Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mikä teitä naisia kiinnostaa noissa astiastoissa?

Vierailija
14.10.2019 |

Tyttöystäväni alkoi oikeasti itkemään ja lukittautui makuuhuoneeseen kun sanoin hänelle että minua ei varsinaisesti kiinnosta kun hän esitteli uusia villeroi&boch teekuppejaan ja arabian (vai mitälie) lautasiaan.

Niin, tämä on tosiaan hänen asuntonsa että taidanpa lähteä pubiin, siellä on kiinnostavia astioita (niitä missä on olutta).

Kommentit (75)

Vierailija
1/75 |
14.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei mikään, paitsi se, että ne löytävät tiensä astianpesukoneeseen ja kaappeihin. Ja se, etten minä ole ainoa henkilö taloudessa, joka niitä kuljettaa käyttöprosessissaan likaisesta puhtaaksi.

Vierailija
2/75 |
14.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

No ei se itkun aihe ollut se astiasto, vaan se etta osoitit urpoutesi kun paljastit, etta sua ei kiinnosta sun tyttoystavalle tarkeat asiat, ellei ne ole myos sun mielesta tarkeita. 

Totta kai minakin kuuntelen kiinnostuneen oloisena ja nakoisena, kun mun miesystava selostaa mulle jotain Asian Leaguen jalkapallo-ottelua, vaikka minkaan valtakunnan jalkapallo ei kiinnosta mua patkan vertaa enka suoraan sanottuna tajuakaan siita juuri mitaan. Ihan vaan koska rakastan. <3 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/75 |
14.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä sain kuulla suoraa huutoa kun totesin että ihan kiva jos nuo lautaset saa sinut noin onnelliseksi. Itseä on aina kiinostanut enemmän se mitä on lautasten päällä tai laseissa sisältönä.

Vierailija
4/75 |
14.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pitää olla jouluksi aina hienot astiat esillä. Tykkään arjessakin kaikesta kauniista.

Vierailija
5/75 |
14.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo, astioistahan tuossa juuri olikin kysymys. Not.

Vierailija
6/75 |
14.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

treffit kirjoitti:

vaan se etta osoitit urpoutesi kun paljastit, etta sua ei kiinnosta sun tyttoystavalle tarkeat asiat, ellei ne ole myos sun mielesta tarkeita. 

Autisti-ap tuskin tajuaa mitä tuo tarkoittaa....

Sosiaaliset taidot täysi nolla aplla, varmaan kasvanut jossain kellarissa.

Vierailija
7/75 |
14.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

treffit kirjoitti:

No ei se itkun aihe ollut se astiasto, vaan se etta osoitit urpoutesi kun paljastit, etta sua ei kiinnosta sun tyttoystavalle tarkeat asiat, ellei ne ole myos sun mielesta tarkeita. 

Totta kai minakin kuuntelen kiinnostuneen oloisena ja nakoisena, kun mun miesystava selostaa mulle jotain Asian Leaguen jalkapallo-ottelua, vaikka minkaan valtakunnan jalkapallo ei kiinnosta mua patkan vertaa enka suoraan sanottuna tajuakaan siita juuri mitaan. Ihan vaan koska rakastan. <3 

Minut on kasvatettu aina olemaan rehellinen.

Ei muuten ole hääviä tämä keskikalja tässä räkälässä.

Vierailija
8/75 |
14.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Naisten keskinäistä kilpavarustelua ja materian haalimista ja ihailemista. 

Naisten pinnallisuutta. Ja sitten niitä alapeukkuja vaan tulemaan. 

Vierailija
9/75 |
14.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Rehti ja rehellinen suomiurpo siellä porvoossa.

Vierailija
10/75 |
14.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

treffit kirjoitti:

vaan se etta osoitit urpoutesi kun paljastit, etta sua ei kiinnosta sun tyttoystavalle tarkeat asiat, ellei ne ole myos sun mielesta tarkeita. 

Autisti-ap tuskin tajuaa mitä tuo tarkoittaa....

Sosiaaliset taidot täysi nolla aplla, varmaan kasvanut jossain kellarissa.

Näinkö keskustelet oikeassa elämässäkin? 

Vierailija
11/75 |
14.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Hahah, miehillähän ei ole mitään vastaavaa ollenkaan xD Ihan siksi vaan ostin Mersun kun itse tykkään ja sillä pääsee niin paljon paremmin paikasta a paikkaan b kuin vaikkapa Toyotalla.

