Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Miksi aihe vapaat eroteltiin?

Vierailija
28.05.2009 |

Haluaisin kuulla hyvin perustellun selityksen.

Kommentit (17)

Vierailija
1/17 |
28.05.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vauva.fi- ja Perhe.fi-palveluiden kohderyhmät ovat aika erilaiset ja koimme, että erilliset keskustelupalstat näille ryhmille olisi parempi ja selkeämpi ratkaisu kuin yhteiset palstat.

Kari Haakana

kehityspäällikkö

Sanoma Magazines Finland/Digital Media

Vierailija
2/17 |
28.05.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hmm. Äiti, joka on raskaana ja jolla on lapset ikävuosilta 2-10 v. (3 kpl) on kumpaa kohderyhmää? Uskon meitä olevan aika monta muutakin...

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/17 |
28.05.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä minä koen kuuluvani molempiin kohderyhmiin ja nyt joudun surffailemaan edestakas :(

Minusta keskustelupalsta olisi voinut jatkua yhteisenä, varsinkin aihe vapaa -osio, jossa on keskustelua paljon muistakin aiheista kuin vauvoista ja perheistä.

Olisko mahdollista saada tähän muutosta?

ap

Vauva.fi- ja Perhe.fi-palveluiden kohderyhmät ovat aika erilaiset ja koimme, että erilliset keskustelupalstat näille ryhmille olisi parempi ja selkeämpi ratkaisu kuin yhteiset palstat.

Kari Haakana

kehityspäällikkö

Vierailija
4/17 |
28.05.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nämä kaksihan kilpailevat keskenään. Olisi paljon mukavampaa, kun olisi vain yksi aihe vapaa-palsta. Toimihan se entinen aihe vapaakin oikein hyvin! Keskustelu oli vilkasta, nythän se väistämättä hiljenee.

Miksi pitää ehjää korjata? Tarkoitan nyt tätä vanhan palstan hyvää puolta.

Vierailija
5/17 |
28.05.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihmettelen myös tuota perustelua hyvin erilaisesta kohderyhmästä. Itse luen sekä Meidän Perhe- että Vauva-lehteä. Ja vaikka meni monia vuosia ilman vauvaa talossa, kävin silti usein Vauva-lehden keskustelupalstoilla.

Mielestäni tuo perustelu on hyvin ontuva.

Vierailija
6/17 |
28.05.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hienoa, kun uudistuksia tehdään ja upeaa, että olette tehneet tämän kysy-vastaa -osion.

Palstojen erottaminen oli myös minusta erikoinen päätös. Itse siirryin juuri hetkellisesti Vauva-lehdestä perhelehden tilaajaksi kun esikoinen täytti 2. Nyt ajattelin palata Vauva-lehteen, kun vauvakuumetta on taas ilmassa.

Aihe vapaa -palsta kun ei oikeastaan liity mitenkään erityiseen ikäryhmään, vaan yleisesti lapsiperheisiin ja Suomalaisten "elämäntuskaan" :).

Terv.

Äiti Turusta

Vierailija
7/17 |
28.05.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaksplus.fi - foorumille kun se taas toimii. Siellä on paljon paremmat valikoimat, selkeämpi meno ja mikä parasta: siellä siivotaan herjaukset ja kaikenmaailman p*skat pois. Siellä on persoonia, useita eri osioita (joista esim. mitäs nyt voittaa tämän av:n mennen tullen ja palatessa) eikä tämmöstä tyhmää jaottelua että vauvaäidit ja taaperoäidit erikseen... Tziisus miten typerä veto. Jos mä tekisin työssäni tämmösiä mokia niin oisin äkkiä työtön.

T: Kaksplussalle käännyttäjä :D

Vierailija
8/17 |
28.05.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

idioottien vauvan aihe vapaa sekä

hieman ajatteluun kykenevien meidän perheen aihe vapaa

eli kaikki nuoret ääliötrollit voisivat vallita ekaa

Vierailija
9/17 |
28.05.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä minä koen kuuluvani molempiin kohderyhmiin ja nyt joudun surffailemaan edestakas :( Minusta keskustelupalsta olisi voinut jatkua yhteisenä, varsinkin aihe vapaa -osio, jossa on keskustelua paljon muistakin aiheista kuin vauvoista ja perheistä. Olisko mahdollista saada tähän muutosta? ap

Vauva.fi- ja Perhe.fi-palveluiden kohderyhmät ovat aika erilaiset ja koimme, että erilliset keskustelupalstat näille ryhmille olisi parempi ja selkeämpi ratkaisu kuin yhteiset palstat. Kari Haakana kehityspäällikkö Sanoma Magazines Finland/Digital Media

Vierailija
10/17 |
28.05.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hienoa, kun uudistuksia tehdään ja upeaa, että olette tehneet tämän kysy-vastaa -osion. Palstojen erottaminen oli myös minusta erikoinen päätös. Itse siirryin juuri hetkellisesti Vauva-lehdestä perhelehden tilaajaksi kun esikoinen täytti 2. Nyt ajattelin palata Vauva-lehteen, kun vauvakuumetta on taas ilmassa. Aihe vapaa -palsta kun ei oikeastaan liity mitenkään erityiseen ikäryhmään, vaan yleisesti lapsiperheisiin ja Suomalaisten "elämäntuskaan" :). Terv. Äiti Turusta

Vierailija
11/17 |
28.05.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

menette muuttamaan sen ainoan asian, mistä EI OLE KOSKAAN VALITETTU!!??

Melkeinpä kaikki oli pielessä edellisen uudistuksen jälkeen, PAITSI se, että molemmilta sivuilta pääsi samalle aihe vapaalle!

Ymmärrättekö, että aihe vapaa hiljeni todella paljon edellisen uudistuksen jälkeen ja nyt kun laitatte sen kahtia, niin hiljenee edelleen, kun porukka jakautuu.

En ymmärrä teidän logiikkaa!

Kari Haakana

kehityspäällikkö

Vierailija
12/17 |
28.05.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meilläkin 3 lasta 3-7v ja neljättä kuumeillaan. ilmeisesti olen väliinputoaja / hyvin epänormaali kun en koe kuuluvani pelkäästään jompaan kumpaan palstaan "joilla on aika erilaiset kohderyhmät".

Vierailija
13/17 |
28.05.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ne nimenomaan tahtoo hiljentää av:n. Räväkkä meno ja kaiken sorttiset ihmiset eivät sovi vauva- ja perhe-lehtien siloiseen imagoon. Av on niille piikki lihassa.

Vierailija
14/17 |
28.05.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä olen siellä missä paras keskustelu ja toistaiseksi se on av

Vierailija
15/17 |
29.05.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

niin kumpi av?

Vierailija
16/17 |
29.05.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ole uudistuksen jälkeen paljon tarvinnut käydä AVlla kun on ollut tosi hiljaista. No, säästyypähän aikaa leffojen imuttamiseen ja kodin järjestelemiseen. Harmi vaan SanomaMagazinelle, luulisi että mainostajia kiinnostaisi asiakkaiden jatkuva menetys. Ilmeisesti ei tarpeeksi, koska tämäkin jako hiljentää taatusi jo ennestään entistä kuolleempaa palstaa.

Vierailija
17/17 |
29.05.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Älytöntä.