Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

13v poika, hajonnut puhelin ja selitys "joku juoppo äijä vaan tuli ja paiskasi sen maahan" uskoako vai ei?

Vierailija
14.10.2019 |

Jotenkin tämä nyt vaikuttaa ei-todelliselta selitykseltä?

Poika on hiljainen ja pääsääntöisesti kunnioittaa aikuisia, en siis usko että olisi provosoinut vierasta ihmistä tällaiseen tekoon. Ja lisäksi hänen kaksi parasta kaveriaan saivat nyt hiljattain uudemman mallin tästä puhelimesta, että tämäkin puoltaisi sitä että tahallaan rikkonut.

Kun pyysin kuvailemaan tätä "juoppoa" niin haparoiden selitti, että no ööö, sillä oli huppu päässä ja ööö, se vaan örisi.

Kommentit (25)

Vierailija
1/25 |
14.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

ei

Vierailija
2/25 |
14.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

No sano, että asiasta tehdään rikosilmoitus ja poliisi tulee haastattelemaan. Eiköhän se murru, jos on valhe. Jos ei, niin todellakin teet sen rikosilmoituksen.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/25 |
14.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kerrot että asiasta on tehtävä poliisille ilmoitus ja pojan pitää kuvata juoppu tarkasti.. Ja että alueella on voinut olla tallentava videokamera ja kuvata koko tapahtuman. Katso alkaako mennä vaikeaksi.

Vierailija
4/25 |
14.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse en ainakaan uskoisi, ja noin epävarmasti ja huonosti selitti.

Vierailija
5/25 |
14.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen kuullut että rikkovat tahalleen puhelimiansa jos on pakko saada uudempi malli. Sun lapsesta en tiedä mutta luulis että olis itkuinen tai säikähtänyt jos olisi tositapaus.

Vierailija
6/25 |
14.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

No, vie luuri korjattavaksi, sillähän tuo ratkeaa. Onhan sulla kotivakuutus?

Vierailija
7/25 |
14.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

osta uusin iphone. kyllä se siitä.

Vierailija
8/25 |
14.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sinun lapsestasi en osaa sanoa, mutta työssäni yläkoulussa olen nähnyt useitakin kertoja, miten nuori paiskaa puhelimensa lattiaan, koska entisen on oltava rikki jotta voi pyytää sitä uusinta iPhonea.

Vierailija
9/25 |
14.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

No kumpi nyt kuulostaa todennäköisemmältä tuossa tilanteessa? :D 

"Joku örisevä huppupäinen juoppo vaan tuli ja paiskasi sen maahan" 

Vai se, että on itse hajottanut sen, kun haluaa sen saman puhelimen minkä kaveritkin. 

Vierailija
10/25 |
14.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kerran huumehörhö heitti mun auringolasit räsäksi maahan ja kerran ohikulkija tönäissyt aivan selvästi tarkoituksella. Kyllä näitä riittää, usko poikaa jos muuten ollut luotettava ja kerrot tosiaan myös poliisille.

Vierailija
11/25 |
14.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

No, törmäsin lenkillä tapaukseen jossa poika oli ottanut tytön puhelimen ja tyttö sitten otti pojan lippiksen ja tämän jälkeen poika sanoi että heittää puhelimen maahan jos ei sa lippistä takaisin ja tähän tyttö vaan totes että sen kun heität mä saan kuitenkin uuden.

Vierailija
12/25 |
14.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No kumpi nyt kuulostaa todennäköisemmältä tuossa tilanteessa? :D 

"Joku örisevä huppupäinen juoppo vaan tuli ja paiskasi sen maahan" 

Vai se, että on itse hajottanut sen, kun haluaa sen saman puhelimen minkä kaveritkin. 

Tiedän kumpi kuulostaa todennäköisemmältä mutta riittääkö se? Mitä jos oikeasti on käynyt noin? Pitääkö pojan ottaa syyt niskoille teosta jota ei ole tehnyt ja pärjätä ilman puhelinta?

Vierailija
13/25 |
14.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo. Uhkaat ilmoituksella poliisille kuten jo mainittu. Hankitte tilalle korkeintaan samantasoisen puhelimen kuin se vanha.

Vierailija
14/25 |
14.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Joo. Uhkaat ilmoituksella poliisille kuten jo mainittu. Hankitte tilalle korkeintaan samantasoisen puhelimen kuin se vanha.

Jatkuu

Ja jos rikkoutunut puhelin oli jokin 500€+ malli, ostatte jonkin parin-kolmensadan luurin.

Vierailija
15/25 |
14.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Valhe.

Vierailija
16/25 |
14.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ilmoitus poliisille ja sano, että asia kyllä selviää ja silloin saat uuden puhelimen. Kysy viellä ettei varmaan valehtele, koska väärästä ilmoituksesta voi tulla vakavat sanktiot kuten huostaanotto. Lohduta kuitenkin ja sano, että poliisit kyllä kuulustelussa tunnistavat valehtelijan, ovat sentään kuulustelleet jopa murhaajia, joten lapsellasi ei ole mitään hätää.

Vierailija
17/25 |
14.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vielä*

Vierailija
18/25 |
14.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kumpikin syy puhelimen rikkoutumiselle kuulostaa omaan korvaan järjettömältä, mutta todennäköisempi on että poika sen itse hajotti. Miksi joku random örisevä huppupäinen juoppo olisi tullut poikasi luo, ja miksi siinä tilanteessa olisi se puhelin ollut saatavilla, ja miksi se juoppo olisi sen paiskannut maahan sen sijaan että olisi vaan vienyt mennessään ja vaikka myynyt muutamien hilkkujen toivossa?

Vierailija
19/25 |
14.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaverit siis rikkoivat puhelimen,  kiusataanko koulussa?

Vierailija
20/25 |
14.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jatkuu

Ja jos rikkoutunut puhelin oli jokin 500€+ malli, ostatte jonkin parin-kolmensadan luurin.

Tälle tupla peukutukset! Samantasoinen tai halvempi luuri !!