Miksi aihe vapaat eroteltiin?
Kommentit (17)
Hmm. Äiti, joka on raskaana ja jolla on lapset ikävuosilta 2-10 v. (3 kpl) on kumpaa kohderyhmää? Uskon meitä olevan aika monta muutakin...
Kyllä minä koen kuuluvani molempiin kohderyhmiin ja nyt joudun surffailemaan edestakas :(
Minusta keskustelupalsta olisi voinut jatkua yhteisenä, varsinkin aihe vapaa -osio, jossa on keskustelua paljon muistakin aiheista kuin vauvoista ja perheistä.
Olisko mahdollista saada tähän muutosta?
ap
Vauva.fi- ja Perhe.fi-palveluiden kohderyhmät ovat aika erilaiset ja koimme, että erilliset keskustelupalstat näille ryhmille olisi parempi ja selkeämpi ratkaisu kuin yhteiset palstat.
Kari Haakana
kehityspäällikkö
Sanoma Magazines Finland/Digital Media
Nämä kaksihan kilpailevat keskenään. Olisi paljon mukavampaa, kun olisi vain yksi aihe vapaa-palsta. Toimihan se entinen aihe vapaakin oikein hyvin! Keskustelu oli vilkasta, nythän se väistämättä hiljenee.
Miksi pitää ehjää korjata? Tarkoitan nyt tätä vanhan palstan hyvää puolta.
Ihmettelen myös tuota perustelua hyvin erilaisesta kohderyhmästä. Itse luen sekä Meidän Perhe- että Vauva-lehteä. Ja vaikka meni monia vuosia ilman vauvaa talossa, kävin silti usein Vauva-lehden keskustelupalstoilla.
Mielestäni tuo perustelu on hyvin ontuva.
Hienoa, kun uudistuksia tehdään ja upeaa, että olette tehneet tämän kysy-vastaa -osion.
Palstojen erottaminen oli myös minusta erikoinen päätös. Itse siirryin juuri hetkellisesti Vauva-lehdestä perhelehden tilaajaksi kun esikoinen täytti 2. Nyt ajattelin palata Vauva-lehteen, kun vauvakuumetta on taas ilmassa.
Aihe vapaa -palsta kun ei oikeastaan liity mitenkään erityiseen ikäryhmään, vaan yleisesti lapsiperheisiin ja Suomalaisten "elämäntuskaan" :).
Terv.
Äiti Turusta
Kaksplus.fi - foorumille kun se taas toimii. Siellä on paljon paremmat valikoimat, selkeämpi meno ja mikä parasta: siellä siivotaan herjaukset ja kaikenmaailman p*skat pois. Siellä on persoonia, useita eri osioita (joista esim. mitäs nyt voittaa tämän av:n mennen tullen ja palatessa) eikä tämmöstä tyhmää jaottelua että vauvaäidit ja taaperoäidit erikseen... Tziisus miten typerä veto. Jos mä tekisin työssäni tämmösiä mokia niin oisin äkkiä työtön.
T: Kaksplussalle käännyttäjä :D
idioottien vauvan aihe vapaa sekä
hieman ajatteluun kykenevien meidän perheen aihe vapaa
eli kaikki nuoret ääliötrollit voisivat vallita ekaa
Kyllä minä koen kuuluvani molempiin kohderyhmiin ja nyt joudun surffailemaan edestakas :( Minusta keskustelupalsta olisi voinut jatkua yhteisenä, varsinkin aihe vapaa -osio, jossa on keskustelua paljon muistakin aiheista kuin vauvoista ja perheistä. Olisko mahdollista saada tähän muutosta? ap
Vauva.fi- ja Perhe.fi-palveluiden kohderyhmät ovat aika erilaiset ja koimme, että erilliset keskustelupalstat näille ryhmille olisi parempi ja selkeämpi ratkaisu kuin yhteiset palstat. Kari Haakana kehityspäällikkö Sanoma Magazines Finland/Digital Media
Hienoa, kun uudistuksia tehdään ja upeaa, että olette tehneet tämän kysy-vastaa -osion. Palstojen erottaminen oli myös minusta erikoinen päätös. Itse siirryin juuri hetkellisesti Vauva-lehdestä perhelehden tilaajaksi kun esikoinen täytti 2. Nyt ajattelin palata Vauva-lehteen, kun vauvakuumetta on taas ilmassa. Aihe vapaa -palsta kun ei oikeastaan liity mitenkään erityiseen ikäryhmään, vaan yleisesti lapsiperheisiin ja Suomalaisten "elämäntuskaan" :). Terv. Äiti Turusta
menette muuttamaan sen ainoan asian, mistä EI OLE KOSKAAN VALITETTU!!??
Melkeinpä kaikki oli pielessä edellisen uudistuksen jälkeen, PAITSI se, että molemmilta sivuilta pääsi samalle aihe vapaalle!
Ymmärrättekö, että aihe vapaa hiljeni todella paljon edellisen uudistuksen jälkeen ja nyt kun laitatte sen kahtia, niin hiljenee edelleen, kun porukka jakautuu.
En ymmärrä teidän logiikkaa!
Vauva.fi- ja Perhe.fi-palveluiden kohderyhmät ovat aika erilaiset ja koimme, että erilliset keskustelupalstat näille ryhmille olisi parempi ja selkeämpi ratkaisu kuin yhteiset palstat.
Kari Haakana
kehityspäällikkö
Meilläkin 3 lasta 3-7v ja neljättä kuumeillaan. ilmeisesti olen väliinputoaja / hyvin epänormaali kun en koe kuuluvani pelkäästään jompaan kumpaan palstaan "joilla on aika erilaiset kohderyhmät".
Ne nimenomaan tahtoo hiljentää av:n. Räväkkä meno ja kaiken sorttiset ihmiset eivät sovi vauva- ja perhe-lehtien siloiseen imagoon. Av on niille piikki lihassa.
Minä olen siellä missä paras keskustelu ja toistaiseksi se on av
Ei ole uudistuksen jälkeen paljon tarvinnut käydä AVlla kun on ollut tosi hiljaista. No, säästyypähän aikaa leffojen imuttamiseen ja kodin järjestelemiseen. Harmi vaan SanomaMagazinelle, luulisi että mainostajia kiinnostaisi asiakkaiden jatkuva menetys. Ilmeisesti ei tarpeeksi, koska tämäkin jako hiljentää taatusi jo ennestään entistä kuolleempaa palstaa.
Kari Haakana
kehityspäällikkö