Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Maksullinen tinder naisen käytössä

Vierailija
14.10.2019 |

Onko järkeä? Olen useamman vuoden tinderiä käyttänyt ja eipä sieltä mitään järkevää ole löytynyt. Nyt ei tarvitsisi selailla niin käsittämättömän paljoa määrää profiileja, varsinkin kun tuntuu että tinder näyttää koko ajan samoja profiileja uudestaan ja uudestaan. Haluaisin siis löytää parisuhteen. En ole mikään kaunotar vaan ihan tavallinen nainen. Ikäkin jo 30+

Kommentit (57)

Vierailija
1/57 |
14.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

En siis jaksaisi tuhlata enää aikaani sovelluksen selaamiseen, jostain syystä helsingissä tuntuu koko ajan näkyvän saman tyypit ensin. 

Vierailija
2/57 |
14.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on vähemmän aikaa kuin rahaa, olen ostanut goldin joten selaan vain listaa profiileista jotka on tykänneet omastani. Matkustan myös usein, joten on kätevää asettaa location määränpäähän viikko etukäteen ja kerätä tykkäykset odottamaan.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/57 |
14.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

mitä se maksaa? jos kympin pari niin ei kai siinä paljoa menetä

Vierailija
4/57 |
14.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja ymmärrän kyllä puutteeni, mutta osa niistä ei ole mitenkään nopeasti korjattavissa. Olen erittäin pienituloinen ja teen pätkätöitä, mutta toivottavasti en koko loppuelämääni kunhan saan opinnot viimeisteltyä. 

Vierailija
5/57 |
14.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Gold-versio on juuri hyvä. Itse käytän sitä. En selaile juuri ollenkaan muiden profiileja. Odotan vain, ketkä tykkäävät minusta ja poimin sitten niistä itseäni kiinnostavat. Ja keskityn heihin. Itse tosin etsin kevytsuhteita ja seksiseuraa, toimii tosi hyvin tuohon. Mutta miksei tapa toimisi myös oikeaa parisuhdetta toivovalle. M40.

Vierailija
6/57 |
14.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Siellähän se hinta näkyy sovelluksessa. Vaihtelee maittain ja tilauksen pituuden mukaan. Itse en asu suomessa.

Se goldin ostanut aiempi nainen

Vierailija
7/57 |
14.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jos kokeilee yhden kuukauden maksaa yli 30 euroa. 

Vierailija
8/57 |
14.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

No sehän on ikävä totuus, että siellä pyörii vuosia ne kerjää ei kelpaa kenellekään ja ne ketkä ei kelpaa ketään.

Itse olin Tinderissä muutaman kuukauden, samoin miesystäväni. Nyt ollaan oltu yhdessä puolivuotta.

Markkinoilta poistuu nopeasti ns hyvintoimeentulevat, hyvännäköiset, normaalit, tasapainoiset realistit, joilla ei ole ylisuuria odotuksia kumppanistaan tai itsestään.

Vierailija
9/57 |
14.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko siitä naiselle mitään hyötyä? Miehellehän se olisi toimiva, kun ei näkee tykänneet.

Vierailija
10/57 |
14.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Gold-versio on juuri hyvä. Itse käytän sitä. En selaile juuri ollenkaan muiden profiileja. Odotan vain, ketkä tykkäävät minusta ja poimin sitten niistä itseäni kiinnostavat. Ja keskityn heihin. Itse tosin etsin kevytsuhteita ja seksiseuraa, toimii tosi hyvin tuohon. Mutta miksei tapa toimisi myös oikeaa parisuhdetta toivovalle. M40.

Jos kaikki tekisivä tuota, nini kenenkään profiileista ei tykättäisi....

Vierailija
11/57 |
14.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No sehän on ikävä totuus, että siellä pyörii vuosia ne kerjää ei kelpaa kenellekään ja ne ketkä ei kelpaa ketään.

Itse olin Tinderissä muutaman kuukauden, samoin miesystäväni. Nyt ollaan oltu yhdessä puolivuotta.

