Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

13v poika, hajonnut puhelin ja selitys "joku juoppo äijä vaan tuli ja paiskasi sen maahan" uskoako vai ei?

Vierailija
14.10.2019 |

Jotenkin tämä nyt vaikuttaa ei-todelliselta selitykseltä?

Poika on hiljainen ja pääsääntöisesti kunnioittaa aikuisia, en siis usko että olisi provosoinut vierasta ihmistä tällaiseen tekoon. Ja lisäksi hänen kaksi parasta kaveriaan saivat nyt hiljattain uudemman mallin tästä puhelimesta, että tämäkin puoltaisi sitä että tahallaan rikkonut.

Kun pyysin kuvailemaan tätä "juoppoa" niin haparoiden selitti, että no ööö, sillä oli huppu päässä ja ööö, se vaan örisi.

Kommentit (25)

Vierailija
21/25 |
14.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tee ilmoitus poliisille. Kysy ensin ketkä kaverit näkivät tapahtuman. Ota nimet ylös ja kerro, että poliisi ottaa yhteyttä myös kavereihin. Eiköhän se totuus irtoa. Poika valehtelee.

Vierailija
22/25 |
14.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse ostan aina pojan haluaman puhelimen, joten ei tarvitse epäillä pojan rikkovan tahallaan. Olen kylläkin saanut miljoonien perinnön.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/25 |
14.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No, vie luuri korjattavaksi, sillähän tuo ratkeaa. Onhan sulla kotivakuutus?

Juu, opeta kakaralle samalla että vakuutuspetos on sallittua.

Vierailija
24/25 |
14.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kerran huumehörhö heitti mun auringolasit räsäksi maahan ja kerran ohikulkija tönäissyt aivan selvästi tarkoituksella. Kyllä näitä riittää, usko poikaa jos muuten ollut luotettava ja kerrot tosiaan myös poliisille.

Räsäksi? Oletko joku 5-vuotias?

25/25 |
14.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen kuullut että rikkovat tahalleen puhelimiansa jos on pakko saada uudempi malli. Sun lapsesta en tiedä mutta luulis että olis itkuinen tai säikähtänyt jos olisi tositapaus.

Niin minäkin tällä palstalla, mutta en koskaan missään muualla. Onko mitään sen vahvistukseksi, ettei tämä ole vain vauva.fi:n urbaanilegendaa?

Ajattelisin, että fyffe tuntuu yleensä sitä isommalta, mitä pienempi on itse, että ainakin 13-vuotias tuntuu vähän turhan nuorelta tuollaiseen toimintaan. Varsinkin jos on pitkälti sääntöjä noudattava heppu, tuumisin hyvinkin, että jotain perääntymistä tarinasta tulisi aika nopeasti, jos kovistelee.