Miksi miehet pitävät niin paljon enemmän blondeista?
Itselläni on ollut aina tummat hiukset. Ne sopivat minulle hyvin. Kuitenkin kerran päätin värjätä vaaleaksi. Ne eivät mielestäni erityisen hyvin sopineet minulle. Sama kokemus on ollut nuoruudesta, jolloin myös värjäsin vaaleaksi. Ne vaan eivät sopineet, joten palasin nopeasti takaisin tummaksi. Nyt ennen vaalentamista miesystävä sanoi, että älä vaan liikaa vaalenna, koska pitää tummista hiuksistani niin paljon. Päädyin vaalentamaan paljon enemmän kuin alun perin oli tarkoitus. Miesystävä yllättäen piti lopputuloksesta todella paljon. Myös tuntemattomat miehet yhtäkkiä suhtautuvat minuun aivan eri tavalla. Tulevat juttelemaan ja jopa koittavat iskeä. Haluaisin palata takaisin tummaksi, koska tuntuu ettei vaaleat sovi. Toisaalta kuitenkin saan niin paljon enemmän positiivista huomiota vaaleana, että en enää tiedä mikä sopii ja mikä ei. Vai katsovatko miehet ainoastaan hiuksia?
Kommentit (347)
Blondin hiusten todellinen väri on useimmiten maantienharmaa.
Vaihda miestä jos nykyiselle et kelpaa sellaisena kuin olet. Ja toisaalta miksi sinua kiinnostaa saada random-miehiltä huomiota?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vuosi sitten raskauduin ja värjäsin juurikasvuni väriseksi hiukset, eli ruskeiksi. Ennen raskautta olin blondi, mieheni piti minusta. Ulkoisesti alkuraskaudessa minussa ei ollut muuta eroa kun hiusten väri. Nyt kun synnytyksestä on 3kk, palasin takaisin blondiksi. Ruskeahiuksisena en saanut huomiota, blondina mies on kokoajan "kimpussa".
Annoin sinulle nuolen ylöspäin, kun tunnen jonkinlaista myötätuntoa, mutta koska en voi kahta nuolta antaa, ja miehellesi olisin alanuolen ehdottomasti antanut, niin ota tämä huomioon :D Voi että kun osaakin olla ällö mies.
Kyllä mies minua huomioitsi ruskeahiuksisenakin, mutta jos blondina saa 10/10 huomion, ruskeatukkaisena sai 7/10 huomiota, eli vähän vähemmän.
Olen ollut myös punapää suhteemme aikana, silloinkin sain enemmän huomiota kun ruskeatukkaisena. Ja huomiolla tarkoitan tässä seksuaalista huomiota.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Pidän blondista, tummasta, ja punaisesta. Myös vaaleanruskeasta.
Ainoa mistä en pidä on shokkivärit eli pinkki ja muut vaaleanvihreät oudot myrkkysienten tai myrkkykäärmeiden värit päässä.
T. mies ja uskallan väittää että näin ajattelee 95% miehistä.
Täällä yksi mies allekirjoittaa tämän väittämän ihan täysin.
No entä jos saisitte valita unelmienne naiselle minkä tahansa hiusvärin niin mikä se olisi?
Tummat, pitkähköt hiukset ilman mitään tehosteraitoja.
Mutta kyseessä siis vain yhden miehen mielipide.
Pöh, no jo on.
Tiedä tässä miten sitä olla.
Olet kuule ihan vain oma itsesi. Se sulle oikea mies ei tykkää ollenkaan pitkistä tummista hiuksista :) vaan sellaisista kuin sinulla on. Ihan ensisijainen on tietenkin luonne ja kaikki muu sinussa, mikä miellyttää.
Minä deittailin aikoinani tylsyyksissäni täysin itseäni miellyttämätöntä miestä kesäkissana, pelkän seksin merkeissä.
Olen ruskeahiuksinen, lyhyet hiukset.
Kerran sitten kännissä tämä tyyppi alkoi uikuttaa jostain "Hennasta, jolla on mustat ja pitkät kiiltävät hiukset ja kauniit ruskeat silmät, ja on kuin pieni intiaanityttö". Onneksi en ollut ihastunut, eikä muitakaan tunteita kokeva. Näin se vain menee :D Teki kyllä mieli kertoa hänelle, että mua miellyttävät miehet ovat täysin erilaisia kuin hän oli. Ja tämä totta, ihan ilman katkeruutta. Vaihtelu vain joskus virkistää. Säälitti kyllä, kun Pocahontas oli rassukan lempannut.. mutta mikäs siinä, sain sek siä ja mies laastarin.
