Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Maksullinen tinder naisen käytössä

Vierailija
14.10.2019 |

Onko järkeä? Olen useamman vuoden tinderiä käyttänyt ja eipä sieltä mitään järkevää ole löytynyt. Nyt ei tarvitsisi selailla niin käsittämättömän paljoa määrää profiileja, varsinkin kun tuntuu että tinder näyttää koko ajan samoja profiileja uudestaan ja uudestaan. Haluaisin siis löytää parisuhteen. En ole mikään kaunotar vaan ihan tavallinen nainen. Ikäkin jo 30+

Kommentit (57)

Vierailija
41/57 |
14.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

mitä se maksaa? jos kympin pari niin ei kai siinä paljoa menetä

Siellähän se hinta näkyy sovelluksessa. Vaihtelee maittain ja tilauksen pituuden mukaan. Itse en asu suomessa.

Se goldin ostanut aiempi nainen

Vaihtelee myös iän ja sukupuolen mukaan. Mulla (vajaa 40v nainen) maksaa noin 32€/kk, seurueen 19-vuotiaalla naisella oli noin 20€ ja 30v miehellä vielä enemmän kuin minulla.  Aika julma hinnoittelu. 

Erikoista. Mulla, 42-vuotiaalla naisella, kuukauden gold maksoi vähän vajaat 27 euroa.

Vierailija
42/57 |
14.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jos kokeilee yhden kuukauden maksaa yli 30 euroa. 

Mulla maksoi 14,99. Nyt yrittää kaupittaa 7, 49 tarjousta. Sain kuukaudessa vajaa 2000 tykkäystä. Niistä ottamani mätsit riittää toistaiseksi.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/57 |
14.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Siellähän se hinta näkyy sovelluksessa. Vaihtelee maittain ja tilauksen pituuden mukaan. Itse en asu suomessa.

Se goldin ostanut aiempi nainen

Vaihtelee myös iän ja sukupuolen mukaan. Mulla (vajaa 40v nainen) maksaa noin 32€/kk, seurueen 19-vuotiaalla naisella oli noin 20€ ja 30v miehellä vielä enemmän kuin minulla.  Aika julma hinnoittelu. 

Erikoista. Mulla, 42-vuotiaalla naisella, kuukauden gold maksoi vähän vajaat 27 euroa.

Olen 49-vuotias, ja maksoi tuon 14,99 euroa. Sain varmaan ikäalennusta.

Vierailija
44/57 |
14.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miten sä kirjottelet 150 kanssa?

Ei ne kaikki aloita keskustelua. Vain kiinnostuneet ja aloituksista voi valita kiinnostavimmat. 

Vierailija
45/57 |
14.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oho eli hinta on paljon pahempi 30-40 vuotiaalle naiselle kuin sitä nuoremmalle tai vanhemmalle. Mielenkiintoista... 

Vierailija
46/57 |
14.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tinder on kyllä täysi vitsi, enkä suostu siitä maksamaan. Kukaan ei juttele eikä todellisuudessa ole kiinnostunut kohtaamaan toisia ihmisiä. Keräillään matcheja ja siihen se sitten jääkin.

Vierailija
47/57 |
14.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tinder on kyllä täysi vitsi, enkä suostu siitä maksamaan. Kukaan ei juttele eikä todellisuudessa ole kiinnostunut kohtaamaan toisia ihmisiä. Keräillään matcheja ja siihen se sitten jääkin.

Omat kokemukset täysin päinvastaisia. Hyvä palvelu ja hyviä tuloksia. M42

Vierailija
48/57 |
14.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lisää kokemuksia?

Vierailija
49/57 |
14.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä löysin Tinder goldista mieheni, mutta eri strategialla.  Menin alun perin Tinderiin todella varovaisesti ja laitoin vähän epäselvän profiilikuvan, idealla "noloa jos joku tuttu näkee". En myöskään kirjoittanut mitään profiilitekstiin. Sitten kävin läpi musta tykänneitä henkilöitä ja olihan niitä, profiilin heikkoudesta huolimatta. Suurin osa kuitenkin ihan urpoja, tyyliin vessassa otettu kaksoisleukaselfie tai muka vitsillä otetut kamalat kieli ulos suusta-irvistykset. Sitten muokkasin omaa profiiliani.  Tein hyvän tekstin, jossa kerroin itsestäni ja toiveistani (mm. etsin vakavaa parisuhdetta). Sitten laitoin hyvät, ajanmukaiset kuvat, niin kasvoista kuin kokovartalokuvan. Koska olen yksityisyydestäni tosi tarkka, vaihdoin asetukset niin, että profiilini näkee vain ne miehet, joista olen itse ensiksi tykännyt. Sanomattakin selvää, että jouduin painamaan ruksia satoja kertoja. Huono homma oli myös se, ettei match voinut tulla heti, vaan jouduin odottelemaan josko kiinnostava mies vastaa tykkäykseeni. Lopulta tärppäsi :)

Summa summarun: voin suositella Tinder Goldia ainakin yksityisyydestään tarkoille sekä niille, jotka haluavat selailla jo saatuja tykkäyksiä. Toisaalta niissäkin voi olla paljon vielä karsittavaa. Lisäksi  toinen etu on mahdollisuus vaihtaa sijaintia. 

Vierailija
50/57 |
14.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oikeesti, vmp!! Onneksi löysin aviomieheni ennen tinderiä, en olis kestäny tollasta shaibaa. Nainen on epätoivonen jos alottaa keskustelun, antakaa mun kaikki kestää..

Vierailija
51/57 |
14.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hmm houkuttelisi nyt tuo gold kun kerta useampi sen avulla seuraa löytänyt. Näkyykö profiili ihan normaalisti, näkyykö normaalia enemmän tai normaalia vähemmän kun maksullinen? Voiko vaan rauhassa odotella että tulee tykkäyksiä ja sitten lähteä niistä karsimaan?

Vierailija
52/57 |
14.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulle tinder näyttää todella paljon erilaisia f e t i s s i profiileja. Mistähän tämä voi johtua? Ihan normaali profiiliteksti ja etsin parisuhdetta, en seksiseuraa. En tajua. 

Vierailija
53/57 |
14.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miten tuo tinderalogoritmi muutenkaan toimii, näkeekö kaikki kaikkia profiileja ylipäätään? Itse ainakin saatan nähdä ihan randomisti 10 virolaista raksamiestä putkeen, sitten jotain kehonrakentajia, aivokirurgeja ja lentäjiä, jotain huonoja ja suttuisia profiileja joissa ei ole osattu yhtä ainuttakaan kuvaa ottaa ilman kuvan tärähtämistä tai ainuttakaan sanaa kirjoittaa ilman kirjoitusvirhettä jne... 

Vierailija
54/57 |
14.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tinderöidä vai eikö tinderöidä, kas siinä pulma. 

Vierailija
55/57 |
15.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

.

Vierailija
56/57 |
15.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lisää mielipiteitä?

Vierailija