Mitäs mammat tykkää tästä julkkiskodista?
https://www.etuovi.com/kohde/665172/kuvat?haku=M1420571699&_ga=2.165062…
Aika tyylipuhdas livelaughlove-koti. Huvitti kun riviera maison-purkin logo oli pitänyt kääntää sohvapöydällä aina kameran suuntaan😆
Kommentit (21)
Kylläpä tällä palstalla viisastuu. Koskaan en ollut kuullut riviera maisonista, No nyt tiedän sitten sellaisenkin olemassaolon.
Vierailija kirjoitti:
Kylläpä tällä palstalla viisastuu. Koskaan en ollut kuullut riviera maisonista, No nyt tiedän sitten sellaisenkin olemassaolon.
Kymmenisen vuotta sitten suuri hitti
Ap
Sanalla sanoen kamala. Mutta jos siellä asukas itse viihtyy, niin mitäpä tässä on nokan koputtamista.
Kyllä mulle kelpaisi.
Ainoa huono puoli se, että tarvitsisin siivojan avuksi. Noin isoa taloa ei kukaan työssäkäyvä perhe jaksa itse siivota.
Maisemakin näyttää hienolta, joten upeaa asumista tiedossa sille, joka talon ostaa.
Vierailija kirjoitti:
Kyllä mulle kelpaisi.
Ainoa huono puoli se, että tarvitsisin siivojan avuksi. Noin isoa taloa ei kukaan työssäkäyvä perhe jaksa itse siivota.
Maisemakin näyttää hienolta, joten upeaa asumista tiedossa sille, joka talon ostaa.
Siis toi on 140 neliötä? Ihan normikokoinen, ei edes iso.
Mielikuvitukseton, mutta tyylipuhdas.
Vierailija kirjoitti:
Kenen koti toi on?
Anneli Mattila
Ulkoa jees, kiva tontti ja pikaisesti vilkaistuna hyvä pohja.
Piha vaatisi hommia, mutta muuten kelpaisi, jos olisi jossain muualla.
Vierailija kirjoitti:
Kenen koti toi on?
Maisa Torpan ja Jari-Matti Latvalan. Ne myy kodin koska ne eros ja muuttaa nyt erilleen.
Aika neutraali siinä mielessä, ettei herätä reaktiota suuntaan tai toiseen. Ne valokuvat ei oikein sovi vessan seinälle.
Aika tylsä. Kaipais värejä ja tekstuureja. Nyt näyttää lähinnä latteilta mustavalkokuvilta.
Hyvät lähtökohdat pintaremppaan. Laittaisin värikästä tapettia ja paljon. Väreillä saisi oikein kivan kodin.
Jos tuo ois Sara Siepin koti, siellä ois kymmenkertainen määrä höyheniä, keinokarvaa ja risuista tehtyjä asetelmia ja pajukoreja. Todella ahdistava kermakakku tuo sisustus omaan makuun, mutta tuostahan ne naiset tykkää, kalliista nukkekotileikeistä. Onneksi talokauppaan ei kuulu se sisustus.
Tuo 2000-luvun alun talopakettien tyyli ei oikein miellytä, että on krumeluuria siellä sun täällä. Jotta olisi omaan makuun vaatisi lattian vaihdon (tumma laminaatti pois, samoin keittiöstä laattalattia pois) ja kaikkien seinäpintojen muuttamisen, mutta kyllähän tuosta ihan kivan voisi saada. Sijainti vaan on auttamattoman huono, eikä sellaista taloudellista itsemurhaa kannata tehdä että noin kalliin talon ostaa noin pahalta muuttotappioalueelta.
No eipä ole ainakaan räikeillä oksennusväreillä pilattu. Kyllä kelpaisi.
Vierailija kirjoitti:
Jos tuo ois Sara Siepin koti, siellä ois kymmenkertainen määrä höyheniä, keinokarvaa ja risuista tehtyjä asetelmia ja pajukoreja. Todella ahdistava kermakakku tuo sisustus omaan makuun, mutta tuostahan ne naiset tykkää, kalliista nukkekotileikeistä. Onneksi talokauppaan ei kuulu se sisustus.
Tuostahan ne naiset tykkää... voi nyt vittu sentään.
Tykkään enemmän minimalistisesta tyylistä.