Epätoivoista...
Onko kenellekään muulle käynyt näin:
on kaikki mahdolliset raskauden oireet (pahoinvointia lukuunottamatta) jo ennen kuin kuukautiset ovat edes myöhässä. Sitten kuukautiset alkavat, ajallaan, mutta vuoto ei ole pelkkää verta, kuten tähän asti on ollut, vaan se on ns. niin laimeaa, että on väriltään vaaleanpunaista... (kuulostipa fiksulta).
-Eli, jos huomenna aamulla vuoto on samanlaista pinkkiä painajaista, kannattaako tehdä raskaustesti? Vai onko kroppa niin totaalisen sekasin, ettei se tajua itsekään, ollako raskaana vai ei...?
Toivottavasti tästä sai edes jotain tolkkua... ;)
terv. vauvakuumeinen, toivottavasti raskaana oleva...
Kommentit (3)
Eli n. viikko oletetun oviksen jälkeen alkoi sellainen ihmeellinen turvotus ja mun mielestä selvin oire minkä hoksasin heti esikoisen odotusajoilta, että paleli ja oli kuumeinen olo koko ajan, lämpö olikin 37 tuntumassa, vähän ylikin, kun se normaalisti on 36,1-36,3. Niin ja valkovuotoa tuntui olevan koko ajan, yleensä mulla on kuivaa ja sit vähän ennen menkkoja alkaa valkovuoto lisääntyä. Siinä siis oireet.
Silti päivää ennen oletettua menkkojen alkamista alkoi sellainen rusehtava kuivahko vuoto (tässä vaiheessa ehdin jo masentua), ei kuitenkaan menkkakipuja. Tämäkin oli tavallisuudesta poikkeavaa kun yleensä mulla menkat alkaa kivuilla ja sit alkaa kyllä suht kunnollinen vuoto heti. Pari päivää kesti tuo rusehtava vuoto ja sit ei mitään, silloin uskalsinkin sitten testata ja plussaahan tuo oli.
Myöhemmin luin jostakin että jopa 25% naisista saa alkuraskaudesta jonkinlaista vuotoa.
Onnea jos tulee plussa!
Monille tulee ns. " valemenkat" , vaikka raskaus olisikin alkanut. Usein ne ovat juuri hieman niukempaa ja " laimeampaa" vuotoa.
Oikein paljon PlussaOnnea ja toivottavasti tulos on se mitä kovasti toivot:)
Tsemppiterkuin: Je_Ni 22+5