Miksi miehiä ällöttää naisen karvat mutta omat karvat ei ällötä?
Aikuisella naisella kuuluu olla karvat. Tekosyy "karvat on ällöjä" ei kelpaa koska miehillä on itselläkin karvat. Ällöttääkö omat karvanne teitä? EI varmaan!
Kommentit (171)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Meillä on peli selvä. Jos haluat jumalallista suuseksiä, siistit pusikon. Jos et halua, niin anna rehottaa.
Eipä ole tarvinnu patistella siistimään.
Miksi pitäisi kenenkään pissavehkeitä nuolla? Hyi saatana.
Jotkut pitää nautinnon tuottamisesta toiselle. Kaikki ilmeisesti ei.
Mutta eipä siinä mitään.
Vierailija kirjoitti:
"aikuisella naisella kuuluu olla karvat". Se on kuule semmonen homma, että ei kuulu, jos ei halua. Itse pidän posliinista, inhoan karvoja . Ne kutittaa ja pistelee. Ja karvaton on nätimpi kuin risupöheikkö.
Riippuu vähän minkä näköinen pillu on kyseessä. Toiset on kyllä parempi peittää.
No siksi ajankin omat karvat pois säännöllisesti vaikkei ne niinkään näy koska ovat vaaleat mutta mulla on parempi olo ilman karvoitusta t: M43
Vierailija kirjoitti:
Kyllä ne kuselta, hiivalta ja bakteerivaginoosilta haisevat karvat ovat aika oksettavat. Itselläni ei haise kun ajelen pois.
Pääsisit helpommalla, jos opettelisit pyyhkimään ja hoidattaisit tulehduksesi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Meillä on peli selvä. Jos haluat jumalallista suuseksiä, siistit pusikon. Jos et halua, niin anna rehottaa.
Eipä ole tarvinnu patistella siistimään.
Miksi pitäisi kenenkään pissavehkeitä nuolla? Hyi saatana.
Koska se on kivaa ja tekee toiselle hyvää.
Vierailija kirjoitti:
No siksi ajankin omat karvat pois säännöllisesti vaikkei ne niinkään näy koska ovat vaaleat mutta mulla on parempi olo ilman karvoitusta t: M43
Ja tarkoitan että ajan höylää käyttäe karvat joka paikasta. Naamasta jalkoihin. Onneksi selässä ei ole mitään karvoitusta. Se ainoa paikka mistä en pystyisi itse karvoja poistamaan. M43
Vierailija kirjoitti:
Kyllä ne kuselta, hiivalta ja bakteerivaginoosilta haisevat karvat ovat aika oksettavat. Itselläni ei haise kun ajelen pois.
Tai sitten voisit opetella pitämään huolta hygieniastasi. Kyllä se haju on siellä pillussa. Oli karvat tai ei.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Joitakin miehiä kiinnostaa lapset - siksi halutaan karvatonta naistakin!!!!
Tää on kyllä jo niin väsynyttä läppää.
Miten sitten, kun naisilta vanhetessa alkaa karvat vähenemään. Kiinnostaako vielä sittenkin lapset? Kerropa se meille nyt.
Vanheneva nainen ei kiinnosta millään kattauksella.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miten sitten, kun naisilta vanhetessa alkaa karvat vähenemään. Kiinnostaako vielä sittenkin lapset? Kerropa se meille nyt.
Kyllä alkaa suakin kiinnostamaan, kun et enää teineille kelpaa.
Jaa'a. En muista tiedä, mutta itse en ainakaan katsele itseäni "siinä mielessä", varmaan siitä syystä?
Ja mä en ymmärrä miksi tämä olisi ongelma, että mistä kukin tykkää? Ei mun puolesta tarvi olla mikään täysin paljas, mutta jos uittaa kättä pöksyihin ja se tuntuu kuin alkaisi pukemaan jotain karheaa villapaitaa päälleen, niin se ei oo mun mielestä kiihottavaa. Ei mitään sen kummempaa. Jokainen tekee sillä tiedolla mitä tekee. En mä vaadi kenenkään tekemään mitään asian eteen vastentahtoisesti, mutta jostain syystä joidenkin mielestä vaatimus=toivomus.
Vierailija kirjoitti:
Hellävarainen ja mieto nestemäinen pesuneste. Lactacyd pesuneste hoitaa ihoa ja sen hapan pH (3,5) ylläpitää ihon omaa suojaa. Sopii erinomaisesti normaalin, kuivan ja herkän ihon sekä intiimialueen päivittäiseen pesuun. Hajusteeton.
https://www.yliopistonapteekki.fi/lactacyd-pesuneste-1000-ml-91214
Valitsee hengittäviä materiaaleja alushousuiksi ja mielellään päällys vaatteetkin niin ettei ala hautumaan.
Itselläni tuli haittoja ajelusta. Hautuvissa paikoissa tuli karvatupen tulehduksia tai näppylöitä ja se sänki oli kamala. Muutenkin vähäinen hento harva karvoitus eikä mikään järkyttävä karva pehko niin ei kannattanut ajella siihen vaivaan ja haittoihin nähden.
Ymmärrän jos haluaa ajella pois sellaisen ällöttävän tuuhean pöheikön pois enkä itsekkään olisi sellaisesta tykännyt.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No ei sillä ihan perinteisellä varmaankaan.
Joita kiinnostaa niin ne hakee sitten jotain muuta kattausta. Ei kaikki hae samanlaista kattausta.
Jos ei ole itselläänkään enää mitään kattausta niin voiko sitä toiseltakaan vaatia. 🤣
Vierailija kirjoitti:
Ei poikaseni, karvat on luonto sinne järkännyt juuri siksi että lvi-asiat pysyisivät kunnossa eivätkä ummehdus ja sienet pääsisi versomaan
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
"aikuisella naisella kuuluu olla karvat". Se on kuule semmonen homma, että ei kuulu, jos ei halua. Itse pidän posliinista, inhoan karvoja . Ne kutittaa ja pistelee. Ja karvaton on nätimpi kuin risupöheikkö.
Riippuu vähän minkä näköinen pillu on kyseessä. Toiset on kyllä parempi peittää.
kyllä karva nätistää niin intien kuin outienkin. karvattomana kumpikin yhtä onneton. intiyttään tai outiuttaan ei voi valita mutta sen voi valita näyttävätkö net hyviltä, eli onko ne paljaana vai karvan suojaamat ja somistamat
Ainoa tuntemani henkilö, jonka mielestä naisten vartalon hiukset ovat inhottavia, on lesbo.
Kannattaa katsoa elokuva Secrets vuodelta 1990. Siinä on asiat tehty oikein.
Vierailija kirjoitti:
En pidä naisella karvoista, eikä minua omat karvat ällötä.
Mutta jos (kuviteltu)nainen haluaisi että ajan ne pois, niin suostuisin pyyntöön.
Minäkin haluan mielikuvitusystävän tänne sanomaan että "haluaisin että menet nyt ajamaan ne karvat".
En haluaisi munakarvoja suuhuni sen enempää kuin pillukarvojakaan.
Kyllä ne kyllä ole mitään oikeita miehiä, jos karvat ällöttävät.