Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Ei p.r.k.l.e. En voinut vastata te-virkailijani soitettua mulle; ja nyt on sitten työnhakuni voimassaolo poistettu!!

Vierailija
15.10.2019 |

Siis voiko tämä olla laillistakaan, että kun en muistanutkaan, että te-virkailija oli laittanut oma asiointiini, että hän soittaa syyskuun 30. päivän jälkeen, ja hän oli yrittänyt soittaa viime viikon keskiviikkona, mutta olin uimahallissa uimassa tuolloin. En tietenkään pystynyt vastaamaan puhelimeeni silloin. Venttasin sitten hänen soittoaan muutaman päivän ajan, mutta mitään ei kuulunut. Eilen te-toimistosta oli yritetty soittaa juuri silloin, kun olin naistentautien erikoislääkärin vastaanotolla, ja laitoin siksi aikaa kännykkäni lentotilaan, koska olin toimenpiteessä, mutta vasta kotiin tultuani huomasinkin iltakuuden jälkeen, että olikin numerosta päätellen virkailijani yrittänyt jälleen soittaa ja miten sattuikaan juuri siihen aikaan, kun olin lääkärin vastaanotolla.
Siis käsittämätöntä! Nyt sitten joudun laatimaan selvityksen te-toimistoon. Ei hyvää päivää sentään. Siis eikö työtön saa tuon te-virkaiijan soittopvm:n jälkeen olla irti puhelimestaan sekunttiakaan oletetun virka-ajan puitteissa? Onko muille työttömille tapahtunut noin?

Kommentit (65)

Vierailija
61/65 |
16.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olisit laittanut te-palveluiden sivulla oma asioinnissa soittopyynnön virkailijalle, siellä on se vaihtoehto. Heti kun huoamsit ekan kerran, että sieltä yritetty soittaa. Mulle ne antaa soittajan aina tietylle päivälle esim nyt on 26.11 soittoaika, saattaa soittaa toki paria pv aiemmin, mutta känny on silloin lähellä ja tiedän numerostakin kuka soittaa. Jos ne ei saa ekalla kerralla kiinni ne laittaa tekstarin, että yritetty tavoittaa, soitamme kohta uudelleen.

Vierailija
62/65 |
16.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En jaksanu lukia koko ketjua, mut mikset laittanu s.postia sille henkilölle? Täällä kajaanissa ainaki mulla on textari ja sähköposti yhteys te-toimiston virkailijaan. Jos en jostain syystä kerkee vastaa puhelimeen, nii kirjotan hälle textarin tai spostia ja sovitaan siinä uus soitto tai tapaamisaika. Helppoo..

Jep, samoin. t. Toinen Kajjjaanilainen

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
63/65 |
16.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Karenssia vaan koska et ollut käytettävissä työvoimana mahdolliseen työpaikkaan. Työttömän pitää olla ainakin arkipäivänä virastoaikaan joka hetki työkkärin tavoitettavissa. Ei luulisi olevan liian vaikeata kun kaikilla on kännykkä taskussa.

Ei minulla ainakaan ole koko ajan kännykkä taskussa, ja vaikka olisikin, niin siitä saattaa olla virrat kuluneet loppuun, ja siihen ei voi edes soittaa.   Kännykkä voi myös olla rikkoutunut juurikin sillä hetkellä, kun työkkäritäti tai -setä yrittää soittaa etukäteen ilmoittamansa päivän jälkeen epämääräiseen aikaan arkipäivinä virastoaikaan.

Vierailija
64/65 |
16.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olisit laittanut te-palveluiden sivulla oma asioinnissa soittopyynnön virkailijalle, siellä on se vaihtoehto. Heti kun huoamsit ekan kerran, että sieltä yritetty soittaa. Mulle ne antaa soittajan aina tietylle päivälle esim nyt on 26.11 soittoaika, saattaa soittaa toki paria pv aiemmin, mutta känny on silloin lähellä ja tiedän numerostakin kuka soittaa. Jos ne ei saa ekalla kerralla kiinni ne laittaa tekstarin, että yritetty tavoittaa, soitamme kohta uudelleen.

Niin mullekin tuli ekan kerran soittoyrityksen jälkeen tekstiviesti te-virkailijalta, että soittaa uudestaan seuraavana päivänä, mutta ei mitään tiettyä kelloaikaa ilmoittanut.  Laitoinpa sitten kellon herätyksen soimaan ennen klo 9 aamulla, ja virkailija soitti seuraavana päivänä, mutta vasta iltapäivällä klo kahden aikoihin.  Eihän siinä mitään, mutta minulla oli samana päivänä sovittu eräs tärkeä tapaaminen, jonka jouduin sitten perumaan tuota tärkeää soittoa varten te-toimistosta.   

Vierailija
65/65 |
16.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En jaksanu lukia koko ketjua, mut mikset laittanu s.postia sille henkilölle? Täällä kajaanissa ainaki mulla on textari ja sähköposti yhteys te-toimiston virkailijaan. Jos en jostain syystä kerkee vastaa puhelimeen, nii kirjotan hälle textarin tai spostia ja sovitaan siinä uus soitto tai tapaamisaika. Helppoo..

Sama Hämeessä.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän neljä kahdeksan