Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miten te kykenette aborttiin? En tajua.

Vierailija
16.10.2019 |

Meitä joka lähtöön.

Kommentit (12)

Vierailija
1/12 |
16.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aivan, kaikkea ei voi tajuta. Montako lasta sinulla on?

Vierailija
2/12 |
16.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ennemmin tapan itseni kuin olen raskaana ja synnytän :)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/12 |
16.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse tein ongelmateininä abortin, olisi varmaan ollut FAS-lapsi, olin juonut ja käyttänyt päihteitä paljon ennen kuin tajusin raskauden (siirtelin menkkoja e-pillereillä). Rankkaa se oli, mutta lopulta uskon, että se oli parempi kuin lapselle olisi ollut syntyä vammaisena äidille, joka ei osannut huolehtia edes itsestään. Ei kukaan olisi adoptoinut vammaista lasta. Kyllä sitä vieläkin suren, mutta uskon, että se oli siltikin oikea ratkaisu vaikkei sitä olisi pitänyt tapahtua.

Vierailija
4/12 |
16.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaksi lasta mulla. Ovat jo aikuisia.

Vierailija
5/12 |
16.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olet ollut yhdynnässä siis vain kahdesti? Kai tiesit että ehkäisykin on pahasta?

Vierailija
6/12 |
16.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Itse tein ongelmateininä abortin, olisi varmaan ollut FAS-lapsi, olin juonut ja käyttänyt päihteitä paljon ennen kuin tajusin raskauden (siirtelin menkkoja e-pillereillä). Rankkaa se oli, mutta lopulta uskon, että se oli parempi kuin lapselle olisi ollut syntyä vammaisena äidille, joka ei osannut huolehtia edes itsestään. Ei kukaan olisi adoptoinut vammaista lasta. Kyllä sitä vieläkin suren, mutta uskon, että se oli siltikin oikea ratkaisu vaikkei sitä olisi pitänyt tapahtua.

Tietenkin olisi adoptoinut. Suomessahan on miljoonia ihmisiä odottamassa, että saavat antaa kodin lapsoselle. Näin abortinvastustajat, jotka muuten eivät itse kuulu näihin miljooniin adoptiohaluisiin, kertovat.

Vierailija
7/12 |
16.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

yyy

Vierailija
8/12 |
16.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tietenkin olisi adoptoinut. Suomessahan on miljoonia ihmisiä odottamassa, että saavat antaa kodin lapsoselle. Näin abortinvastustajat, jotka muuten eivät itse kuulu näihin miljooniin adoptiohaluisiin, kertovat.

Tiedän ihmisiä, jotka ovat adoptoineet vammaisen lapsen ulkomailta. Eiköhän suomalainen kelpaisi myös.

Vierailija
9/12 |
16.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Olet ollut yhdynnässä siis vain kahdesti? Kai tiesit että ehkäisykin on pahasta?

Mitä ihmettä selität? Ehkäisy EI ole tietenkään pahasta, vaan hyvästä. Ehkäistä pitää, jos ei halua lasta.

Eri

Vierailija
10/12 |
16.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin on tosiaan, r aiskattuna en haluaisi siirtää katkeruutta lapseen tai masentua ennestään niin etten kykenisi huolehtimaan lapsesta, joka olisi hyvinkin mahdollista. Niin ja se on alkio, mikä abortoi daan, olet varmasti samaa mieltä ehkäisystä?

Vierailija
11/12 |
16.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan helposti. No bad feelings.<3

Vierailija
12/12 |
16.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tiedän ihmisiä, jotka ovat adoptoineet vammaisen lapsen ulkomailta. Eiköhän suomalainen kelpaisi myös.

Ai että jollekin pitäisi varta vasten synnyttää x verran vammainen lapsi (kun tosiaan vielä raskausaikana ei voi tietää kuinka vakavasti vammainen lapsi sitten on), jotta joku lapseton pariskunta voisi EHKÄ ottaa tämän äitinsä luovuttaman ja surullisen ja rajoitteisen lapsen sitten jonkun ikäisenä kasvattaakseen. Tai sitten lapsi EHKÄ jäisi loppuelämäkseen kiertämään laitoksesta toiseen vammaisena ja vielä vähän persoonallisuushäiriöisenä kun ei saanut rakkautta. Mutta vääryyshän se olisi tämä vääryys estää. Koska av:lla joku anonyymi tottakai tuntee lukemattomia onnellisia vaikeasti vammaisen adoptoineita perheitä...

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän kahdeksan yhdeksän