Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Ruokakulujen jakaminen, kun mies syö saman verran kuin minä ja mun lapset yhteensä

Vierailija
15.10.2019 |

Mun mielestä kulujen pitäisi mennä puoliksi, miehen mielestä hän maksaa 1/4.
Esim iltapalalla minä syön yhden palan leipää, mies saattaa vetää 6

Kommentit (63)

Vierailija
61/63 |
15.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ette edes asu yhdessä, mutta miehen pitäisi ruokkia teidät? 

Ei vaan maksaa edelleen omat ruokansa. Siitähän tässä oli kyse, että mies syö enemmän kuin muut, mutta kokee että ruokalasku pitäisi silti jakaa syöjien suhteessa. Toisinsanoen tän yh-äidin ruokalasku kasvoi, ja miehellä pieneni, koska nyt syö toisen ostamaa ruokaa.

EIVÄT EDES ASU YHDESSÄ. Kuinka merkittävästi se ruokalasku voi oikein nousta?

Vai käykö mies aloittajan luona vain syömässä, ja joka ikinen päivä? 

Toisekseen, kukaan ei syö KUUTTA palaa leipää kerralla. 

Hah, veljeni voi syödä kuusi palaa ruisleipää päällyksineen ja syödä siitä tunnin päästä lämpimän aterian (2-3 lautasellista). Painaa ehkä just ja just 70kg, pituus 185. Hän kyllä osaa ostaa ihan omat leipäpakettinsa, myös silloin kun on luonani yön yli.

Vierailija
62/63 |
15.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

En kyllä katselis miestä kuka ei osallistu kuluihin oikeudenmukaisesti. Varsinkin isot miehet syö paljon. Jos mies painaa esim. 95kg ja nainen 60kg ja lapset alle 20kg niin kyllähän se usein on mies kuka lappaa sitä ruokaa eniten kitusiin.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
63/63 |
15.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap:lle vinkki että ei kantsi yhdistää talouksianne miehen kanssa jos jo nyt tilanne tuollainen. Osta kaappiin jotain halpaa miehelle jos haluat vielä tapailla ja piilota paremmat ruuat niin ehkä tajuaa tuoda tullessaan jotain.