Bruttotulot 4000 - 5000 € / kk, mitä teet työksesi?
Kommentit (346)
Hr:n päällikkötaso, iso kaupunki, koulutus ylempi kk-tutkinto. Brutto n. 5000 e.
Insinööri-työnjohtaja raksalla isossa firmassa.
Alan työkokemusta 15v.
Palkka reilu 5000€/kk.
Vastavalmistuneena juristina tienasin tuon verran.
Vierailija kirjoitti:
Hr:n päällikkötaso, iso kaupunki, koulutus ylempi kk-tutkinto. Brutto n. 5000 e.
Päällikköjähän me kaikki. Täällä Impotentti kansakoulu pohjalta...
Vierailija kirjoitti:
Jatkan itse edellistä. Olen tyytyväinen palkkaani mutta näen ympärillä niin paljon parempia palkkoja (omasta kuplastani johtuen), että kaikki on suhteellista.
Vierailija kirjoitti:
Kylläpäs AV:lta löytyy paljon kovatuloisia. 8 tonniakin helposti kun vähän on uraa tehnyt. Taitaisi mennä suomalaisten keskipalkat tällä otannalla uusiksi...
Kysymysähän oli yli 4000 palkoista. Kun kyselyyn vastaavat vain ne, jotka saavat yli suomalaisen keskipalkan, niin yllätys yllätys, vastausten keskiarvo ylittää keskipalkan.
Tai kysymyshän oli 4000 - 5000 euroa, mutta vastaajissa näyttää olevan 4000 ylittäjiä. Vaikka mukaan pari provoakin voi mahtua, niin kyllä - ei ole mitenkään epätodellista, että jotku tienaavat jopa 8000.
Kehityspäällikkö, KTM, pikkukaupunki
Olen jo useammassa tehtävässä tienannut tuon tai yli, joten ainakin pankkilakimies, erityisasiantuntija ja senior counsel tienaavat tuon verran tai enemmän.
vähän päälle 4000, olen product manager eli tuotepäällikkö fintech-yrityksessä.
Sairaanhoitaja, 4500 euroa kuussa peruspalkka. Ruotsissa siis olen.
Erityisasiantuntija valtiolla, sote-ala. Palkka 4700 e/kk, koulutus valtiotieteiden tohtori.
Palkka tasan tuon 4000e ja projektoin energialalla asiakasprojekteja (mm. aurinkovoimaloita, maalämpöprojekteja jne). Palkka, työmäärä ja työn laatu/vastuullisuus eivät ole linjassa.
Satamankäytön suunnittelija 5900€ / kk
Vierailija kirjoitti:
Asioita tuntematon IT-henkilö.
Sama, tosin mulla inasen alle 4000 e pk-seudun ulkopuolella. Enempää en kehtaa pyytää, ennen kuin pystyn demonstroimaan jotain käsienheiluttelua suurempaa osaamista a.k.a. hyötyä firmalle.
Vierailija kirjoitti:
Kehityspäällikkö, KTM, pikkukaupunki
Lienee kokemuslisiä mukana keitoksessa, jos yli neljän tonnin pääsee?
4200€ peruspalkka. Raskaankaluston asentaja.
Projektipäällikkö konsulttifirmassa.