Kun Elisa viihteeltä soitetaan, niin valehdelkaa ettei ole telkkaria
On taikasana, jolla saa puhelinmyyjän vaikenemaan.
Ei ole kuin viikkko siitä että ameriikasta asti kävi mies selittämässä ettei netissä tarvitse puhua totta. Ei tarvitse eikä saa puhua, ettei anna etulyöntiasemaa koijareille. Tarkoittaa myös puhelinmyyjiä.
Kommentit (29)
Täh? Sanot, että "kiitos, en ole kiinnostunut" ja se riittää. Oletko joku 14 vuotias?
se punainen luuri puhelimessa toimii myös, ei tarvitse sanoa yhtään mitään
Heh, mitä ihmettä? Ensinnäkään minulle ei soita puhelinmyyjät, koska numeroni on salainen. Toiseksi, jos joku soittaa niin totean, että "En koskaan osta puhelinmyynnistä, kiitos" ja laitan luurin kiinni.
Pysähdytkö keksimään valheita myös feissareille?
Elisa Viihde on aivan loistava palvelu. Maksan siitä ilomielin. Voi tallentaa tv:ssa olevia sarjoja ja leffoja ja katsoa ne sitten omalla ajalla milloin huvittaa. Myös paljon elokuvia nähtävillä muutenkin kyseisessä palvelussa, niin paljon ettei ehkä ikinä ehdi nähdä kaikkia.
Mikä ihme siinä on, että toiset panikoin puhelinmyyjän soittaessa? Miksei voi vain sanoa, että "ei kiitos". Ja sitten luuri korvaan, jos ei usko.
Vierailija kirjoitti:
Mikä ihme siinä on, että toiset panikoin puhelinmyyjän soittaessa? Miksei voi vain sanoa, että "ei kiitos". Ja sitten luuri korvaan, jos ei usko.
Miksi vaivautua sanomaan mitään? Puhelinmyyjä on rikollinen, joka varastaa aikaani ja keskittymiskykyäni. Punaista luuria suoraan ja numero estoon.
Vierailija kirjoitti:
Heh, mitä ihmettä? Ensinnäkään minulle ei soita puhelinmyyjät, koska numeroni on salainen. Toiseksi, jos joku soittaa niin totean, että "En koskaan osta puhelinmyynnistä, kiitos" ja laitan luurin kiinni.
Pysähdytkö keksimään valheita myös feissareille?
Kyllä. Sanon aina, että olen jo jäsen tai, että omistan jo tms.
Ei ole televisiottomuus taikasana.
Kokeilin kerran, rupes kauppaamaan puhelimeen ja taplettiin ja läppäriin ja vaikka mihin jotain muuta turhuutta...
Mitä ihmettä ap? Eihän tuo auta, koska Elisa viihteen juttuja voi katsoa ilman telkkariakin. Kuten täällä jo kysyttiin, oletko 14-vuotias?
Napakka "ei kiitos", ja luuri korvaan ellei kälätys sen jälkeen muutoin lakkaa. Ei tarvi alkaa keksimään mitään ylimääräistä.
Vierailija kirjoitti:
Täh? Sanot, että "kiitos, en ole kiinnostunut" ja se riittää. Oletko joku 14 vuotias?
Et pidä 14 vuotiasta.
Katson paremmaksi valehdella Elisan puhelinmyyjille. Toimii heihin paremmin. Valehtelu on lisäksi heiltä opittua. Kerran kun kerroin Elisan puhelinmyyjälle että "Kiitos ei tällä kertaa viihdepakettia, harkitsen asiaa". Elisan puhelinmyyjä sanoi tähän että ottaako hän yhteyttä vai otanko minä yhteyttä ja että hänen kauttaan saisin paremmat edut. Sanoin tähän että "Minä voin ottaa yheyttä". Ei Elisa pysynyt tässä vaan on soittanut parikin kertaa tuon sopimuskemme vastaisesti joka sopimus oli että minä soitan heille, he eivät soita minulle.
ap.
No ei tarvi mun ainakaa valehella ku ei oo sitä töllötintä eikä koskaa ollut. Easy.
Vierailija kirjoitti:
Mitä ihmettä ap? Eihän tuo auta, koska Elisa viihteen juttuja voi katsoa ilman telkkariakin. Kuten täällä jo kysyttiin, oletko 14-vuotias?
Et pidä 14 vuotiasta ja kirjoitat kuitenkin vauvapalstalle? Oletko harkinnut jotain toista palstaa? Lapsivihamielisyys ei oikein istu tälle palstalle.
ps Mene terapiaan hoidattamaan itseäsi. Pyydä tutuiltasi suositukset kela-tukeen.
ap.
Puhelinmyyjille ei koskaan kannata sanoa "harkitsen asiaa". Numerosi on saman tien uudelleen soitettavien listalla.
Vierailija kirjoitti:
En todellakaan panikoi.
Kaikille muille puhelinmyyjille sanon heidän myyntipuheensa päälle, että kiitos ei, ja laitan puhelimen kiinni.
Tämä ei kuitenkaan toimi Elisan kanssa, koska olen heidän asiakas, ja riippuvainen heistä. Minun nettini toimii Elisan toimittamana. Totta ihmeessä minun pitää kuunnella heidän jaarituksiaan että tiedän että' missä asiakassuhde menee.
Jos sinulla on kestosopimus leipomoon, että toimittavat sinulle leipää kotiintoimituksena kerran viikossa, ja he soittavat sinulle silloin tällöin, niin sanotko puhelimeen että "ei kiitos", ilman että kuuntelet että mitä puhelu koskee?
ap.
pitää kuunnella puhelinmyyjän jaarituksia. Urpo, ne on ihan eri lafkasta jotka pelkästään myy elisan kämäisiä palveluita. Mutta jatka toki niiden kuuntelemista jos ei muutakaan tekemistä ole.
Entä sitten jos haluaa sen viihdepaketin. Pitääkö silloinkin valehdella?