Markkinoilta poistuu nopeasti ns hyvintoimeentulevat, hyvännäköiset, normaalit, tasapainoiset realistit, joilla ei ole ylisuuria odotuksia kumppanistaan tai itsestään.

Tai sitten ei vaan ole törmännyt siihen oikeaan. Jos vaan ei kehity ihastuksen tunteita vaikea siinä on alkaa seurustelemaan. Tai no kai jotkut tuollaisia järkiliittojakin muodostaa. Itse ihastun todella harvoin. 

Vierailija
12/57 |
14.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sinun profiilia näytetään niille kenestä olet tykännyt. Jos jätät selaamisen kokonaan kärsii myös oma näkyvyytesi.

Goldilla toki näät suoraan kuka sinusta on tykännyt, mutta älä jätä omaa selausta pois jos siihen lähdet.

Mitä se gold muuten naisille maksaa?

Vierailija
13/57 |
14.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voin suositella. Itse en jaksanut selata profiileita juurikaan. Gold toimi loistavasti. Yhdellä vilkaisulla näki kuvasta, että haluaako klikata susta tykänneen profiilin auki vai ei. Naiselle vielä erityisen itsetuntoa nostava, kun tietää miten miehet tuota käyttää. Toki niidenkin profiileiden selaamisessa kestää, mutta on se silti helpompaa. Nimim. kuukaudessa 6000 tykkääjää, 50 mätsiå, 3 treffit ja yhden kanssa jatkuu.

Vierailija
14/57 |
14.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Onko siitä naiselle mitään hyötyä? Miehellehän se olisi toimiva, kun ei näkee tykänneet.

No samalla tavallahan se naisellekin toimii?

Vierailija
15/57 |
14.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Voin suositella. Itse en jaksanut selata profiileita juurikaan. Gold toimi loistavasti. Yhdellä vilkaisulla näki kuvasta, että haluaako klikata susta tykänneen profiilin auki vai ei. Naiselle vielä erityisen itsetuntoa nostava, kun tietää miten miehet tuota käyttää. Toki niidenkin profiileiden selaamisessa kestää, mutta on se silti helpompaa. Nimim. kuukaudessa 6000 tykkääjää, 50 mätsiå, 3 treffit ja yhden kanssa jatkuu.

Oho vau! Kuulostaa kyllä ihan kokeilemisen arvoiselta nyt! Ja onnittelut että löysit miehen :)

Vierailija
16/57 |
14.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Juu, mutta kun miehet swaippaavat oikealle suurimman osan profiileista, osa jopa kuvia katsomatta, niin ei se käytönnössä sulla on paljon haamutykkyksiä siellä odottamassa. 

Vierailija
17/57 |
14.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Gold-version avulla on helppo pitää myös ns. Varasija-listaa. Siltä saa nopeasti kehiin jonkun, jos jonkun toisen kanssa homma ei etene 👍.

Vierailija
18/57 |
14.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Juu, mutta kun miehet swaippaavat oikealle suurimman osan profiileista, osa jopa kuvia katsomatta, niin ei se käytönnössä sulla on paljon haamutykkyksiä siellä odottamassa. 

Tämän tietää niin ettei itse naisena ikinä aloita keskustelua. Jos mies aloittaa keskustelun, niin on kiinnostunut todennäköisesti ainakin jollain tasolla. 

Vierailija
19/57 |
14.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tämän tietää niin ettei itse naisena ikinä aloita keskustelua. Jos mies aloittaa keskustelun, niin on kiinnostunut todennäköisesti ainakin jollain tasolla. 

Naisen ei kannata Tinderissä aloittaa keskustelua. Sillä saa vain epätoivoisen leiman.

Vierailija
20/57 |
14.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Näinpä. Itsekin naiivina aloitin ensin miesten kanssa keskusteluita. Saatoin vaikkapa kysyä jotain profiilitekstistä tai jotain kuvasta. En tiennyt että keskustelunaloitus on miehen näkökulmasta epätoivoista, vaikka olen vaan ollut vilpittömän utelias. 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi seitsemän kaksi