Maksullinen tinder naisen käytössä
Onko järkeä? Olen useamman vuoden tinderiä käyttänyt ja eipä sieltä mitään järkevää ole löytynyt. Nyt ei tarvitsisi selailla niin käsittämättömän paljoa määrää profiileja, varsinkin kun tuntuu että tinder näyttää koko ajan samoja profiileja uudestaan ja uudestaan. Haluaisin siis löytää parisuhteen. En ole mikään kaunotar vaan ihan tavallinen nainen. Ikäkin jo 30+
Kommentit (57)
Siitä tietää että mies rimaa hipoen antaa sinulle matchin ettei koskaan aloita keskustelua. Ja jos miestä kiinnostaa oikeasti, niin hän todennäköisesti aloittaa keskustelun aika nopeasti matchin jälkeen.
Miksi aina jauhetaan naisen seksuaalisesta vallasta, kun ainakin kaikissa sovelluksissa mies tekee sen päätöksen, ei nainen?
Vai tarkoitetaanko seksuaalisella vallalla vain niiden kaikista upeimpien salikissamallien huomiota?
Federal Trade Commission juuri haastoi Tinderin oikeuteen maksullisen palvelunsa huijauksesta.
Se lienee vastaa kysymykseesi?
Lähde:
https://www.ftc.gov/news-events/press-releases/2019/09/ftc-sues-owner-o…
Don't do it.
Mulla on ihan maksullinen tindernainen käytössä silloin tällöin. Ihan toimiva homma.
Vierailija kirjoitti:
No sehän on ikävä totuus, että siellä pyörii vuosia ne kerjää ei kelpaa kenellekään ja ne ketkä ei kelpaa ketään.
Itse olin Tinderissä muutaman kuukauden, samoin miesystäväni. Nyt ollaan oltu yhdessä puolivuotta.
Markkinoilta poistuu nopeasti ns hyvintoimeentulevat, hyvännäköiset, normaalit, tasapainoiset realistit, joilla ei ole ylisuuria odotuksia kumppanistaan tai itsestään.
Ei, vaan markkinoilta poistuvat ne, ketkä eivät ole kranttuja. Miten voi olla miinus, jos mies on ollut pitkään sinkku? Sitoutumiskammo on eri asia kuin se, ettei ole löytänyt sopivaa.
Mikä ihme harha tämä on, että parhaat VIEDÄÄN? Parhaat yhtä lailla harkitsevat ja miettivät, tapailevat useita eri ihmisiä ja päätyvät sitten yhteen sellaisen kanssa, joka on täydellinen match.
Eivät kaikki ole helposti sitoutuvaa sorttia, eikä se tee heistä sen huonompia.
Olen todella onnellinen, että omalla miehelläni oli useita vuosia kestänyt sinkkuus takana ja vaikka kuulemma välillä iski olo, ettei Tinderistä ketään löydä, löydettiin toisemme. Oltiin molemmat tilanteissa, jossa tiedettiin olevamme mieluummin yksin kuin ok-suhteessa. Oltiin myös molemmat tavattu Tinderin kautta ihmisiä, jotka olivat enemmän tosissaan kuin me... yli-innokkuus alussa oli molemmille turn off, tosin sitten vähän innostuttiin toisistamme...
Tapailumme silti alkoi kevyesti ja meillä oli keskenämme vaan hauskaa. Tinderit poistettiin vasta kuukausien päästä tapaamisestamme, koska ei tosiaankaan ollut kiire viedä toista pois markkinoilta vaan tutustua rauhassa. käytiin yhdessä reissussakin vaikkei vielä virallisesti seurusteltu, ja matka meni loistavasti.
Olen onnellinen, että miehellä oli takana kunnon poikamieselämä naisvalloituksineen, mutta kuitenkin hänellä jo sen verran ikää, että pelleily on ohitse. Nyt on vaan helkkarin hyvä olla molemmilla.
Joten pliis, älkää nyt sen takia jättäkö tapaamatta jotain tyyppiä, että on ollut vuosia Tinderissä. Joissain tapauksissa ne suhteesta toiseen pomppijat ovat niitä ongelmatapauksia...
Lisää kokemuksia, minuakin kiinnostaa. Kertokaa niin miehet kuin naiset käyttökokemuksia ja kertokaa vielä mitä etsitte, suhdetta, seksiä, kavereita, jne?
Vierailija kirjoitti:
Federal Trade Commission juuri haastoi Tinderin oikeuteen maksullisen palvelunsa huijauksesta.
Se lienee vastaa kysymykseesi?
Lähde:
https://www.ftc.gov/news-events/press-releases/2019/09/ftc-sues-owner-o…
Don't do it.
The Federal Trade Commission sued online dating service Match Group, Inc. (Match), the owner of Match.com, Tinder, OKCupid, PlentyOfFish, and other dating sites, alleging that the company used fake love interest advertisements to trick hundreds of thousands of consumers into purchasing paid subscriptions on Match.com.
The agency also alleges that Match has unfairly exposed consumers to the risk of fraud and engaged in other allegedly deceptive and unfair practices. For instance, the FTC alleges Match offered false promises of “guarantees,” failed to provide services to consumers who unsuccessfully disputed charges, and made it difficult for users to cancel their subscriptions.
“We believe that Match.com conned people into paying for subscriptions via messages the company knew were from scammers,” said Andrew Smith, Director of the FTC’s Bureau of Consumer Protection. “Online dating services obviously shouldn’t be using romance scammers as a way to fatten their bottom line.”
Älkää tukeko huijareita.