Vierailija
12/75 |
14.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kannattaa suhtautua keräilijöiden ja harrastajien kokoelmiin ja tekemisiin tietyllä kunnioituksella. Tuohan on sama kuin keräilisi postimerkkejä tai vaikka perhosia.

Mene pyytämään anteeksi tympeyttäsi ja sano, että on hyvä kun ihmisellä on harrastuksia ja että hienot astiat tekevät hänen arkensa paremmaksi, vaikka itse et niistä niin välitä. Ehkä hän siitä piristyy ja omakin päiväsi tuosta paranee. Ymmärsitte molemmat varmasti toisenne vain vähän väärin ja se on sitä ihmiselämää se.

Tällaisia juttuja olen elämäni varrella oppinut naisista ja ihmisistä. Useimmat naiset ottavat myös mielellään vastaan lahjuksia suklaan muodossa.

13/75 |
14.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Luulen, että löydät itsellesi sopivampaa seuraa sieltä kuppilasta. Muovituopit on enemmän sun juttu, kuin Villeroy & Boch.

Missä on hippejä ja hamppua, siellä tarvitaan Nokian kumipamppua

Vierailija
14/75 |
14.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mun mutsi ja mummot on just tuollaisia astiakiimaisia eukkoja. Sit ne aina järkyttyy, kun mulla ei kiinnosta YHTÄÄN. Saavat viedä mun puolesta perintöastiansa mukanaan kuoppaan, sitten joskus, kun aika heistä jättää.

Vierailija
15/75 |
14.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

treffit kirjoitti:

Minä ainakin pystyn seuraamaan lempilajejani paasaamatta niistä tuolle naiselle. Jos hän joskus tulee seuraksi katsomaan ja kysyy jotain niin silloin toki vastaan mutta muuten on mukavampi keskittyä itse asiaan.

Vierailija
16/75 |
14.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minäkään en ymmärrä niitä joitakin naisia, joille jotkut astiat ovat tärkeitä. Itselleni on ollut aina ihan se ja sama minkälaiset astiat ovat ja en todellakaan huomaa jos lautasena tai kuppina on joku "parempi" kippo.

Meillä kotona on ihan vain Ikeasta ostetut lautaset ja ei haittaa olenkaan, jos joku menee rikki, uutta saa ostettua vaikka seuraavana päivänä ja rahaa ei mene kuin muutama euro. N45

Vierailija
17/75 |
14.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Rehellisyys on harvinaista nykyisin.

Hienoa, että olet rehellinen ihminen.

Seuraavalla kerralla kun kultamussukkaisesi esittelee sinulle jotain, mikä tuottaa hänelle iloa,

niin älä sano mitään.

Halaa ja muiskauta pusu poskelle ja sen jälkeen voit poistua paikalta ja mennä nauttimaan lempikuppilasi olut-täytteisistä astioista. 

Vierailija
18/75 |
14.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Suomen omistautuneimmat arabia-keräilijät ovat miehiä.

Sekin, joka möi 180 000 eurolla 1230 kappaleen kannukokoelmansa vastikään Alavuden kaupungille, oli vanhempi herrashenkilö.

Vierailija
19/75 |
14.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minäkään en ymmärrä niitä joitakin naisia, joille jotkut astiat ovat tärkeitä. Itselleni on ollut aina ihan se ja sama minkälaiset astiat ovat ja en todellakaan huomaa jos lautasena tai kuppina on joku "parempi" kippo.

Meillä kotona on ihan vain Ikeasta ostetut lautaset ja ei haittaa olenkaan, jos joku menee rikki, uutta saa ostettua vaikka seuraavana päivänä ja rahaa ei mene kuin muutama euro. N45

Se on hyvä. Olet selvästi parempi ihminen.

Vierailija
20/75 |
14.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mun mutsi ja mummot on just tuollaisia astiakiimaisia eukkoja. Sit ne aina järkyttyy, kun mulla ei kiinnosta YHTÄÄN. Saavat viedä mun puolesta perintöastiansa mukanaan kuoppaan, sitten joskus, kun aika heistä jättää.

Olisin saanut meille mummovainajani hienot täydelliset merkkiastiasarjat aikanaan, mutta en halunnut. En keksinyt mitään syytä ottaa niitä meille ja hillota varastossa kunnes niille olisi tullut käyttöä tai olisin pistänyt ne vaikka kiertoon. Yhden setin jouduin ottamaan miehen mummolta vastaan ja sitä ei ole käytetty kertaakaan, vaikka kupposet ovat olleet meillä jo seitsemän vuotta. N45

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän neljä neljä