Miksi vastaat kysymykseen joka oli tarkoitettu miehille?
Ihan vain sinun kiusaksesi tietenkin.
No näköjään. Todella rasittavaa.
Vierailija kirjoitti:
Vaihda miestä jos nykyiselle et kelpaa sellaisena kuin olet. Ja toisaalta miksi sinua kiinnostaa saada random-miehiltä huomiota?
Koska se tuntuu hyvältä?
Vierailija kirjoitti:
Tää on kyllä jännä. Itse olen lähestulkoon aina ollut blondi, mutta pari kertaa erehtynyt värjäämään tummaksi. Ja huomasin myös että en paljoa enää huomiota saanut miehiltä.
Itse taas kuitenkin pidän tummatukkaisia naisia viehättävempinä.. 🧐
Hah. Olen luonnostani todella vaalea ja hiukset punaiset. Nuorempana värjäsin hiuksia tummanruskeiksi ja vientiä oli paljon. Jostain syystä tummat hiukset viehättävät suomalaisia miehiä. Näytin ihan yhdeltä b-luokan elokuvatähdeltä tummalla polkkatukalla. Tätä kuulin melkein joku kerta, kun kävin ulkona.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ainoa mistä en pidä on shokkivärit eli pinkki ja muut vaaleanvihreät oudot myrkkysienten tai myrkkykäärmeiden värit päässä.
No entä jos saisitte valita unelmienne naiselle minkä tahansa hiusvärin niin mikä se olisi?
Pöh, no jo on.
Olet kuule ihan vain oma itsesi. Se sulle oikea mies ei tykkää ollenkaan pitkistä tummista hiuksista :) vaan sellaisista kuin sinulla on. Ihan ensisijainen on tietenkin luonne ja kaikki muu sinussa, mikä miellyttää.
Minä deittailin aikoinani tylsyyksissäni täysin itseäni miellyttämätöntä miestä kesäkissana, pelkän seksin merkeissä.
Kerran sitten kännissä tämä tyyppi alkoi uikuttaa jostain "Hennasta, jolla on mustat ja pitkät kiiltävät hiukset ja kauniit ruskeat silmät, ja on kuin pieni intiaanityttö". Onneksi en ollut ihastunut, eikä muitakaan tunteita kokeva. Näin se vain menee :D Teki kyllä mieli kertoa hänelle, että mua miellyttävät miehet ovat täysin erilaisia kuin hän oli. Ja tämä totta, ihan ilman katkeruutta. Vaihtelu vain joskus virkistää. Säälitti kyllä, kun Pocahontas oli rassukan lempannut.. mutta mikäs siinä, sain sek siä ja mies laastarin.
Ensinnäkään en löytänyt tuosta mitään kysymystä, vaan ainoastaan eräänlaisen toteamuksen, kun henkilö itsekseen mietti kuinka pitäisi olla, että oikein tekisi. Vai oliko jossain esitetty naisia koskeva kielto vastata? -sama
Onko maantienharmaa (ash brown, dirty blonde) blondi vai brunetti? Kun kaikki aina ihailee tummia seksikkäitä hiuksia tai sitten lempeitä vaaleita. Olenko nuo molemmat eli täydellinen? Vai pelkkä harmaapää... Silmät ovat vihreät mutta eivät kirkkaat sellaiset.
Vierailija kirjoitti:
Niin tylsältä kuin se kuulostaakin: blondeja (varsinkin peroksiidiblondeja) pidetään helppoina ja vähän höpsöinä (vaikka olisi miten älykäs). Minulla on kokemusta peroksiidiblondina ja tummatukkaisena olemisesta. Huomasin eron suhtautumisissa. Blondina minulle puhuttiin kuin hölmölle, ainakin baarissa.
Puhuin tästä aiheesta joskus miespuolisten kavereideni kanssa ja he totesivat, että blondit on helppoja yhdeksi yöksi ja brunet vaimomatskua. Ei se toki näin ole, mutta ehkä joillakin miehillä on tämmöinen käsitys.
Tummat hiukset kehystävät kasvoja paremmin. Luonnostaan vaaleat jäävät usein hiukan valjuksi, ellei ole kaunis.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tää on kyllä jännä. Itse olen lähestulkoon aina ollut blondi, mutta pari kertaa erehtynyt värjäämään tummaksi. Ja huomasin myös että en paljoa enää huomiota saanut miehiltä.
Itse taas kuitenkin pidän tummatukkaisia naisia viehättävempinä.. 🧐Hah. Olen luonnostani todella vaalea ja hiukset punaiset. Nuorempana värjäsin hiuksia tummanruskeiksi ja vientiä oli paljon. Jostain syystä tummat hiukset viehättävät suomalaisia miehiä. Näytin ihan yhdeltä b-luokan elokuvatähdeltä tummalla polkkatukalla. Tätä kuulin melkein joku kerta, kun kävin ulkona.