Olen ollut tinderissä varmaan 4 vuotta, minkäköhänlaisena epätoivoisena tapauksena minua sitten pidetään :D
En todellakaan hyppää suhteeseen tuosta vaan, en myöskään seksisuhteeseen. Vaadin jonkinlaista tasoa myös ystäviltäni, jos ei löydy riittävän mukavaa seuraa olen mielummin täysin yksin. Miksi olisin vaikkapa ilkeän tylyttäjän kanssa, jos en ketään muuta löydä? Todellakin yksinäisyys parempi vaihtoehto.
Vierailija kirjoitti:
Siitä tietää että mies rimaa hipoen antaa sinulle matchin ettei koskaan aloita keskustelua. Ja jos miestä kiinnostaa oikeasti, niin hän todennäköisesti aloittaa keskustelun aika nopeasti matchin jälkeen.
Ei vaan ihan tutkimustenkin mukaan miehet tykkäävät matalalla kynnyksellä naisista, eli ei rimaa hipoen. Oman miehen kanssa on tästä juteltu ja hän myönsi itsekin, ettei aina tullut katsottua sen kummemmin, kunhan ei ollut aivan kauhea. Sen takia varmaan hällä olikin karseita treffejä takana. :D
Minä aloitin meillä keskustelun, koska mulla oli gold ja olin tosi valikoiva, kenen kanssa juttelen. Kun aloin juttelemaan miehen kanssa, oltiin just sillä hetkellä toistemme ainoat matchit.
Miehen matchittomuus johtui hänen urposta profiilistaan, joka oli minun mielestäni hauska, mutta varmaan suurimman osan naisista mielestä mauton. :D (Huono) huumorintaju meitä yhdistääkin.
Luulisin tuon oleva parempi kuin Tinder maksullisen naisen käytössä.
Vierailija kirjoitti:
Olen ollut tinderissä varmaan 4 vuotta, minkäköhänlaisena epätoivoisena tapauksena minua sitten pidetään :D
En todellakaan hyppää suhteeseen tuosta vaan, en myöskään seksisuhteeseen. Vaadin jonkinlaista tasoa myös ystäviltäni, jos ei löydy riittävän mukavaa seuraa olen mielummin täysin yksin. Miksi olisin vaikkapa ilkeän tylyttäjän kanssa, jos en ketään muuta löydä? Todellakin yksinäisyys parempi vaihtoehto.
Ei vaan olet kultakimpale jollekin, joka tajuaa ettet kelpuuta ketä tahansa. Juuri tämän pitkän sinkkuajan ja itsenäisyyden perusteella se toinen voi olla varma ihastumisestasi, että olet tietyllä tavalla valmis uhraamaan itsenäisyytesi hänen takiaan. Mulle ainakin plussaa on miehen pitkä sinkkuaika (tietysti joku raja, ehkä joku 10v sinkkuna on jo vähän erikoista...).
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei vaan ihan tutkimustenkin mukaan miehet tykkäävät matalalla kynnyksellä naisista, eli ei rimaa hipoen. Oman miehen kanssa on tästä juteltu ja hän myönsi itsekin, ettei aina tullut katsottua sen kummemmin, kunhan ei ollut aivan kauhea. Sen takia varmaan hällä olikin karseita treffejä takana. :D
Minä aloitin meillä keskustelun, koska mulla oli gold ja olin tosi valikoiva, kenen kanssa juttelen. Kun aloin juttelemaan miehen kanssa, oltiin just sillä hetkellä toistemme ainoat matchit.
Miehen matchittomuus johtui hänen urposta profiilistaan, joka oli minun mielestäni hauska, mutta varmaan suurimman osan naisista mielestä mauton. :D (Huono) huumorintaju meitä yhdistääkin.
Hmm, luulin olevani kranttu mutta silti minulla ei ole ikinä ollut tilannetta että olisi vain yksi match. Nytkin niitä on yli 150...
Monillako treffeillä te parisuhteen löytäneet jouduitte käymään ennen sitä oikeaa?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Hmm, luulin olevani kranttu mutta silti minulla ei ole ikinä ollut tilannetta että olisi vain yksi match. Nytkin niitä on yli 150...
No matcheja ei tule jos ei tykkää kenestäkään. Kun latasin Tinderin, kaikkiaan tykkäsin seitsemästä, joista kuuden kanssa tuli match. Kun tapasin mun miehen, olin poistanut aiemmat matchit, koska ei vaan sittenkään kiinnostanut aloittaa juttua.
Vierailija kirjoitti:
Luulisin tuon oleva parempi kuin Tinder maksullisen naisen käytössä.
Heh. Mutta jonkin verran on ihan rehellisiä maksullisia naisia Tinderissa. Tämän jokainen mies on varmasti huomannut.
Tinder maksullisen naisen käytössä on takuuvarma menestys.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
mitä se maksaa? jos kympin pari niin ei kai siinä paljoa menetä
Siellähän se hinta näkyy sovelluksessa. Vaihtelee maittain ja tilauksen pituuden mukaan. Itse en asu suomessa.
Se goldin ostanut aiempi nainen
Vaihtelee myös iän ja sukupuolen mukaan. Mulla (vajaa 40v nainen) maksaa noin 32€/kk, seurueen 19-vuotiaalla naisella oli noin 20€ ja 30v miehellä vielä enemmän kuin minulla. Aika julma hinnoittelu.
Itse en myöskään koskaan ehdota treffejä, eli odotan ensin että mies aloittaa keskustelun, sitten odotan että mies pyytää treffeille. Naamattain naisenkin on luontevaa tehdä aloite mutta treffipalstoilla se ei vaan toimi. Ellet sitten kuulu siihen kauneimpaan prosenttiin naisista.