Bruttotulot 4000 - 5000 € / kk, mitä teet työksesi?
Kommentit (346)
Vierailija kirjoitti:
Tai kysymyshän oli 4000 - 5000 euroa, mutta vastaajissa näyttää olevan 4000 ylittäjiä.
Hä? 4000-5000 tarkoittaa väkisinkin nelosella alkavaa summaa, ellei sitten tienaa tasan 5000 euroa.
Projektipäällikkö konsulttifirmassa. Palkka lähelle viisi tonnia, vastuut lasketaan miljoonissa.
Ensihoitaja. Viime vuonna keskikuukausitulot n. 4300e brutto. Sisältää täydet ikälisät, haittalisät, vähän ylitöitä yms. Peruspalkka surkea.
Vierailija kirjoitti:
Viestintäpäällikkö
Niin minäkin mutta saan käteen yli 4000 e/kk.
Vierailija kirjoitti:
No mun mies on it-pomo liksa 8000 e/kk ja sille työskentelevät koodarit eivät todellaKAAN tienaa 5000e/kk. :D :D Koodari on sama kuin joku putkimies.
Koodarilla normiliksa joku 3000 e/kk.
Heh, löytyihän se OMAA palkkaa käsittelevän ketjun ”mun mies tienaa xxx” -tyyppikin 😂😂
Vierailija kirjoitti:
Graafinen sunnittelija ja proikkari mainostoimistossa. Bruttona yhteensä kuukausliksa on pyöristettynä 6,350-6,900€, josta miinus verot.
Hyvin pärjää ja kaartinkaupungissa on kiva asua. Ei tarvi miettiä ravintolalaskujen maksamisia ja ostan yli hyvin laadukkaita viinipulloja tasaiseen tahtiin. Lisäksi rakastan työtäni, ei tavallaan edes tunnu työltä, kun se on oma intohimoni.
Hehhe, tosta jää käteen alle 4 tonnia kuussa, jolla ei Suomessa todellakaan juhlita.
Projektipäällikkö.
Eiku sori, mullahan on yli 6000€ palkka.
Sori, ei kuulunut tähän ketjuun.
Suunnittelija koulutuksen parissa
Vierailija kirjoitti:
28v KTM strategiakonsulttina big4 -yhtiössä.
Onpas konsulteilla huonot palkat nykyään, kun itse tienasin saman vastaavilla kokemusvuosilla jo vuonna 2005. KTM minäkin.
5300 e/kk, päällikkönä liikennehommissa. Amispohjalta ja aivan eri alalta.
Lomittaja, paljon yli töitä ja yötöitä
Vierailija kirjoitti:
4200€ peruspalkka. Raskaankaluston asentaja.
Missäpäin Suomea?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sähköasentaja pk-seudulla.
Hyville liksoille päässyt tuolla ammatilla.
Koitappa saada sähkömies käymään alle 50€/h. Veikkaan ettet löydä.
Palkka reilut 4000€ kuukaudessa vastavalmistuneesta juristina yksityisessä lakifirmassa.