Mulla on aina ollut tummat pitkät hiukset (tai no minkä nyt kukakin mieltää tummaksi?) mutta ruskeat ainakin. En oo kyllä huomannut samaa siksi mietin että blondit olisi paremmat, mutta nyt täällä sanotaan että ei. Niin ei taida sit auttaa mikään hah.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Minkä takia sitten nykyään niin monella naisella on kyseisiä värejä? Työpaikallanikin olen nähnyt siniset ja tulenpunaiset hiukset. Nämä erikoisvärithän ovat olleet jo jonkin aikaa suosittuja.
Joskus kadulla kävellessäni olen kiinnittänyt huomiota johonkin vaaleahiuksinen naiseen, kummasti jotenkin jää ne tummempihiuksiset itselläkin huomaamatta... huomasin saman reaktion myös miehillä. Jokainen katsoi sitä vaaleaa, ja jätti täysin huomioimatta tummempihiuksiset.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vuosi sitten raskauduin ja värjäsin juurikasvuni väriseksi hiukset, eli ruskeiksi. Ennen raskautta olin blondi, mieheni piti minusta. Ulkoisesti alkuraskaudessa minussa ei ollut muuta eroa kun hiusten väri. Nyt kun synnytyksestä on 3kk, palasin takaisin blondiksi. Ruskeahiuksisena en saanut huomiota, blondina mies on kokoajan "kimpussa".
Annoin sinulle nuolen ylöspäin, kun tunnen jonkinlaista myötätuntoa, mutta koska en voi kahta nuolta antaa, ja miehellesi olisin alanuolen ehdottomasti antanut, niin ota tämä huomioon :D Voi että kun osaakin olla ällö mies.
Kyllä mies minua huomioitsi ruskeahiuksisenakin, mutta jos blondina saa 10/10 huomion, ruskeatukkaisena sai 7/10 huomiota, eli vähän vähemmän.
Olen ollut myös punapää suhteemme aikana, silloinkin sain enemmän huomiota kun ruskeatukkaisena. Ja huomiolla tarkoitan tässä seksuaalista huomiota.
Katsos vaan. Mielenkiintoinen juttu. Mielsinkin huomion seksuaaliseksi. Ois aika ihmeellistä, jos kaikki muu kohtelukin muuttuisi hiusten värin myötä :D
Tästä vois vaikka päätellä, että miehes pitää vaaleaveriköistä. Minkä väriset hiukset sulla oli, kun tapasitte?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Pöh, no jo on.
Ensinnäkään en löytänyt tuosta mitään kysymystä, vaan ainoastaan eräänlaisen toteamuksen, kun henkilö itsekseen mietti kuinka pitäisi olla, että oikein tekisi. Vai oliko jossain esitetty naisia koskeva kielto vastata? -sama
Sekotin viestin. Mutta tämäkin oli tarkoitettu miehelle niin miksi naisena vastata...
Sama
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Niin tylsältä kuin se kuulostaakin: blondeja (varsinkin peroksiidiblondeja) pidetään helppoina ja vähän höpsöinä (vaikka olisi miten älykäs). Minulla on kokemusta peroksiidiblondina ja tummatukkaisena olemisesta. Huomasin eron suhtautumisissa. Blondina minulle puhuttiin kuin hölmölle, ainakin baarissa.
Puhuin tästä aiheesta joskus miespuolisten kavereideni kanssa ja he totesivat, että blondit on helppoja yhdeksi yöksi ja brunet vaimomatskua. Ei se toki näin ole, mutta ehkä joillakin miehillä on tämmöinen käsitys.
Voi olla. Punapäistä taas tulee loistavia rakastajattaria. Olen huomannut tämän, varsinkin varatut miehet käyvät kuumana.
Anteeksi, aiheen vierestä kommentoin... Kelailin mielessäni kaikki ne miehet/pojat joista olen ollut kiinnostunut ovat kaikki olleet tummahiuksisia, itse olen blondi (naturelli). Kuinkahan monella muulla ns. vastakohta viehättää, mitä hiusten väriin tulee??
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Pöh, no jo on.
No näköjään. Todella rasittavaa.
Sitä saa mitä tilaa. Älä nyt kuitenkaan stressaa liikaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tai sitten haluaisivat blondin, mutta joutuvat tyytymään brunetteen, koska blondilla on niin paljon vientiä. Siksi brunette on mielikuvissa ”vaimo matskua”.