Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Saatteko esimieheltänne positiivista palautetta?

Vierailija
14.10.2019 |

Pomoni on nihkeä antamaan hyvää palautetta, valitettavaa löytyy aina. Onko muilla samanlaista vai saatteko työstänne hyvää palautetta?

Kommentit (13)

Vierailija
1/13 |
14.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei minkäänlaista palautetta ja aina kun yritän vihjailla että saisiko jotain palautetta, niin ei mitään, ei kyllä tukeakaan. Huom. Miespuolinen esimies.

Vierailija
2/13 |
14.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Saisinpa edes jotain palautetta, mutta pomo ei puhu, ei pukahda. Kai ne hommat on sitten hoitunu kunnolla...

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/13 |
14.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä, on onni ja autuus olla hyvän pomon alainen, ja reilun. Itken jo valmiiksi siirtoani toiseen yksikköön, en todellakaan tiedä jaksanko enää yhtään huonoa johtamista ja ilmapiiriä, kärsinyt siitä n.10v ennen tätä auvoa.

Vierailija
4/13 |
14.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä erittäin positiivista palautetta ja palkankorotuksia tulee tasaiseen tahtiin. 

Vierailija
5/13 |
14.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joskus. Ylennykset ja paremmat palkat menee silti muille. Minulle katsotaan riittävä kiitos olevan tyhjät sanat.

Vierailija
6/13 |
14.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sain aiemmin kehuja, tuolloin esimies ei lähellä seurannut työntekoani... Nykyään en saa enää kehuja vaan kiusaantuneita katseita, mutta työntekijöistä on pulaa nii ei pääse musta eroon. Oon siis todellakin epäpätevä työhöni (oikeasti, en tarkota tätä itsesäälissä) ja hävettää jotenkin kun tiedän miksi oon huono, mutta syy sellainen että vaikea lähteä siihen puuttumaan. Siis tiedon puutettakin on, ja sitä voi korjata, mutta enemmän mua huolettaa oma luonne, mikä on yks asia joka esimiestä ei miellytä.

Vierailija
7/13 |
14.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ole koskaan saanut mitään palautetta. Tuntuu etten ole olemassakaan. Pomo saattaa lähtiessään huikata heipat, mutta muuten ei koskaan puhu mitään. Jostain työvuoromuutoksesta on joskus kysynyt tai jos on ollut muuta työhön liittyvää asiaa. Aika harvoin mitään asiaa on. En tiedä olenko huono vai hyvä tai jotain siltä väliltä. Millään mitä töissä teen ja miten teen ei tunnu olevan mitään merkitystä. Ei hyvää tai huonoa. Eipä paljon kiinnosta kehittyä ja kouluttautuakaan.

Vierailija
8/13 |
14.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En ole koskaan saanut mitään palautetta. Tuntuu etten ole olemassakaan. Pomo saattaa lähtiessään huikata heipat, mutta muuten ei koskaan puhu mitään. Jostain työvuoromuutoksesta on joskus kysynyt tai jos on ollut muuta työhön liittyvää asiaa. Aika harvoin mitään asiaa on. En tiedä olenko huono vai hyvä tai jotain siltä väliltä. Millään mitä töissä teen ja miten teen ei tunnu olevan mitään merkitystä. Ei hyvää tai huonoa. Eipä paljon kiinnosta kehittyä ja kouluttautuakaan.

Saako kysyä mitä teet työksesi? Ap

Vierailija
9/13 |
14.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Saan, tosin se ei juuri koske substanssiosaamista koska työni sisältö on esimiehelle ihan vierasta, mutta usein saa kiitosta oma-aloitteisuudesta, itsenäisestä työstä, kehittämisideoista ja yhteisöllisestä asenteesta. Moitteita ei ole tullut koskaan, (asiallisia) vaatimuksia kyllä.

Vierailija
10/13 |
14.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Saan.

Vierailija
11/13 |
14.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä saan myös kehopositiivista palautetta.

Vierailija
12/13 |
14.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ole saanut, en. Kaikki asiat jotka liittyvät minun työtehtäviin keskustellaan ja sovitaan muiden työntekijöiden kanssa.

Olen viiden vuoden jälkeen antanut periksi. Olen omissa oloissani, sanon kaikkeen "Juu", vaikka pääasiassa muutokset jotka muut keksivät, ovat huononnus ja hidastavat työtäni (eivät käytännössä ymmärrä työtehtäviäni, näkevät vain murto-osan niistä).

Teen työni niin hyvin kuin voin tästä huolimatta.

Piruakos siinä, jos voin tienata firmalle vähemmän, ei ole minusta kiinni.

13/13 |
14.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

En oikeastaan, mutta en saa kyllä negatiivistakaan palautetta. Itsesäälipäivinä ajattelen, että kukaan ei keksi mitään positiivista näin onnettomasta tapauksesta, mutta en kai ole oikeasti niin huono. Olen varmaan niin hiljainen ja näkymätön, ettei kenelläkään ole oikein mitään sanomista. Otan aika raskaasti pienet ja mitättömätkin mokat ja jään murehtimaan niitä. Ehkä ne eivät tuntuisi niin vakavilta, jos kuulisi enemmän positiivista itsestään.