto on välittömästi voimassa 3 vuotta. Ja jos puhelinmyyjä silti soittaa, sanoo että ei kiinnosta. Miksi vtussa pitäisi sanoa, ettei omista telkkaria. Olet nolo.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
23/29 |
16.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

7-kymppinen isäni oli jutellut puoli tuntia Elisa Viihdettä kaupitelleen puhelinmyyjän kanssa. "Joutessani rupattelin, kun ei ollut mitään tärkeämpää tekemistä."

Okei? Kiinnostavaa.

Vierailija
24/29 |
16.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Elisa Viihde on aivan loistava palvelu. Maksan siitä ilomielin. Voi tallentaa tv:ssa olevia sarjoja ja leffoja ja katsoa ne sitten omalla ajalla milloin huvittaa. Myös paljon elokuvia nähtävillä muutenkin kyseisessä palvelussa, niin paljon ettei ehkä ikinä ehdi nähdä kaikkia.

Paras puhelinmyynnistä tekemäni ostos. Juuri uusin seuraavaksi kahdeksi vuodeksi.

Vierailija
25/29 |
16.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

”Mulla on puhelinmyyntikielto, merkitkää se rekisteriinne olkaa hyvä. Kiitos!”

Minulla on oikeasti tuo kielto,

Vierailija
26/29 |
16.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin ja minulla on Elisa Viihde enkä ikinä katso sitä TV:stä. Katson sitä vain ja ainoastaan läppäriltäni, pari kertaa olen katsonut puhelimellakin.

Sepä tuhoaa sinun "tekosyysi". Sitten sinulla ei ole tietokonetta eikä puhelintakaan, jos haluat tuota käyttää.

Vierailija
27/29 |
16.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

KäyttäjäUser kirjoitti:

Minkä takia on niin vaikeaa ottaa käyttöön se markkinointikielto??? Sanot puhelimeen "kyllä" automaatille ja kielto on välittömästi voimassa 3 vuotta. Ja jos puhelinmyyjä silti soittaa, sanoo että ei kiinnosta. Miksi vtussa pitäisi sanoa, ettei omista telkkaria. Olet nolo.

Koska olen huomannut että valehtelu toimii hyvin Elisan puhelinmyyntiin, niin käytän sitä jatkossakin.

Miksi en saisi käyttää valehtelua? Voin sanoa että tepsi myyjään. Suosittelen muillekkin valehtelun käyttämistä.

Koetko että toimin epäreilusti Elisan puhelinmyyjää kohtaan? Käykö heidän saama kohtelu sääliksi?

Vierailija
28/29 |
16.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Niin ja minulla on Elisa Viihde enkä ikinä katso sitä TV:stä. Katson sitä vain ja ainoastaan läppäriltäni, pari kertaa olen katsonut puhelimellakin.

Sepä tuhoaa sinun "tekosyysi". Sitten sinulla ei ole tietokonetta eikä puhelintakaan, jos haluat tuota käyttää.

Asiakas on aina oikeassa. Elisan pitää ylläpitää asiallista julkikuvaa puhelinmyynnissä. Tähän peliin kuuluu se että asiakasta vastaan ei aleta inttämään.

Aika kaukaa haettua että jos ei koe tarvitsevansa telkkaria, että Elisan puhelinmyyjä alkaisi myymään viihdepakettia tietokoneella katsottavaksi. Toki mahdollista kun Elisan puhelinmyyntiä ajattelee.

ap.

Vierailija
29/29 |
16.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

”Mulla on puhelinmyyntikielto, merkitkää se rekisteriinne olkaa hyvä. Kiitos!”

Minulla on oikeasti tuo kielto,

Miksi hakea puhelinmyyntikeltoa yhden yrityksen, Elisan  takia.

Muutenkin maksullinen palvelu?

ap.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme yksi yhdeksän